Deel 1 is het meest verkocht in Europa, dus die komt hier zeker.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:32 schreef _Flea_ het volgende:
Wat lopen we toch weer heerljk achter. Japan krijgt al snel deel 4 en wij hebben net pas deel 2. Is er uberhaupt al iets bekend over het uitkomen van deel 3 hier?
Dat heb ik bij de meeste gamesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb de eindbaas van PiT ook niet verslagen. Het was leuk tot dat laatste gedeelte
Zonde van de moeite, zoveel energie steken in een extra waar niemand echt op zit te wachten. Steek die energie dan in de volgende Layton game, of een spin-off...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:11 schreef Aether het volgende:
Professor Layton 4 bevat een RPG van 100 uur
[ afbeelding ]
Je kijkt naar de eerste screenshots van Professor Layton’s London Life, een RPG van 100 uur die - en nu komt het - als gratis bonusspelletje wordt toegevoegd aan het vierde Professor Layton-spel, Professor Layton and the Devil’s Flute. Andere ontwikkelaars verstoppen een suffe minigame in hun DS-games, Level 5 geeft je een volwaardige RPG cadeau. Om toegang te krijgen tot London Life moeten spelers wel eerst alle puzzels van het hoofdspel oplossen. Daarna kunnen ze Professor Layton’s fantasie-versie van Londen uitgebreid verkennen in dit tweede avontuur. Het RPG-gedeelte wordt ontwikkeld door Brownie Brown en vertoont, net als Fantasy Life, nogal wat grafische overeenkomsten met Mother 3 (waar Brownie Brown samen met Shigesato Itoi aan heeft gewerkt).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk gewoon honden, spoken en monsters. Ik denk dat het een Mother kloon gaan worden, maar dan niet leuk omdat Itoi er niet aan meewerkt. Brownie Brown zelf is niet zo heel goed namelijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Het klinkt wel als een interessante toevoeging.
Maar hoe willen ze dat gaan doen joh. Puzzels die je aanvallen en je moet ze oplossen om ze te verslaan?
Er is nog een hele rits RPGs die interessant is/kan worden:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
Toch zijn er steeds minder games die me aanspreken op de DS.
Ik ben een beetje klaar met die traditionele JRPG's. Chrono Trigger vond ik leuk, maar in oude FF's of Dragon Quest games heb ik echt geen zin meer. Het is toch allemaal een beetje hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is nog een hele rits RPGs die interessant is/kan worden:
Black Sigil (al uit)
7th Dragon
Dragon Quest VI
Dragon Quest IX
Mario & Luigi 3
Blood of Bahamut
Final Fantasy: 4 Warriors of Light
Als die allemaal uitkomen in US/EU ben ik de komende 5 jaar nog wel bezig met mijn DS. En in die 5 jaar komen er vast nog instant classics en vernieuwende games uit
Februari 2010quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
Toch zijn er steeds minder games die me aanspreken op de DS. Binnenkort eigenlijk alleen Scribblenauts.Layton 2 lijkt me wel leuk, maar ik moet deel 1 nog steeds uitspelen.
Wanneer verschijnt Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth eigenlijk?
[ afbeelding ]
Zelda and The Tsjoo Tsjoo Train?quote:
Op één of andere manier heb ik echt bijna geen interesse in Spirit Tracksquote:
De DS is de enige console waar ik RPGs nog op trek eigenlijk. Alle 360 RPGs heb ik niet uitgespeeld of zelfs na 4u al weer uit gezet...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met die traditionele JRPG's. Chrono Trigger vond ik leuk, maar in oude FF's of Dragon Quest games heb ik echt geen zin meer. Het is toch allemaal een beetje hetzelfde.
Meh, ik ben niet zo'n fan van Zelda. Maar als jij daar naar uitkijkt mag dat hoorquote:
PS2 is toch echt mijn JRPG console. Net Persona 4 uitgespeeld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
De DS is de enige console waar ik RPGs nog op trek eigenlijk. Alle 360 RPGs heb ik niet uitgespeeld of zelfs na 4u al weer uit gezet...
AAI: ME=quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
Toch zijn er steeds minder games die me aanspreken op de DS. Binnenkort eigenlijk alleen Scribblenauts.Layton 2 lijkt me wel leuk, maar ik moet deel 1 nog steeds uitspelen.
Wanneer verschijnt Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth eigenlijk?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chrono Trigger is de beste RPG op de DS.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:31 schreef Borizzz het volgende:
Ik ben ook wel op zoen naar een nieuwe RPG.
Dragon Quest hoor ik veel over, ben alleen nog niet bekend met dit spel.
Is V dan een goed begin? Of IV? Of andere RPG's aan te raden?!
The world ends with you en Devil Survivor wijken behoorlijk af van de standaard, mssn een poging waard om deze titels eens te bekijken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met die traditionele JRPG's. Chrono Trigger vond ik leuk, maar in oude FF's of Dragon Quest games heb ik echt geen zin meer. Het is toch allemaal een beetje hetzelfde.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
AAI: ME=![]()
Ik wil het spel nu wel spelen, vond die Miles altijd al hilarisch, ook toenFranzisca von Karma speelt ook een prominente rol in het spel. Die vind ik fantastisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik vond die broer van Gavin ook zo goed, met zijn gitaarsolo en zijn Duits.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Franzisca von Karma speelt ook een prominente rol in het spel. Die vind ik fantastisch.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |