Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Heb je nog meer manieren om respectloos met de mening van anderen om te gaan of blijft het beperkt tot degene die je vandaag hebt laten zien?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:56 schreef Marlies1981 het volgende:
je klinkt nu als een verwend jochie in een snoepwinkel.
Keihard blanco. Ik heb het al meerdere malen uitgebreid onderbouwd uitgelegd maar je blijft het voor doen komen alsof het een vorm van luiheid is; mijn standpunten met betrekking tot de EU liggen dermate ver weg van wat politieke partijen voor me zouden gaan verdedigen dat het geen enkel nut heeft om te gaan stemmen. Tenzij ik natuurlijk tegen familie, vrienden en bekenden wil verkondigen dat ik heb gestemd, dat ik daarvoor weliswaar m'n principes voor heb moeten verloochenen en dat ik een partij heb gesteund die zaken gaat verdedigen waar ik tegen ben maar ik tenminste wel heb gestemd!quote:Als je verplicht was te stemmen en je wilde het zo goed mogelijk doen, waar zou je dan op stemmen?
Het is wel schrijnend. De PVV krijgt de heel veel stemmen in Rotterdam. Pim Fortuyn krijgt heel veel stemmen hier. De NSDAP kreeg in Rotterdam ook heel veel stemmenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:02 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
ach, landelijk is het 17. Verder kunnen ze niet veel kwaad denk ik.
tsja... LPF stemmers zin Wilders stemmers. alles en iedereen die alleen maar kunnen kankeren en het leuk vinden dat anderen dat ook doen, zonder dat het leidt tot goede oplossingen of zonder dat ze zelf er eens aan gaan werken (de luie donders).quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:02 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
ach, landelijk is het 17. Verder kunnen ze niet veel kwaad denk ik.
Quequote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh god, dat betekent dat in de grondwet een verbod op vrouwelijke kleding komt?
Ik ben er een ster in, dus daag me niet uit...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je nog meer manieren om respectloos met de mening van anderen om te gaan of blijft het beperkt tot degene die je vandaag hebt laten zien?
Blanco is geen keuze. Als je nu voor een partij zou moeten kiezen, welke zou het dan zijn?quote:[..]
Keihard blanco. Ik heb het al meerdere malen uitgebreid onderbouwd uitgelegd maar je blijft het voor doen komen alsof het een vorm van luiheid is; mijn standpunten met betrekking tot de EU liggen dermate ver weg van wat politieke partijen voor me zouden gaan verdedigen dat het geen enkel nut heeft om te gaan stemmen. Tenzij ik natuurlijk tegen familie, vrienden en bekenden wil verkondigen dat ik heb gestemd, dat ik daarvoor weliswaar m'n principes voor heb moeten verloochenen en dat ik een partij heb gesteund die zaken gaat verdedigen waar ik tegen ben maar ik tenminste wel heb gestemd!
Landelijk heb ik wel nog steeds gestemd simpelweg omdat ik me daar, inclusief een paar compromissen, wel voldoende in kan vinden. Overigens zal dat de komende keer ook wel weer lastig worden. Alleen D66 durft hardop te roepen dat de AOW leeftijd omhoog moet maar dat gaat dan weer met zulke laffe stapjes...
Er zijn betere kwaliteiten om te hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:17 schreef Marlies1981 het volgende:
Ik ben er een ster in, dus daag me niet uit...![]()
Elke stem anders dan blanco zou een afgedwongen stem zijn en daarmee een schande voor een democratisch bestel.quote:Blanco is geen keuze. Als je nu voor een partij zou moeten kiezen, welke zou het dan zijn?
Ohh you're feistyquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:17 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Ik ben er een ster in, dus daag me niet uit...![]()
[..]
Blanco is geen keuze. Als je nu voor een partij zou moeten kiezen, welke zou het dan zijn?
die heb ik ook...quote:
Je zou daar ook genuanceerder mee om kunnen gaan, zoals D66 bijvoorbeeld voorstelt. Kun je je daar niet bij vinden? Ik zie geen enkel punt waar ik D66 nou principieel erg lastig vind doenquote:[..]
Elke stem anders dan blanco zou een afgedwongen stem zijn en daarmee een schande voor een democratisch bestel.
Zoals ik overigens al eerder heb aangegeven had ik de meeste overeenkomsten met de VVD maar geven die maar wat graag privacy op voor terrorisme. Ik ben daar heel principieel in; juist door die privacy steeds verder op te geven, geef je mensen het gevoel dat er een gevaar dreigt, creëer je een sfeer van angst onder je bevolking en geef je terroristen precies wat ze willen. Kortom, middelvinger opsteken en doorlopen.
Verras mequote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:25 schreef Marlies1981 het volgende:
die heb ik ook...
Genuanceerd ga ik om met punten als "de landbouwsubsidie voor Frankrijk moet worden afgebouwd" of "de EU korting van GB moet naar beneden". Dat zijn punten die ik op zou willen geven om m'n stem ergens te kunnen laten landen. Privacy en een economische visie op Europa zijn voor mij belangrijke principes die ik niet opgeef.quote:Je zou daar ook genuanceerder mee om kunnen gaan, zoals D66 bijvoorbeeld voorstelt. Kun je je daar niet bij vinden? Ik zie geen enkel punt waar ik D66 nou principieel erg lastig vind doen
Ik doelde op de TTquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Que
Naja op dit moment is er ook landelijk maar weinig voor mijn smaak bij. PVV, PvDD, SP, CU, SGP behoeven gok ik geen uitleg. GL trekt ietwat bij maar is nog verre van liberaal en blijft een naief wereldbeeld hebben. Het CDA heb ik me keihard in vergist de laatste vier jaar. PvdA..tja als je vrouwen als Hamer en Vogelaar onder het mom van positieve discriminatie op belangrijke plekken zet dan heb je als partij snoeihard gefaald (los daarvan bestaat er geen positieve discriminatie). De VVD onder Rutte is echt een schande voor het liberale gedachtengoed. D66 heeft in haar vorige regeerperiode ook niet echt een solide indruk gemaakt.
Kortom, het zou zomaar kunnen dat ik dan wel blanco ga stemmen.
Ik vergelijk ze niet, het zijn gewoonweg allemaal partijen waarvan een ieder zonder uitleg begrijpt waarom die voor mij als liberaal geen optie zouden zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En SP (Links-progresief) en PVDD (leuke opppositiepartij) vergelijken met rechts-Conservatieve partijen is wel een beetje no-go imho
Terechte klachtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat een kut zaak is verhage zeg!
Ik was er nog nooit geweest. We waren aan het frituren, maar de patat vergeten. Snacks zaten er al in, en verhage was de dichstbijzijnde (wel geteld 30 seconde lopen).
Ik loop naar binnen, en er zitten 2 mensen die al besteld hebben. Dat leek mij mooi, want dan was ik snel aan de beurt.
Na maar liefst iets meer dan een kwartier! nam het niet al te grote licht achter de balie de tijd om mijn bestelling, een gezinsbox patat, op te nemen. Welke uit de diepvries in het vet ging. Nog 5 minuten wachten dus.
Mijn patat klaar, maar er lag nog afgekoelde patat in het uitlek bakje. Wat doe je daarmee? Die gooi je uiteraard in de frituurpan waar ook patat in zit!![]()
Het is mij nog nooit eerder gebeurd dat ik ergens binnenkwam, de kleinst mogelijke bestelling heb, niemand voor me, en meer dan 20 minuten sta te wachten.
Als dat licht nu gelijk bij binnenkomst had gevraagd wat ik wilde, patat in de frituur had gekiept, had ze ook niet de afgekoelde patat terug te hoeven gooien ().
Ja, ze frituren het zelfs twee keer verantwoord. Kankerpatat!quote:Verantwoord frituren...
Slechts 44% van de cafetaria's en fast food bedrijven frituurt verantwoord. Het Voedingscentrum adviseert alleen horeca te bezoeken die deelnemen aan de campagne. Onze vestigingen frituren al 40 jaar in vloeibaar vet en houden zich aan de spelregels. Zo kunt u altijd rekenen op lekkere en gezonde frites en snacks. Lees meer over de campagne verantwoord frituren!
nee, dat is per definitie niet mogelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:52 schreef FJD het volgende:
Gewoon wat MBO opleidingen. Tis misschien niet de meest inspirerende werkomgeving maar goed, tis iig een opleidingWe zijn niet allemaal geboren met een IQ van +120 he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |