Nadat je je in een hoekje hebt zitten schamen dat je Prof. Layton nog niet hebt stap je direct op je step naar de winkel om die te halenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:27 schreef Wii-Style het volgende:
Weet iemand een leuke game dat je elke dag heel snel en kort kan spelen? Uiteindelijk zal ik wel klaar zijn met Brain Training.Professor Layton lijkt me wel interessant.
Ik heb een DSi, dus FF:T valt al af, die had ik al gezocht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je zou Fire Emblem kunnen proberen en anders FF:T die eerder op de GBA al verscheen aangezien je GBA games ook op de DS kan spelen
*fap*fap*fap*quote:
quote:
In Japan pakken ze dat tenminste slim aan qua verkopen .quote:Op zondag 5 juli 2009 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Speciaal voor jpg
In de Japanse winkels:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En de jobs:
Base jobs
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Advanced jobs
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mystery job (nog niet bekend gemaakt)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
(Uiteraard weer een c/p vanaf NeoGAF)
Ik heb een soortgelijke vraag. Ik vind partners in time een leuk spel en heb het bijna uitgespeeld, ik denk dat ik nog een uurtje of 3 aan gameplay over heb. Een soortgelijk spel lijkt me wel leuk, ook met een luchtig verhaal zodat ik hem rustig weg kan leggen en later weer opppakken. Roy, misschien heb jij wat tips omdat je in dit wereldje zitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:07 schreef ganzenherder het volgende:
Iemand zin om me een top 10 musthaves voor de NDS hier neer te zetten? Ik ga maandag op vakantie namelijk....
Google levert me alleen oude lijstjes op met verouderde spellen.
Ik zal er over denkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:41 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ik heb een soortgelijke vraag. Ik vind partners in time een leuk spel en heb het bijna uitgespeeld, ik denk dat ik nog een uurtje of 3 aan gameplay over heb. Een soortgelijk spel lijkt me wel leuk, ook met een luchtig verhaal zodat ik hem rustig weg kan leggen en later weer opppakken. Roy, misschien heb jij wat tips omdat je in dit wereldje zitbvd
Oh, nee toch nietquote:Ganzenherder ik kan je tower defense voor de DS aanraden (3764)
Dat spel houdt je wel even bezig, ik vermaak me er ook prima mee.
De vraag is dan altijd: Wat voor soort spelletjes speel je dan het liefst? Ik speel het liefst RPG's. Vooral Pokemon (Pearl, Diamond, Platinum), FF (de gewone RPG's en ook Tactics), Chrono Trigger, Luminous Arc, Disgaea. Terwijl anderen weer hele andere spellen musthaves vinden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:07 schreef ganzenherder het volgende:
Iemand zin om me een top 10 musthaves voor de NDS hier neer te zetten? Ik ga maandag op vakantie namelijk....
Google levert me alleen oude lijstjes op met verouderde spellen.
Was/is het niet mogelijk om die game in het engels te spelen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:10 schreef koei het volgende:
Ik heb vanmiddag scribblenauts gespeeld! Het zelf dingen moeten bedenken om puzzels op te lossen is wel erg leuk, zorgt ervoor dat je weer echt moet gaan nadenken bij een spelAlleen de Nederlandse vertaling heeft nogwel wat werk nodig...
Dit zijn de spellen die ik heb, zijn er nog musthave games die er ontbreken?quote:GTA Chinatown Wars
Pokemon Diamond en Platinum
Pokemon Resque team Explorers Of Time
Master of Illusion
Lego StarWars
NFS Underground 2
Cooking Mama
Super Mario 64 DS
Mario Kart DS
New Super Mario Bros
Mario Slam Basketball
Asphalt 2
WarioWare Touched!