Voor de zekerheid ook even in een emmer geplast?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Het bier staat koud, de popcorn ligt in de magnetron, de deur zit op slot, de lamellen dicht, en de poes ligt in dr mandje![]()
Ik ben dr klaar voor
't Is om half zeven geloof ik, Boulevard!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef yvonne het volgende:
Wat nu op is is het niet hè, ik kijk goddomme nooit tv
Nog tien minuutjes volgensmij!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef yvonne het volgende:
er gaat een wereld voor je open!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef yvonne het volgende:
5 over half 7quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:20 schreef yvonne het volgende:
Toch wel RTL4 hè, want ik heb geen Albert gezien
Ach die arme Wim ,goeie knul.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:17 schreef beequeen het volgende:
Oooooooh, volgens Albert volgt er een uitgebreid interview met de vriendin van Yo. Wim, de man van, komt ook aan het woord. Misschien wordt het toch nog leuk.
Misschien moeten we een soort sms-alert-bel-ronde-cirkel-dinges in het leven roepen, voor dit soort noodgevallen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:20 schreef yvonne het volgende:
Toch wel RTL4 hè, want ik heb geen Albert gezien
En die roze matching outfits toch ook niet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:24 schreef Goodbye het volgende:
Editie NL![]()
Het is dat ik het begin niet wil missen
Een telefoonboom net als op scholen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moeten we een soort sms-alert-bel-ronde-cirkel-dinges in het leven roepen, voor dit soort noodgevallen!
Kleurt ook zo lekker met die rode achtergrondquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En die roze matching outfits toch ook niet?
Ja maar, hij doet dit toch vrijwillig. Ken de beste man niet, maar hij hoeft toch geen verantwoording af te leggen over het gedrag van zijn bijna-ex?quote:
Ik snap ook niet dat die goeie beste Wimmerd niet gewoon verstandig zijn snavel houdt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, hij doet dit toch vrijwillig. Ken de beste man niet, maar hij hoeft toch geen verantwoording af te leggen over het gedrag van zijn bijna-ex?
Hoeft idd niet... maar gelukkig doet ie het welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, hij doet dit toch vrijwillig. Ken de beste man niet, maar hij hoeft toch geen verantwoording af te leggen over het gedrag van zijn bijna-ex?
Wimmerd is gewoon een schatje dat hij dit met ons wil delen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
Ik snap ook niet dat die goeie beste Wimmerd niet gewoon verstandig zijn snavel houdt.
Al ben ik hem ook wel weer dankbaar dat hij het niet doet, zo hypocriet ben ik dan ook wel weer
Graagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moeten we een soort sms-alert-bel-ronde-cirkel-dinges in het leven roepen, voor dit soort noodgevallen!
Team Wimmerd!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wimmerd is gewoon een schatje dat hij dit met ons wil delen.
ja Nee Tja ik ben ook zeer benieuwd,nog een reclameblok jongens.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja!quote:
Nou, als het wáár is dat Buys wil dat er geen modder gegooid wordt en Yo doet het lekker stiekem toch maar dan via een vriendin, dan gaat Buys echt wel los binnenkort.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:38 schreef Copycat het volgende:
Ik wil schrikken van Buys' verhaal!
Kom maar over de brug, Jaap!
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
Het interview komt zeker aan t eind, het moet nog gemonteerd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |