hou vol !quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is niet eens slecht genoeg om een goed bedoelde parodie te zijn zeg
De dialogen zijn een samenraapsel van vulgaire cliche-nichtenzinnetjes waar misschien ene hetero nog om kan lachen.
Het acteerwerk is echt nog laaaaager dan GTST, zelfs van Hugo Metsers Jr.
En qua camera lijkt het wel een amateur homevideo....
*ergert zich verder*
Waarom deed ik dit ook alweer?
Dat is een kwestie van uithoudingsvermogen... veel zweet en vocht....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is niet eens slecht genoeg om een goed bedoelde parodie te zijn zeg
De dialogen zijn een samenraapsel van vulgaire cliche-nichtenzinnetjes waar misschien ene hetero nog om kan lachen.
Het acteerwerk is echt nog laaaaager dan GTST, zelfs van Hugo Metsers Jr.
En qua camera lijkt het wel een amateur homevideo....
*ergert zich verder*
Waarom deed ik dit ook alweer?
Ik ben op 33m50s .... ik KAN niet meeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van uithoudingsvermogen... veel zweet en vocht....
Stofhappen jij!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
Omdat je vreest dat ik Tibo van je af zal pakken met mijn charmes en kittige looks?
Baileys helpt verzachtenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van uithoudingsvermogen... veel zweet en vocht....
Ik moet zo trainenquote:
hup wel doorbikkelen !quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben op 33m50s .... ik KAN niet meeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!
Schiet ze met je orgasme pistool aan flarden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben op 33m50s .... ik KAN niet meeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!
Ricard nog beter..quote:
ZZZZZZZZZZAP!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:58 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Schiet ze met je orgasme pistool aan flarden.
Waar heb je mijn kniebeschermers gelaten?!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:11 schreef Elagabalus het volgende:
Drie verdachten voor overvallen op bejaarden in Antwerpen opgepakt
Walgelijk!!!
Ik heb nog helemaal niks met rik afgesproken he.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
Fear me Ang3l! FEAR ME!
Hoe laat morgen?
In de diepvrieskast, lekker keihard...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar heb je mijn kniebeschermers gelaten?!
teruglezen dan want foto komt hier dagelijks voorbijquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:49 schreef MisterO het volgende:
Ik wil een foto zien van die Tibo
Zuchttt... das teveel werk!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
teruglezen dan want foto komt hier dagelijks voorbij
verbitterde jaloerse ouwe nicht!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:26 schreef Cairon het volgende:
Eerst doet hij Ang3l, en nu Tha_Erik... ik spreek er schande van! Laat hem je niets wijsmaken Erik, hij is alleen uit op een one-night stand. 1 bevlekte bank later en je staat weer buiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |