Het zijn dus waarschuwingen. Binnenkort is ons geld niks meer waard, er komt een kernoorlog en er is een burgeroorlog in Griekenland. Wil je er meer over weten moet je het maar zoeken op Google of youtubequote:Griekenland Brandt. 20 steden 2 weken lang, 400 banken per dag, 500 politie bureaus vernield civil war waarom?
Google: direct action news from greece + voor ongecensureerd echt nieuws. indymedia.nl
Warbuilding, zware nucleaire opbouw van de 3 grootmachten (USA, Rusland, China) bij Guld van Aden (Somalië) waarom google: Warships gulf of Aden, google WW III + youtube world war III zie google Albert Pike + bilderbergers.
De NWO en de 3e wereldoorlog alarm danger is levensgevaarlijk ook voor jou | geld binnenkort niks meer waard haal een voedselvoorraad voor ten minste 6 mnd. geloof je dit niet google -> hyperinflatie wake up quick.
DANGER ALARM het nieuwe (REICH 4TH) google of youtube NWO (New World Order) of Bilderbergers of illuminati
Jouw leven wel he met je gouden kabels.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:07 schreef sinadO het volgende:
Lijkt me geweldig. Het leven en de wereld is zo kutsaai dat een beetje actie wel mooi zou zijn.
geloofd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:10 schreef cheqy het volgende:
Je geloofd me niet he?![]()
ik gooi bij jou nooit meer briefjes in de bus, je zoekt het maar uit.
Ik zou de inhoud van het briefje als volgt samenvatten:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:06 schreef Afvoerput het volgende:
Lambiekje?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:16 schreef ASroma het volgende:
typisch dat je dat dan ook weer in het openbaar vervoer vind
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren keek ik in mijn brievenbus...
Het bewijs dat Lambiekje geen printer heeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren keek ik in mijn brievenbus en vond een vreemd briefje. Het is een handgeschreven en daarna gekopieerd papiertje. Erg low budget, dus waarschijnlijk afkomstig uit linkse kringen. Hier is een foto van het briefje:
[ afbeelding ]
Zoals jullie ziet vallen direct dingen op, zoals NWO en indymedia.nl. Ik heb het even doorgelezen en het is een onsamenhangend geheel over conspiracies of iets dergelijks. Dit is wat er staat:
[..]
Het zijn dus waarschuwingen. Binnenkort is ons geld niks meer waard, er komt een kernoorlog en er is een burgeroorlog in Griekenland. Wil je er meer over weten moet je het maar zoeken op Google of youtube.
Verder word ik gewaarschuwd om een voedselvoorraad voor ten minste 6 maanden aan te leggen, omdat door hyperinflatie ons geld niks meerwaard is. En word ik nog gewaarschuwd voor de bilderbergers en de illuminatie.
Kortom, een samenvatting van het gehele BNW subforum op een papiertje.
En dan nu de klachten:
Klacht 1: Lastig worden gevallen met goedkope analoge spam.
Klacht 2: Er woont blijkbaar een rare conspiracy-denker bij mij in de buurt.
Klacht 3: Ik heb niet genoeg ruimte om een voedselvoorraad voor 6 maanden op te slaan.
Klacht 4: Ik verveel me en heb daarom alles overgeschreven.
Als je de perfectie bereikt hebt, wat rest dan nog? Klassieke Eros/Thanatos situatie...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:09 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Jouw leven wel he met je gouden kabels.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zou de inhoud van het briefje als volgt samenvatten:Is dat Arie Boomsma?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Dacht ik ook aan. Maar die komt volgens mij niet buitenquote:
Hehe, briljant.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:47 schreef Penisbaard het volgende:
GeniaalIk ga ook onzin op papier schrijven en het overal neerleggen
Nee joh, da's Hercules!quote:
Ja precies, er zit niet echt veel logica in. Van de hak op de tak enzo.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:23 schreef Omentuva het volgende:
Tbh, het briefje zelf leest als een random stream of consciousness van iemand die aan het trippen is.
Complotdenken was toch een religie? Logica mag het raam uit daar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, er zit niet echt veel logica in. Van de hak op de tak enzo.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:09 schreef Market_Garden het volgende:
Had m ook in de brievenbus, de hele campus van de UT volgens mij...Ik vond t wel grappig!
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:06 schreef Afvoerput het volgende:
Lambiekje?
Echt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:26 schreef nattermann het volgende:
Ik had bij het lezen van het topic een paar keer een "" gevoel
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Erg low budget, dus waarschijnlijk afkomstig uit linkse kringen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |