Maar daar heeft ie jou ook niet voor nodig.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb Ang3l nog helemaal niet laten gillen als een klein meisje!
quote:
kunnen jullie naderhand mooi met z'n tweetjes mij en de rollator terug brengen naar het oude mannen rusthuis de Roze Rimpelquote:
NUNOquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wie dan? R of A?
En wat is dan je echte naam? Anders weet hij niet wie ik bedoel
je bent Aupingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een biertje wel..Daar ben ik niet vies van..
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben ik een goed ventilerend bed?! Dat........... heb ik nog nooit gehoord!
Het leeggoed komen ze normaal toch ophalen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kunnen jullie naderhand mooi met z'n tweetjes mij en de rollator terug brengen naar het oude mannen rusthuis de Roze Rimpel
het twijfelgevalletjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet R of A maar het was toch de jongste van het stel ?
o een heterootjequote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen mijn buurmeisje!
waar ken je hem van?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o een heterootjeyour not playing both sides of the fence?
ik heb er nu genoeg over gezegd, je vraagt het maar aan HEM JAquote:
je hebt niets gezegd. Alleen dat je hem kent. dat is niets.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb er nu genoeg over gezegd, je vraagt het maar aan HEM JA
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:43 schreef wonderer het volgende:
Pff, wat een hoop bijlezen. En wat weinig info
En wat doe jij nou weer hier?!quote:
Ben je weer eens met je verkeerde poot uit bed gestapt?!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat doe jij nou weer hier?!
Mocht jij uit je kooi?
ach ja stemmingswisselingen horen toch bij een zwangerschap, net als morningsicknessquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben je weer eens met je verkeerde poot uit bed gestapt?!
geen zwangerschap, hij heeft zijn billen bij elkaar gehouden zei ie vandaagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach ja stemmingswisselingen horen toch bij een zwangerschap, net als morningsickness
en ja in zulke gevallen krijgen de hormoontjes altijd de schuld
ja, maar he's been banging that bitch for a week now. (dacht ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen zwangerschap, hij heeft zijn billen bij elkaar gehouden zei ie vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |