Misschien dat zo'n dier daar geen toestemming voor kan geven?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef Marlies1981 het volgende:
wat is er mis met sex met dieren dan? Moet iedereen dat niet voor zichzelf weten?
De dieren kunnen er onder lijden hoor, ik weet het niet? Helaas is het niet bij wet verboden..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef Marlies1981 het volgende:
wat is er mis met sex met dieren dan? Moet iedereen dat niet voor zichzelf weten?
Het is vies, maar goed, mensen moeten het zelf weten, zolang ze mij er niet mee lastig vallen. Geldt ook voor homo'squote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef Marlies1981 het volgende:
Dat heeft een heel logische redenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Misschien dat zo'n dier daar geen toestemming voor kan geven?
Ik kan ook mijn hond gaan neuken en dan 'vindt ie leuk' zeggen als iemand me betrapt, maar het punt blijft dat zo'n beest waarschijnlijk geen idee heeft wat hem overkomt als ik mijn vleeschmans in hem naar binnen werk.
En punt 2 is zo omdat punt 1 niet bewezen is. Misschien vinden ze het ook wel lekker?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:01 schreef BELASTING het volgende:
[..]
De dieren kunnen er onder lijden hoor, ik weet het niet? Helaas is het niet bij wet verboden..
Aha, iemand met een pot pindakaas op de slaapkamer !quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef Marlies1981 het volgende:
Een nijlpaard?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:03 schreef slacker_nl het volgende:
Sex met dieren is redelijk normaal. Ik heb regelmatig sex met m'n vriendin.
Dat kun je nooit zeker weten, het blijven dieren. Ze kunnen niet praten..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:02 schreef twiFight het volgende:
[..]
En punt 2 is zo omdat punt 1 niet bewezen is. Misschien vinden ze het ook wel lekker?
Een olifant. Zo een met een slurf jwz.quote:
ook viesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:04 schreef LasTeR het volgende:
En als vrouwen het doen?
Ben jij er zoeen van de pindakaaspot?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:07 schreef Marlies1981 het volgende:
sex met dieren is idd verboden, omdat de minister het vies vindt. (lees de memorandum van toelichting bij de wet). Het eventuele lijden van het dier is lastig te bewijzen en, gegeven onze andere grapjes met dieren (vivisectie, bioindustrie) ook niet lang met droge ogen te vertellen.
Typisch weer een gereformeerd verbied-dingetje: we kunnen het verbieden dus doen we het.
Inlezen is altijd handig.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:07 schreef Marlies1981 het volgende:
sex met dieren is idd verboden, omdat de minister het vies vindt. (lees de memorandum van toelichting bij de wet). Het eventuele lijden van het dier is lastig te bewijzen en, gegeven onze andere grapjes met dieren (vivisectie, bioindustrie) ook niet lang met droge ogen te vertellen.
Typisch weer een gereformeerd verbied-dingetje: we kunnen het verbieden dus doen we het.
Waarom zou je uberhaupt de behoefte hebben om met dieren te neukenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:07 schreef Marlies1981 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:11 schreef Biogarde het volgende:
Midas Dekkers () zei ooit dat je best een dier kan neuken, maar dan moest je er wel op letten dat de te betreden opening groot genoeg moest zijn voor je snikkel. Dus dat je niet de kat van de buurman op je half tamme kabouter zet.
En dit verzin ik niet
Haha, nee, een gewoon meisjequote:
Tis niet verboden, ze willen het gaan verbieden, maar de wet is er nog niet doorheen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:07 schreef Marlies1981 het volgende:
weet ik het. Is dat een reden om het te verbieden?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt de behoefte hebben om met dieren te neuken
Wat een vergelijking weerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:15 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
weet ik het. Is dat een reden om het te verbieden?
Is het eigenlijk verwerpelijk ofzo? Ik zie het meer als een soort van masturbatie. En sex met een komkommer, mag dat ook niet, van de veganisten ofzo?
Ik sluit me bij deze mening aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef Marlies1981 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:15 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Is het eigenlijk verwerpelijk ofzo? Ik zie het meer als een soort van masturbatie. En sex met een komkommer, mag dat ook niet, van de veganisten ofzo?
En hij zei dat niet met sarcastische ondertoon of zo?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:11 schreef Biogarde het volgende:
Midas Dekkers () zei ooit dat je best een dier kan neuken, maar dan moest je er wel op letten dat de te betreden opening groot genoeg moest zijn voor je snikkel. Dus dat je niet de kat van de buurman op je half tamme kabouter zet.
En dit verzin ik niet
Jij hoeft haar toch niet te beffen. En ooit gehoord van de uitvinding "vaginale douche"quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:06 schreef wise het volgende:
[..]
ook vies.
Is dat paard klaargekomen in dr kut, gaat de man enkele uren later beffen. Nee lekker
Is die man ooit sarcastisch als het om zijn liefde voor dieren gaat?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En hij zei dat niet met sarcastische ondertoon of zo?
Gewoon de douchekop op je kutje.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:18 schreef Sisko het volgende:
[..]
Jij hoeft haar toch niet te beffen. En ooit gehoord van de uitvinding "vaginale douche"
Het is bij ome Midas nog weleens een opgave om te doortasten wat serieus bedoeld is en wat niet. Voor de liefhebber is overigens 'Lief Dier' van zijn hand wel een aanrader.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:11 schreef Biogarde het volgende:
En dit verzin ik niet
Mijn paard zou je keihard doodtrappen hoor... Maar daar zoeken dierenverkrachters hun dieren op uit. Die niet zo gauw weerstand bieden, makkelijk karakter. Een paard vind het wel degelijk onaangenaam hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:16 schreef Norther het volgende:
[..]
Ik sluit me bij deze mening aan.Hoewel ik echter wel van menig ben dat het dier er niet onder moet lijden. Maar een paard zal weinig last hebben van een mensenpenis lijkt me.
En nee, ik hoef geen sex met dieren. Ik heb liever een leuke mensenvrouw.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:15 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:19 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Check hoe schattig deze hamster is dan. Ik zou hem geven, hard.
Deze moest ik gewoon quotequote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Misschien dat zo'n dier daar geen toestemming voor kan geven?
Ik kan ook mijn hond gaan neuken en dan 'vindt ie leuk' zeggen als iemand me betrapt, maar het punt blijft dat zo'n beest waarschijnlijk geen idee heeft wat hem overkomt als ik mijn vleeschmans in hem naar binnen werk.
Wat dieren willen speelt verder nergens in de wet een rol. Als ik een rondje wil gaan paardrijden mag dat ook gewoon en vraagt niemand aan het paard wat 'ie er van vindt. Daarnaast denk ik ook dat een paard dat het met een meisje doet hooguit zal denken dat het best wel behoorlijk krap zit...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:17 schreef BELASTING het volgende:
[..]_!
Misschien zijn dieren levende wezens, en misschien kunnen ze zelf niet aangeven of ze sex met je willen hebben. Dus misschien is het gewoon niet gepast om met ze te liggen vozen?
En dieren lijden niet als ze afgemaakt worden voor de consumptie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:12 schreef Chai het volgende:
Het lijden van dieren is idd lastig aan te tonen. Maar alleen mensen die ziek in hun hoofd zijn hebben seks met dieren, dus moet je dan wachten tot ze een keer schade aanrichten?
Ik vind dat het verboden moet zijn.
Mijn kat zou z'n schwanz ook gelijk aan stukjes gekrabt hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn paard zou je keihard doodtrappen hoor... Maar daar zoeken dierenverkrachters hun dieren op uit. Die niet zo gauw weerstand bieden, makkelijk karakter. Een paard vind het wel degelijk onaangenaam hoor.
val ons niet lastig met je gebrek aan inzicht dan. Het is hier ook bijna weekeind hoor...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef Flammie het volgende:
[..]Wat een volslagen belachelijke en debiele opmerking
Ik zie echt hoe de komkommer relevant is...
Ik zie ook geen verband tussen een komkommer en een levend wezen hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:23 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
val ons niet lastig met je gebrek aan inzicht dan. Het is hier ook bijna weekeind hoor...
Tuurlijk, en aangezien we dieren eten is het ook niet erg als je de hond van de buurman doodschopt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:22 schreef Sisko het volgende:
[..]
En dieren lijden niet als ze afgemaakt worden voor de consumptie.Als sex met dieren verboden zou zijn, dan moet eten van dieren al helemaal verboden zijn, en dat laatste gaat er nooit van komen.
en die schade waar je het over hebt, is al verboden als zijnde dieren mishandeling. En nee, niet elke sexuele daad met een dier is als mishandeling te classificeren.
Maar rijden op een paard blijft toch heel wat anders dan sex met een paard hebben. Dat is totaal niet pijnlijk als het baasje het goed doet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:22 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Wat dieren willen speelt verder nergens in de wet een rol. Als ik een rondje wil gaan paardrijden mag dat ook gewoon en vraagt niemand aan het paard wat 'ie er van vindt. Daarnaast denk ik ook dat een paard dat het met een meisje doet hooguit zal denken dat het best wel behoorlijk krap zit...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:25 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, dieren hebben ook liefde nodig
haha, je spreekt uit ervaring neem ik aan? Kost het dan veel moeite om zo'n paard in bedwang te houden? En alsof zo'n paard het lekker vind om met een zeug op zijn rug rond te renne.....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn paard zou je keihard doodtrappen hoor... Maar daar zoeken dierenverkrachters hun dieren op uit. Die niet zo gauw weerstand bieden, makkelijk karakter. Een paard vind het wel degelijk onaangenaam hoor.
Bij sommige baasjes kan het wel degelijk pijnlijk zijn hoor. En met wat dieren willen wordt momenteel best veel rekening gehouden. Steeds meer. Ook in de paardenwereld speelt het welzijn van de dieren een zeer grote rol.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Maar rijden op een paard blijft toch heel wat anders dan sex met een paard hebben. Dat is totaal niet pijnlijk als het baasje het goed doet.
En die laatste uitspraak is te belachelijk voor woorden. Natuurlijk zou dat krap zitten.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, en aangezien we dieren eten is het ook niet erg als je de hond van de buurman doodschopt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:28 schreef Casos het volgende:![]()
[..]
haha, je spreekt uit ervaring neem ik aan? Kost het dan veel moeite om zo'n paard in bedwang te houden? En alsof zo'n paard het lekker vind om met een zeug op zijn rug rond te renne.....
Ik heb verder geen verstand van paarden en zo. Dus dat wist ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij sommige baasjes kan het wel degelijk pijnlijk zijn hoor. En met wat dieren willen wordt momenteel best veel rekening gehouden. Steeds meer. Ook in de paardenwereld speelt het welzijn van de dieren een zeer grote rol.
Als de buurman je daar toestemming voor geeft niet. Je kan wel lekker een emo-argument verzinnen, maar feit blijft dat die hond een dier is, en dat er ook landen zijn waar net zo makkelijk hond op het menu staat als hier paard.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, en aangezien we dieren eten is het ook niet erg als je de hond van de buurman doodschopt.
En jij bent kleuterjuf?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef Marlies1981 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef Penisbaard het volgende:
Daarbij weet ik uit ervaring dat de meeste paarden en ezels er ook echt van genieten. Jullie moeten niet zomaar oordelen over dingen waar jullie niks van weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |