Dus dat. Don't fuck with Jaap!!!!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:40 schreef Ole het volgende:
Jan heeft geen verkering met Liza!
En als Jaap het zegt, dan is het waar
Anniebab, kom d'r maar in!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:40 schreef Copycat het volgende:
Wie is Zoentje nou weer die best een keertje over Liza heen wil gaan?
Je kunt nu snel even in een emmer plassen, daarna komt die beste vriendin van Zij Die Niet Mag Spreken.quote:
Men, ik kan wel bijna een badsessie doen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt nu snel even in een emmer plassen, daarna komt die beste vriendin van Zij Die Niet Mag Spreken.
Nee hij zei zoiets van er zal wel eens een zoentje overheen zijn gegaan???? hij bedoelt : ze hebben wel eens gekussssssssssst.Alberts tong zat ff in de knoop.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Anniebab, kom d'r maar in!
We weten nu wie Duks is, maar wie is Zoentje?
Loop ik achter? Wie is Duks?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
Anniebab, kom d'r maar in!
We weten nu wie Duks is, maar wie is Zoentje?
Oóhhhhhh, bedoelde hij dát!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee hij zei zoiets van er zal wel eens een zoentje overheen zijn gegaan???? hij bedoelt : ze hebben wel eens gekussssssssssst.Alberts tong zat ff in de knoop.
Dat doen ze express..voor op het laatst(Denk ik)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
Het interview komt zeker aan t eind, het moet nog gemonteerd worden
Thnx Anniebabquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:53 schreef Anniebab het volgende:
![]()
[..]
Duks is een bijnaam hier van liza's familie.niet te verwarren met de Buks van Don Corlejapio
Gewoon zak erover!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
Sjeesus wat is die Kathleen eigenlijk lelijk![]()
Die postzak van Maxima!quote:
Wil je dat wel zomaar zeggen????quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:09 schreef Doopy-X- het volgende:![]()
Ik zie dat de reeks nog steeds loopt?![]()
Liza vandaag ook weer op internet zag ik, nu met een mooie foto..
De vraag werd aan het eind van het vorige topic gesteld hoe oud ze is: 25
Aah de ouwe stucadoor is ook weer terug!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:09 schreef Doopy-X- het volgende:![]()
Ik zie dat de reeks nog steeds loopt?![]()
Liza vandaag ook weer op internet zag ik, nu met een mooie foto..
De vraag werd aan het eind van het vorige topic gesteld hoe oud ze is: 25
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aah de ouwe stucadoor is ook weer terug!
Dat was in het begin van Boulevard.quote:
Of hij wordt bedreigd.quote:
Dat telefoongesprekje bedoel je? Nou, nou.quote:
Idd.quote:
Een jaar geleden is niet "net"quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:25 schreef Soury het volgende:
Huh ? Liza had een relatie die niet lekker ging .. Ze is toch net bevallen ofzo
Hij heeft wel vijf keer gezegd dat Jan niks met Liza heeft. Jaap de manager zegt dat namelijk.quote:
Nee je kijkt eens een hele keer boulevard en eigenlijk.......... voor jan met een kortere achternaam dan smitquote:
Wat een openbaringquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:51 schreef beequeen het volgende:
Hoe bevalt het tv kijken tot nu toe Yvonne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |