nee, mijn broertjes don't swing that way, dus ik zou ook echt niet weten waar ze elkaar dan van moeten kennen.quote:
Ik ben pas 31, dus ben ik te jong voor hemquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
Iets zegt me dat elagalalabus 35 niet oud genoeg vind...
Het hele topic?! Snotver, ik heb nog niemand van jullie gehad!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
snuitebolletje werkt ook het hele topic af.
quote:en jij lieve Cairon waar ga jij voor
Hee, laat dat eensquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
snuitebolletje werkt ook het hele topic af.
Litersquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:21 schreef Baltar het volgende:
[..]
Stroekie gaat meehelpen met het spandoek, hij heeft denk ik nog wel wat rose verf over van rusthuis De Roze Wimpel
Hij wil jou gewoon en is nu bang dat ik je voor hem weg trek..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hee, laat dat eens, is er eindelijk iemand die enthousiast tegen me doet ga jij een beetje lopen mokken.
Sorry nee ik bluf niet, vraag het hem maar een keerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, mijn broertjes don't swing that way, dus ik zou ook echt niet weten waar ze elkaar dan van moeten kennen.
Volgens mij bluft ie, that bitch...
durf je dan ook met mij een biertje te drinken ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, dat niet.. maar als ik er ben komt hij ook!hard en vaak!
Ja dat zal het zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij wil jou gewoon en is nu bang dat ik je voor hem weg trek..
maar die hadden zin in Diva gedrag tijdens de kermisquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die niet veel om me geven. Twee ofzo. In totaal.
Een biertje wel..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
durf je dan ook met mij een biertje te drinken ?
Zo'n jonge man als jij toch wel?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Hmm maar Friso en Gigapann is twee dagen na elkaar, ga ik dat redden...
Ik leg er wel een handdoekje onderquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:26 schreef Cairon het volgende:
Eerst doet hij Ang3l, en nu Tha_Erik... ik spreek er schande van! Laat hem je niets wijsmaken Erik, hij is alleen uit op een one-night stand. 1 bevlekte bank later en je staat weer buiten!
Ik ben oud voor mijn leeftijdquote:
schiet dan ook eens opquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het hele topic?! Snotver, ik heb nog niemand van jullie gehad!
Ik heb Ang3l nog helemaal niet laten gillen als een klein meisje!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:26 schreef Cairon het volgende:
Eerst doet hij Ang3l, en nu Tha_Erik... ik spreek er schande van! Laat hem je niets wijsmaken Erik, hij is alleen uit op een one-night stand. 1 bevlekte bank later en je staat weer buiten!
Een triootje?quote:
Wie dan? R of A?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Sorry nee ik bluf niet, vraag het hem maar een keer
en ik zei niet dat ik met hem geslapen heb he![]()
Het werk goed en voedend als leervetquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:26 schreef Cairon het volgende:
Maar daar heeft ie jou ook niet voor nodig.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb Ang3l nog helemaal niet laten gillen als een klein meisje!
quote:
kunnen jullie naderhand mooi met z'n tweetjes mij en de rollator terug brengen naar het oude mannen rusthuis de Roze Rimpelquote:
NUNOquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wie dan? R of A?
En wat is dan je echte naam? Anders weet hij niet wie ik bedoel
je bent Aupingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een biertje wel..Daar ben ik niet vies van..
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben ik een goed ventilerend bed?! Dat........... heb ik nog nooit gehoord!
Het leeggoed komen ze normaal toch ophalen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kunnen jullie naderhand mooi met z'n tweetjes mij en de rollator terug brengen naar het oude mannen rusthuis de Roze Rimpel
het twijfelgevalletjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet R of A maar het was toch de jongste van het stel ?
o een heterootjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen mijn buurmeisje!
waar ken je hem van?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o een heterootjeyour not playing both sides of the fence?
ik heb er nu genoeg over gezegd, je vraagt het maar aan HEM JAquote:
je hebt niets gezegd. Alleen dat je hem kent. dat is niets.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb er nu genoeg over gezegd, je vraagt het maar aan HEM JA
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:43 schreef wonderer het volgende:
Pff, wat een hoop bijlezen. En wat weinig info
En wat doe jij nou weer hier?!quote:
Ben je weer eens met je verkeerde poot uit bed gestapt?!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat doe jij nou weer hier?!
Mocht jij uit je kooi?
ach ja stemmingswisselingen horen toch bij een zwangerschap, net als morningsicknessquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben je weer eens met je verkeerde poot uit bed gestapt?!
geen zwangerschap, hij heeft zijn billen bij elkaar gehouden zei ie vandaagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach ja stemmingswisselingen horen toch bij een zwangerschap, net als morningsickness
en ja in zulke gevallen krijgen de hormoontjes altijd de schuld
ja, maar he's been banging that bitch for a week now. (dacht ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen zwangerschap, hij heeft zijn billen bij elkaar gehouden zei ie vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |