Niet waar. Het verst afgelegen object dat tot op de dag van vandaag is geobserveerd bevindt zich op meer dan 13 miljard lichtjaar van de aarde. Een pas waargenomen gammaflits ligt op 1.23932922 ×10^23 kilometer van onze planeet en ontstond dus relatief snel na de oerknal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:14 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
nee, omdat er zoveel troep in het heelal zweeft dat je op een gegeven moment ruis krijgt.
Hubble kan geloof ik andere sterrenstelsels in de buurt zien, maar alleen als stipjes.
dan houdt 't op.
doe maar archeologie. absoluut.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:22 schreef Pavlovje het volgende:
Wat is stoerder, Gezondheidswetenschappen of Archeologie? Ik weet het, ik weet het - ze zijn beide belachelijk & absurd stoer. Maar jullie moeten toch echt een keuze voor me maken.
echt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:23 schreef Vanquish_ het volgende:
[..]
Niet waar. Het verst afgelegen object dat tot op de dag van vandaag is geobserveerd bevindt zich op meer dan 13 miljard lichtjaar van de aarde. Een pas waargenomen gammaflits ligt op 1.23932922 ×10^23 kilometer van onze planeet en ontstond dus relatief snel na de oerknal.
expandeert.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:24 schreef zoalshetis het volgende:
nog een domme vraag. krimpt het heelal, of expandeert het juist.
waarom denk je dat? we hebben geen telescopen of andere meetapperatuur die het einde kunnen zien. misschien krimpt of expandeert het niet en is het heelal zoals het is.quote:
quote:
Thanks. Ik hoop dat jullie een goede keuze wat betreft het verdere verloop van m'n leven hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:23 schreef Powerkiwi het volgende:
Archeologie.
Zie het als: wat is stoerder? Dino's, romeinen en oude oorlogen,
ok!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:26 schreef Vanquish_ het volgende:
[..]
Jazekerhttp://www.astroversum.nl(...)treem-grote-afstand/
waar wil je gzw gaan studeren dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:22 schreef Pavlovje het volgende:
Wat is stoerder, Gezondheidswetenschappen of Archeologie? Ik weet het, ik weet het - ze zijn beide belachelijk & absurd stoer. Maar jullie moeten toch echt een keuze voor me maken.
http://www.volkskrant.nl/(...)_groeit_echt_snellerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom denk je dat? we hebben geen telescopen of andere meetapperatuur die het einde kunnen zien. misschien krimpt of expandeert het niet en is het heelal zoals het is.
Dat is niet waar, helaas. Google maar voor uitleg.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:34 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Bloed is alleen rood als het in aanraking komt met zuurstof. Daarom zijn bijvoorbeeld de aderen op je pols blauw, maar kleuren ze rood als je erin gaat krassen.
archeologie dus.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:32 schreef Pavlovje het volgende:
[..]
Beide (nou ja, één van de twee) aan de VU.
dat denk ik absoluut als je moet kiezen tussen die twee studies. antropologie is ook erg interessant.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:30 schreef Pavlovje het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Ik hoop dat jullie een goede keuze wat betreft het verdere verloop van m'n leven hebben gemaakt.
Ja, precies. Dat nam ik ook mee in mijn overweging.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:33 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
archeologie dus.
mensen redden heeft geen zin, over 3 jaar, 6 maanden en 1 week gaan we toch dood.
Noodweer exces.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef muay-toy het volgende:
in welke situatie heb ik rechtsgrond wanneer ik iemand anaal verneder?
rechtsgrond voor welk delict?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:34 schreef muay-toy het volgende:
in welke situatie heb ik rechtsgrond wanneer ik iemand anaal verneder?
nee, alleen drijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |