Ze wordt niet meer serieus genomen, denk ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:15 schreef Dagonet het volgende:
Waarom zou je eigenlijk stoppen Krentenbol? Het gaat toch om het modden? Er zijn wel vaker kloonaccounts mod geworden.
Dat werd ze al tijden niet meer toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ze wordt niet meer serieus genomen, denk ik.
Linkje?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef Juicyhil het volgende:
Ik word mongool en kinderachtig genoemd door Mark en Robro
Op vorige pagina van de huidige SC.quote:
Dat vroeg ik nietquote:Op woensdag 9 september 2009 17:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op vorige pagina van de huidige SC.
Ja ik zit op m'n iPhone, gaat lastigquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is het overwegen zeker waard!
Schat, leer het verschil kennen tussen serieus gebeuren en grapjens enzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:18 schreef Juicyhil het volgende:
he nijn, iemand heeft tegen mij gezegd dat ik weg moet uit PUB
[..]
Een beetje olifantenhuid mag wel hoor Juicy. Maar we houden ze in de gaten.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef Juicyhil het volgende:
Ik word mongool en kinderachtig genoemd door Mark en Robro
ik heb vaak het idee dat ik vals word beschuldigd en dat de mods mij altijd willen pakken helaas maar waarquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Een beetje olifantenhuid mag wel hoor Juicy. Maar we houden ze in de gaten.
Het is niet zo dat we jou willen pakken ofzo, maar gezien jouw geschiedenis vatten wij de dingen die jij zegt misschien erger op. Hiervoor mijn excuses, maar wees niet bang, ik ben niet gemaakt om jou de grond in te trappen of om jou speciaal aan te pakken ofzo, integendeel, jij houdt pub nog een beetje in levenquote:Op zondag 13 september 2009 03:03 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik heb vaak het idee dat ik vals word beschuldigd en dat de mods mij altijd willen pakken helaas maar waar
quote:Op zondag 13 september 2009 03:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het is niet zo dat we jou willen pakken ofzo, maar gezien jouw geschiedenis vatten wij de dingen die jij zegt misschien erger op. Hiervoor mijn excuses, maar wees niet bang, ik ben niet gemaakt om jou de grond in te trappen of om jou speciaal aan te pakken ofzo, integendeel, jij houdt pub nog een beetje in leven.
Ik heb serieus geen zin om hier notes voor uit te gaan delen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Schat, leer het verschil kennen tussen serieus gebeuren en grapjens enzo
Oh en geen rotzooi meer posten hier, zie TT enzo!
God, kap eens met trollen. Als sinds je op FOK! kwam probeer je mensen te laten bannen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:18 schreef Juicyhil het volgende:
he nijn, iemand heeft tegen mij gezegd dat ik weg moet uit PUB
[..]
Omdat we denken dat ze de kwaliteiten heeft die nodig zijn om PUB te modden. En dat beetje bagger hoort gewoon bij de ontgroening, is zo voorbij.quote:Op maandag 14 september 2009 21:34 schreef Jotcha het volgende:
Niks persoonlijks, maar ik wil graag weten waarom BT mod van PUB is. Ze is nooit in PUB, en de feiten zijn simpel: het heeft alleen een hoop vervelende KLBers en hun kuttopics opgeleverd.
Vanwaar eigenlijk een opvolging? Opzich kan nijnja met lichtelijk gastmodden van swarma en fiets het toch ook prima aan? Er is altijd wel 1 van de 3 online... Of had Chris er op gezet, die is toch nog blauwquote:Op maandag 14 september 2009 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we denken dat ze de kwaliteiten heeft die nodig zijn om PUB te modden. En dat beetje bagger hoort gewoon bij de ontgroening, is zo voorbij.
Dat dus. 1 pub was inprincipe meer als zat. Swarma komt af en toe ook kijken en post ook mee in de FB hier. En Fietsj is een vaste SC klant en houd het ook wel in de gaten. In plaats van problemen om te lossen zijn ze tot nu toe alleen maar gecreeërd.quote:Op maandag 14 september 2009 21:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk een opvolging? Opzich kan nijnja met lichtelijk gastmodden van swarma en fiets het toch ook prima aan? Er is altijd wel 1 van de 3 online... Of had Chris er op gezet, die is toch nog blauw
Welke problemen worden er gecreëerd dan? Dat 'rellen' van nu is morgen alweer overquote:Op maandag 14 september 2009 21:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat dus. 1 pub was inprincipe meer als zat. Swarma komt af en toe ook kijken en post ook mee in de FB hier. En Fietsj is een vaste SC klant en houd het ook wel in de gaten. In plaats van problemen om te lossen zijn ze tot nu toe alleen maar gecreeërd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |