Tuurlijk, en aangezien we dieren eten is het ook niet erg als je de hond van de buurman doodschopt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:22 schreef Sisko het volgende:
[..]
En dieren lijden niet als ze afgemaakt worden voor de consumptie.Als sex met dieren verboden zou zijn, dan moet eten van dieren al helemaal verboden zijn, en dat laatste gaat er nooit van komen.
en die schade waar je het over hebt, is al verboden als zijnde dieren mishandeling. En nee, niet elke sexuele daad met een dier is als mishandeling te classificeren.
Maar rijden op een paard blijft toch heel wat anders dan sex met een paard hebben. Dat is totaal niet pijnlijk als het baasje het goed doet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:22 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Wat dieren willen speelt verder nergens in de wet een rol. Als ik een rondje wil gaan paardrijden mag dat ook gewoon en vraagt niemand aan het paard wat 'ie er van vindt. Daarnaast denk ik ook dat een paard dat het met een meisje doet hooguit zal denken dat het best wel behoorlijk krap zit...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:25 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, dieren hebben ook liefde nodig
haha, je spreekt uit ervaring neem ik aan? Kost het dan veel moeite om zo'n paard in bedwang te houden? En alsof zo'n paard het lekker vind om met een zeug op zijn rug rond te renne.....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn paard zou je keihard doodtrappen hoor... Maar daar zoeken dierenverkrachters hun dieren op uit. Die niet zo gauw weerstand bieden, makkelijk karakter. Een paard vind het wel degelijk onaangenaam hoor.
Bij sommige baasjes kan het wel degelijk pijnlijk zijn hoor. En met wat dieren willen wordt momenteel best veel rekening gehouden. Steeds meer. Ook in de paardenwereld speelt het welzijn van de dieren een zeer grote rol.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Maar rijden op een paard blijft toch heel wat anders dan sex met een paard hebben. Dat is totaal niet pijnlijk als het baasje het goed doet.
En die laatste uitspraak is te belachelijk voor woorden. Natuurlijk zou dat krap zitten.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, en aangezien we dieren eten is het ook niet erg als je de hond van de buurman doodschopt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:28 schreef Casos het volgende:![]()
[..]
haha, je spreekt uit ervaring neem ik aan? Kost het dan veel moeite om zo'n paard in bedwang te houden? En alsof zo'n paard het lekker vind om met een zeug op zijn rug rond te renne.....
Ik heb verder geen verstand van paarden en zo. Dus dat wist ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij sommige baasjes kan het wel degelijk pijnlijk zijn hoor. En met wat dieren willen wordt momenteel best veel rekening gehouden. Steeds meer. Ook in de paardenwereld speelt het welzijn van de dieren een zeer grote rol.
Als de buurman je daar toestemming voor geeft niet. Je kan wel lekker een emo-argument verzinnen, maar feit blijft dat die hond een dier is, en dat er ook landen zijn waar net zo makkelijk hond op het menu staat als hier paard.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, en aangezien we dieren eten is het ook niet erg als je de hond van de buurman doodschopt.
En jij bent kleuterjuf?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:57 schreef Marlies1981 het volgende:
wat is er mis met sex met dieren dan? Moet iedereen dat niet voor zichzelf weten?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef Penisbaard het volgende:
Daarbij weet ik uit ervaring dat de meeste paarden en ezels er ook echt van genieten. Jullie moeten niet zomaar oordelen over dingen waar jullie niks van weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |