Wie is Mekki?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef Godtje het volgende:
Mekki & SCH klonen?![]()
Waarom hebben jullie je stem gebracht op PVV ?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:36 schreef cheqy het volgende:
Niet gestemd maar wel content met de uitslag.
Nu zal ik volgens velen wel een pauper, telegraaflezer, sbskijker en een xenofobe domme campingganger met onderbuikgevoelens zijn die niet verder is gekomen dan de 1e klas middelbare school en dient daarom mijn stemrecht ontnomen te worden..
En misschien is m'n grammatica ook niet helemaal correct dus dat is volgens velen dan het bewijs dat bovenstaande klopt. Toch?
Of was dit topic niet bedoeld om Wilders stemmers/aanhangers te bashen?
Goede motivatie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:54 schreef Blackf1re het volgende:
Niet op PVV gestemd. Stomme hatende Israelier met raar kapsel :/
Is dat zo? De laatste keer dat ik moest stemmen zat ik toch aan de andere kant van het spectrum. Dus wellicht zegt het meer over jouw inschattings vermogen.quote:
Nee, je reageerde al zo verbeten op dat PVV-ers niet boos en zo zouden zijn. Terwijl dat uiteraard dan wel weer heel erg bij jou past, die boosheid en verongelijktheid, zoals je je op FOK! etaleert. En SP is echt neit de andere kant van het spectrum.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is dat zo? De laatste keer dat ik moest stemmen zat ik toch aan de andere kant van het spectrum. Dus wellicht zegt het meer over jouw inschattings vermogen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:57 schreef kunstfiets het volgende:
lekker he sch dat wilders ook daadwerkelijk buiten de peilingen zulke hoge uitslagen haalt
Godverdomme, hap dan SCH. Dan had ik je belachelijk kunnen maken omdat ik D66 had gestemd.quote:
Nou als je een post als dit verbeten vindquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, je reageerde al zo verbeten op dat PVV-ers niet boos en zo zouden zijn. Terwijl dat uiteraard dan wel weer heel erg bij jou past, die boosheid en verongelijktheid, zoals je je op FOK! etaleert. En SP is echt neit de andere kant van het spectrum.
zegt dat inderdaad wel wat over jouw inschattings vermogen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom wordt er altijd vanuit gegaan dat wilders stemmers verzuurd, dan wel bang of boos zo niet dom zouden zijn?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Godverdomme, hap dan SCH. Dan had ik je belachelijk kunnen maken omdat ik D66 had gestemd.
+1 voor SCH.
Niet zozeer in POL, gewoon altijd in je postgedrag ben je iemand die de schuld doorgaans bij anderen legt, snel boos is en een nogal vaststaand wereldbeeld hebt. No offense, is gewoon mijn constatering.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Daarnaast vermijd ik al maaaaaaaaaaaaanden pol dus om nou te zeggen dat ik me op een bepaalde manier etaleer is ook nogal kort door de bocht.
Nee hoor, het is heel voorspelbaar dat boze blanke mannetjes nu op de PVV gaan stemmen. Dat is gisteren massaal gebeurd. En de PVV en de SP liggen toch echt vrij dicht bij elkaar. Behoorlijk extreem, niet erg realistisch en vooral tegen dingen.quote:En SP is behoorlijk links en PVV behoorlijk rechts te nomen. Maar verder heb ik 20 jaar lang gewoon gematigd links gestemd aangezien ik uit een arbeidersnest kom. Dus nogmaals... het ligt meer aan jouw inschattings vermogen dan aan de voorspelbaarheid
Tja en heel veel mensen hebben dat beeld bij jou. En nu?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet zozeer in POL, gewoon altijd in je postgedrag ben je iemand die de schuld doorgaans bij anderen legt, snel boos is en een nogal vaststaand wereldbeeld hebt. No offense, is gewoon mijn constatering.
[..]
Das fijn, maar ik ben niet boos, noch een 'mannetje' En ik stem dus voornamelijk al jaren zeer gematigt. Wederom... je denkt dat er een voorspelheid is, die er gewoon niet isquote:Nee hoor, het is heel voorspelbaar dat boze blanke mannetjes nu op de PVV gaan stemmen. Dat is gisteren massaal gebeurd. En de PVV en de SP liggen toch echt vrij dicht bij elkaar. Behoorlijk extreem, niet erg realistisch en vooral tegen dingen.
Misschien issie boosquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:09 schreef Scorpie het volgende:
Jeetje SCH, de afgunst druipt ervanaf. Of is het angst?
Welnee, dat recht is exclusief voorbehouden aan PVV-stemmers!quote:
Afgunst? De partij waarop ik hem gestemd heeft gewonnen en ik ben niet zo jaloers aangelegd, zeker niet als het om politieke dingen gaat. Angst is het ook niet. Ik ben wel verbaasd en lichtelijk geirriteerd. Maar ik vind het ook wel weer vermakelijk. Het is alleen zo verrekte voorspelbaar allemaal .quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:09 schreef Scorpie het volgende:
Jeetje SCH, de afgunst druipt ervanaf. Of is het angst?
Dan pas je niet bij de PVV!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:07 schreef Pavlovje het volgende:
Ach, laat mensen lekker in hun waarde en stemmen wat ze willen stemmen. In het ergste geval wordt de PVV de grootste partij en vormt de rest een cordon sanitaire, in het minst erge geval krijgen ze evenredig veel macht vergeleken met "de rest" en gaat het eeuwige getouwtrek door en veranderen er wat kleine dingen en blijft het geschreeuw in den Haag doorgaan.
Ik ben geen 'boos mannetje'. Ik zou gewoon iets minder multikul en politieke correctheid willen zien. Voor de rest mag iedere immigrant die hier ook echt wat wilt bijdragen aan de samenleving zich hier naar mijn mening vestigen en tot redelijke hoogten zijn normen en waarden behouden - ik ben geen irrationele, laagopgeleide xenofoob.
Ik ben blij en geirriteerd tegelijk. Maar eerlijk gezegd vooral verbaasd. En verder zien we het wel. Het boeit me allemaal wat minder dan een jaartje geleden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:18 schreef Scorpie het volgende:
Waarom ben je geirriteerd? Je bent toch de 'winnaar' ?
Als je me had gevraagd, welke FOK-ker stemt dit jaar PVV, dan had ik zonder aarzelen twee namen genoemd, waarvan jij er 1 bent.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja en heel veel mensen hebben dat beeld bij jou. En nu?
[..]
Das fijn, maar ik ben niet boos, noch een 'mannetje' En ik stem dus voornamelijk al jaren zeer gematigt. Wederom... je denkt dat er een voorspelheid is, die er gewoon niet is
Maar goed, je hebt je antwoord... ik dus.
Ik "pas" ook niet bij de PVV. Ik pas bij geen enkele partij - we hebben geen rasechte libertarische partijen. Ik koos niet voor de PVV vanuit het perspectief van PVV als 'alleenheerser', maar de (veel beperktere) mogelijkheden die ze zullen hebben wanneer ze samen werken met andere partijen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan pas je niet bij de PVV!
Maar waarom mogen anderen er niet iets van vinden? Dat is omgekeerd toch net zo goed? Ik hoor al jaren wat voor gevaarlijke linkse rakker ik wel niet ben, die in een kraakpand woont en wel werkloos moet zijn etc. etc.
De PVV is juist enorm voor een sterke overheid, dus dat libertarische snap ik niet zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:42 schreef Pavlovje het volgende:
[..]
Ik "pas" ook niet bij de PVV. Ik pas bij geen enkele partij - we hebben geen rasechte libertarische partijen. Ik koos niet voor de PVV vanuit het perspectief van PVV als 'alleenheerser', maar de (veel beperktere) mogelijkheden die ze zullen hebben wanneer ze samen werken met andere partijen.
Jij komt volgens mij de deur niet uit, dus niet zo vreemd dat je er geen kent.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:18 schreef SCH het volgende:
Dan ken ik er tenminste een paar. Het is nu net een spookverkiezing.
Bovendien weten we dan op wie we onze pijlen kunnen richten
Nogmaals, ik stem alleen voor de PVV bij de Europese verkiezingen, en grotendeels om mijn onvrede tegenover de huidige partijen laten klinken. Daarna gaat mijn stem, zoals gewoonlijk, weer naar de VVD bij de normale verkiezingen die ik wel enigszins serieus neem.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
De PVV is juist enorm voor een sterke overheid, dus dat libertarische snap ik niet zo.
Tja, dan heb je nu het equivalent van de jackpot gewonnen (once in a lifetime) want tot in het hokje twijfelde ik nog.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je me had gevraagd, welke FOK-ker stemt dit jaar PVV, dan had ik zonder aarzelen twee namen genoemd, waarvan jij er 1 bent.
Ik twijfelde nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, dan heb je nu het equivalent van de jackpot gewonnen (once in a lifetime) want tot in het hokje twijfelde ik nog.
Dus je hoeft nooit meer mee te doen met de staatsloterij.
Ja, dat snap ik. Maar waar precies over of tussen? En is die twijfel nu weg?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |