Gisteren keek ik in mijn brievenbus en vond een vreemd briefje. Het is een handgeschreven en daarna gekopieerd papiertje. Erg low budget, dus waarschijnlijk afkomstig uit linkse kringen. Hier is een foto van het briefje:
![]()
Zoals jullie ziet vallen direct dingen op, zoals NWO en indymedia.nl. Ik heb het even doorgelezen en het is een onsamenhangend geheel over conspiracies of iets dergelijks

. Dit is wat er staat:
quote:
Griekenland Brandt. 20 steden 2 weken lang, 400 banken per dag, 500 politie bureaus vernield civil war waarom?
Google: direct action news from greece + voor ongecensureerd echt nieuws. indymedia.nl
Warbuilding, zware nucleaire opbouw van de 3 grootmachten (USA, Rusland, China) bij Guld van Aden (Somalië) waarom google: Warships gulf of Aden, google WW III + youtube world war III zie google Albert Pike + bilderbergers.
De NWO en de 3e wereldoorlog alarm danger is levensgevaarlijk ook voor jou | geld binnenkort niks meer waard haal een voedselvoorraad voor ten minste 6 mnd. geloof je dit niet google -> hyperinflatie wake up quick.
DANGER ALARM het nieuwe (REICH 4TH) google of youtube NWO (New World Order) of Bilderbergers of illuminati
Het zijn dus waarschuwingen. Binnenkort is ons geld niks meer waard, er komt een kernoorlog en er is een burgeroorlog in Griekenland. Wil je er meer over weten moet je het maar zoeken op Google of youtube

.
Verder word ik gewaarschuwd om een voedselvoorraad voor ten minste 6 maanden aan te leggen, omdat door hyperinflatie ons geld niks meerwaard is. En word ik nog gewaarschuwd voor de bilderbergers en de illuminatie

.
Kortom, een samenvatting van het gehele BNW subforum op een papiertje.
En dan nu de klachten:
Klacht 1: Lastig worden gevallen met goedkope analoge spam.
Klacht 2: Er woont blijkbaar een rare conspiracy-denker bij mij in de buurt.
Klacht 3: Ik heb niet genoeg ruimte om een voedselvoorraad voor 6 maanden op te slaan.
Klacht 4: Ik verveel me en heb daarom alles overgeschreven.