ja, jij weet wel mijn naam, but your not pulling a Baltar, are you?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent 23? nee hoor, kan heel goed!
Je vergeet dat ik je broertje kenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat weet jij heul niet.... of heb ik dit weer in een dronken bui hier neergezet?![]()
ik ben toch ook heeeeel oudquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef Cairon het volgende:
maar Elagabalus jij ging toch voor een groot leeftijdsverschil?
Love between a man and a boy... en al die zooi.
welke ? R of A?quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik mag Tha_Erik ontmoeten over 3 weekjes!Whoehoe!!!! toch?!
voor een vrachtwagen Cava ben ik best omkoopbaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, jij weet wel mijn naam, but your not pulling a Baltar, are you?
voor een heerlijke crazy fuckfest? leuk!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
40 is het limniet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef Cairon het volgende:
maar Elagabalus jij ging toch voor een groot leeftijdsverschil?
Love between a man and a boy... en al die zooi.
Iets zegt me dat elagalalabus 35 niet oud genoeg vind...quote:ik ben toch ook heeeeel oud
heeft hij dan toegezegd dat hij dan naar Friso komt ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
NOOOOOOOO blackmailquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor een vrachtwagen Cava ben ik best omkoopbaar
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, jij weet wel mijn naam, but your not pulling a Baltar, are you?
Neuh, dat niet.. maar als ik er ben komt hij ook!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft hij dan toegezegd dat hij dan naar Friso komt ?
Nou, ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die niet veel om me geven. Twee ofzo. In totaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, wie wil nu niet Tha!!!_Erik!!! ontmoeten?!
euh.,..33 sweetie. Maar als ie wilt dat ik 39 moet zijn, doe ik dat ook. No sweatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
Iets zegt me dat elagalalabus 35 niet oud genoeg vind...
Dat weet je best, doe niet zo onschuldigquote:
Hou je kristallen bal eventjes opzij alsjeblieft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
Iets zegt me dat elagalalabus 35 niet oud genoeg vind...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |