not banging like you and me understand about bangingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar he's been banging that bitch for a week now. (dacht ik)
Echt niet. 1x gezien man!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
schijnzwanger ??????????????????quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee zaterdag stapte ik met een andere poot uit bed, maar dat was geen verkeerdequote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben je weer eens met je verkeerde poot uit bed gestapt?!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee zaterdag stapte ik met een andere poot uit bed, maar dat was geen verkeerde
zwanger? heeft ie een trechter in zijn reet gedaan en toen een handstand zodat het goed naar beneden zakt?quote:
my fault, sorryquote:
je moet ook wel goed teruglezen dan had je dat allemaal al geweten dat Bartjebart en Baltar en Ik daar bijna elke ochtend naar geinformeerd hadden en benieuwd waren naar de reakties van Tibo toen hij hoorde dat er een liefdesbaby op komst was en welke spullen ze al aangeschaft hebben bij Prenatalquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zwanger? heeft ie een trechter in zijn reet gedaan en toen een handstand zodat het goed naar beneden zakt?![]()
Nee, want dat klopt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:01 schreef Elagabalus het volgende:
Er beweert hier iemand dat je koperen muntstukken in de keukenkasten moet plaatsen tegen kleine miertjes... speelt ie met mijn voeten of zo?
dat is nu weer zo'n typisch LGE weetjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want dat klopt.
Of in de hoeken van je kamers.
Toch geen fabel... bedankt engeltje.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want dat klopt.
Of in de hoeken van je kamers.
Mam deed dat ook altijdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is nu weer zo'n typisch LGE weetje
Graag gedaan Egaleballenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:07 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Toch geen fabel... bedankt engeltje.
ik had er dus ook nooit van gehoordquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:07 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Toch geen fabel... bedankt engeltje.
quote:Waarom kunnen mieren niet tegen stuivers?
Vanochtend zag ik onder de keukendeur weer enkele mieren lopen. Het weer bevalt ze kennelijk zo goed dat ze weer naar boven komen om irritant te zijn.
Er is een hele simpele manier om al die mieren buiten de deur te houden. Hou even in de gaten waar ze naar binnen komen en leg daar een koperen muntje neer. Of het nu oude centen zijn of nieuwe euromuntjes, mieren gaan koperen geldstukjes uit de weg. Hoe kan dit? Volgens het boek WegWijs is het vooral de geur van het koper waar mieren niet tegen kunnen. Mieren vertrouwen voor hun onderlinge communicatie volledig op geur.
Ze kunnen geursporen op de grond achterlaten: zodra ze voedsel gevonden hebben lopen ze terug naar het nest en laten een 'geurstreep' achter. Andere mieren kunnen dan via diezelfde route voedsel vinden.
Niet alleen de geur van koper brengt mieren van hun stuk, maar ook bijvoorbeeld die van witte peper, koffiedik, opengesneden knoflook of uien. Een handige manier dus om mieren te weren. Door de sterke geuren raken ze hun pad kwijt en vertrekken ze naar een andere plek.
quote:
die film is echt ook overal afgekraakt omdat hij te slecht is om hem uit te kijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
5 minuten in de film... de Exit en de Soho al voorbij zien komen... maar ik vind hem NU al vreselijk!
I know, maar ik wilde toch eens zien waarom danquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die film is echt ook overal afgekraakt omdat hij te slecht is om hem uit te kijken
dan niet mopperen en braaf je tijd uitzittenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know, maar ik wilde toch eens zien waarom dan
Die 1, 2 en 5 eurocent zijn alvast niet van koper, getest met een magneetjte.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had er dus ook nooit van gehoord
maar heb nog wel wat oude stuivers om rond te strooien
Echt, wat een opeenstapeling van foute nichterige clché's zegquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan niet mopperen en braaf je tijd uitzitten
Het is niet eens slecht genoeg om een goed bedoelde parodie te zijn zegquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt, wat een opeenstapeling van foute nichterige clché's zeg
Ik hoop dat die kalende en die ander snel sterven met hun schoothondje cher.*ril*
hou vol !quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is niet eens slecht genoeg om een goed bedoelde parodie te zijn zeg
De dialogen zijn een samenraapsel van vulgaire cliche-nichtenzinnetjes waar misschien ene hetero nog om kan lachen.
Het acteerwerk is echt nog laaaaager dan GTST, zelfs van Hugo Metsers Jr.
En qua camera lijkt het wel een amateur homevideo....
*ergert zich verder*
Waarom deed ik dit ook alweer?
Dat is een kwestie van uithoudingsvermogen... veel zweet en vocht....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is niet eens slecht genoeg om een goed bedoelde parodie te zijn zeg
De dialogen zijn een samenraapsel van vulgaire cliche-nichtenzinnetjes waar misschien ene hetero nog om kan lachen.
Het acteerwerk is echt nog laaaaager dan GTST, zelfs van Hugo Metsers Jr.
En qua camera lijkt het wel een amateur homevideo....
*ergert zich verder*
Waarom deed ik dit ook alweer?
Ik ben op 33m50s .... ik KAN niet meeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van uithoudingsvermogen... veel zweet en vocht....
Stofhappen jij!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
Omdat je vreest dat ik Tibo van je af zal pakken met mijn charmes en kittige looks?
Baileys helpt verzachtenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van uithoudingsvermogen... veel zweet en vocht....
Ik moet zo trainenquote:
hup wel doorbikkelen !quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben op 33m50s .... ik KAN niet meeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!
Schiet ze met je orgasme pistool aan flarden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben op 33m50s .... ik KAN niet meeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!
Ricard nog beter..quote:
ZZZZZZZZZZAP!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:58 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Schiet ze met je orgasme pistool aan flarden.
Waar heb je mijn kniebeschermers gelaten?!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:11 schreef Elagabalus het volgende:
Drie verdachten voor overvallen op bejaarden in Antwerpen opgepakt
Walgelijk!!!
Ik heb nog helemaal niks met rik afgesproken he.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
Fear me Ang3l! FEAR ME!
Hoe laat morgen?
In de diepvrieskast, lekker keihard...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar heb je mijn kniebeschermers gelaten?!
teruglezen dan want foto komt hier dagelijks voorbijquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:49 schreef MisterO het volgende:
Ik wil een foto zien van die Tibo
Zuchttt... das teveel werk!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
teruglezen dan want foto komt hier dagelijks voorbij
verbitterde jaloerse ouwe nicht!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:26 schreef Cairon het volgende:
Eerst doet hij Ang3l, en nu Tha_Erik... ik spreek er schande van! Laat hem je niets wijsmaken Erik, hij is alleen uit op een one-night stand. 1 bevlekte bank later en je staat weer buiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |