Ja, vreselijk hè.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
Sjeesus wat is die Kathleen eigenlijk lelijk![]()
Zou Yo niet gewoon 'in on it' zijn?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:29 schreef Aventura het volgende:
Zelf zou ik het trouwens niet waarderen als mijn 'vriendin' RTL Boulevard te woord zou staan.
Van K3 zekerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, vreselijk hè.
Ik weet nu zelfs over wie je het hebt
Dat dus. Dit is algemeen de manier van bekende mensen om dingen kenbaar te maken zonder dat ze het zelf zeggen.quote:
Wel als het compleet in je straatje zou zijn en als jij je vriendin dit zelf stiekem hebt opgedragenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:29 schreef Aventura het volgende:
Zelf zou ik het trouwens niet waarderen als mijn 'vriendin' RTL Boulevard te woord zou staan.
Er gaat echt een wereld voor je open hè?quote:
Tuuk, Jan is de schuldige , niet Yo. Dealtje gesloten met dinnetje in de vorm van...doe jij het woord maar voor mij, ik heb een spreekverbod. Goedkoop zeg.quote:
En ook helemaal niet opvallend of doorzichtig. Dat vooral!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er gaat echt een wereld voor je open hè?
[..]
Tuuk, Jan is de schuldige , niet Yo. Dealtje gesloten met dinnetje in de vorm van...doe jij het woord maar voor mij, ik heb een spreekverbod. Goedkoop zeg.
Nee bedankt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:37 schreef Anniebab het volgende:
Ze zoeken een vervangster voor Kathleen... geen belangstelling hier?????
Doe jij dat nooit dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:47 schreef Anniebab het volgende:
En hoe zit t dan met die 2000 smsjes per maand naar Wesley en de andere ontmoetingen?"Hij is gewoon een goeie vriend"Ja daar slaap je wel mee bij van de Valk enz.enz.
Cookie compliets Yo....oh wacht.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
En ook helemaal niet opvallend of doorzichtig. Dat vooral!
Nee maar ik kan t wel ns gaan uitproberen, is t wat dan??Ik trommel zo een goeie vriend op hier.quote:
Bron.quote:Yolanthe Cabau van Kasbergen uitgejoeld!
Dit bericht is geplaatst op 05-06-2009 om 15:57:00
Gisteravond begon het publiek bij het horen van de naam Yolanthe haar uit te joelen. Wie waren deze stumpers?.....
Gisteravond waren de showbizz wanabees uitgelopen om de uitreiking van Glammy Awards in Amsterdam bij te wonen. Tijdens de show was duidelijk te horen wie de favorieten waren. En wie niet.
Want toen de naam Yolanthe viel, begon het hele publiek haar uit te jouwen. Uiteindelijk ging Carice van Houten naar huis met de titel. Of eigenlijk haar best wel grappige zus (Jelka van Houten), die de prijs voor haar in ontvangst nam.
Waarom men ging joelen is nog steeds niet duidelijk, maar dat is in dit wereldje heel normaal als je weet wat men gebruikt!
Ik ben er al, even rekenen, 20 jaar niet meer geweest.quote:
Ik zie niet in waarom ze het niet op deze manier zou doen. In eerste instantie werd Yo afgeschilderd als de schuldige maar langzaam aan blijkt Ja veel meer schuld te hebben aan deze breuk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er gaat echt een wereld voor je open hè?
[..]
Tuuk, Jan is de schuldige , niet Yo. Dealtje gesloten met dinnetje in de vorm van...doe jij het woord maar voor mij, ik heb een spreekverbod. Goedkoop zeg.
Ik geloof er geen donder van dat Ja schuld is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ze het niet op deze manier zou doen. In eerste instantie werd Yo afgeschilderd als de schuldige maar langzaam aan blijkt Ja veel meer schuld te hebben aan deze breuk.
Moet je eens doen joh, er is zoveel veranderd ,qua structuur,niet altijd mooier hoor maar toch een kijkje waard,kom je bij mij op de koffie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben er al, even rekenen, 20 jaar niet meer geweest.
Ik geloof niet zo in onschuldige Jan. Ik denk dat Jan best wel een beetje graag over zijn ego gestreeld wil worden en als dat gebeurd door met andere vrouwen dan Yolanthe het bed in te duiken dan maakt hem dat niet uit. Ik zie Jan duidelijk als een artiest die is gaan geloven in zijn eigen imago en zich onschendbaar achtte.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof er geen donder van dat Ja schuld is.
En wat heeft die Yo euh, enorm veel tand
Ze is helemaal niet mooi, ja mooie ogen dat wel
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Moet je eens doen joh, er is zoveel veranderd ,qua structuur,niet altijd mooier hoor maar toch een kijkje waard,kom je bij mij op de koffie.![]()
Maar waarom dan die hysterische Yolanthe tattoo? Dat doe je toch niet als je je relatie niet serieus neemt en vriendinnetjes on the side hebt? En die tattoo heeft 'ie toch nog niet zo lang?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:07 schreef marky het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in onschuldige Jan. Ik denk dat Jan best wel een beetje graag over zijn ego gestreeld wil worden en als dat gebeurd door met andere vrouwen dan Yolanthe het bed in te duiken dan maakt hem dat niet uit. Ik zie Jan duidelijk als een artiest die is gaan geloven in zijn eigen imago en zich onschendbaar achtte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |