tja.. we hebben allemaal niet echt angst ofzo dat het iets slechts is. Dat wil ik ook liever niet denken.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh ja dat was waar ook. Nou gelukkig maar dat hij geopereerd heeft.. Nu alleen nog die uitslag afwachten. Zal wel vreselijk zijn om zo lang te wachten maar ze hebben in ieder geval die tumor weg kunnen halen
Ik kan lezen mensquote:Op zondag 7 juni 2009 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jemig, leer lezen![]()
ik zeg toch niet dat JIJ mensen over een kam scheert?![]()
Leuk he, mensen bashen met een "quote:Op zondag 7 juni 2009 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jemig, leer lezen![]()
ik zeg toch niet dat JIJ mensen over een kam scheert?![]()
excuses dan maarquote:Op zondag 7 juni 2009 14:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kan lezen mens
.... ik wilde even aangeven dat ik het met jou eens waszal ik de volgende keer wel niet meer doen hoor
en zoals ik al zei... ik ga geen discussie aan want er is ge noeg over gezegd...
toebedeeldquote:Op zondag 7 juni 2009 14:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Leuk he, mensen bashen met een ":') " smiley die jouw mening niet zijn bedeeld..?
Ga maar weer off-topic als je weer in een hoekje gedreven wordtquote:Op zondag 7 juni 2009 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
toebedeeld![]()
je raakt wel van je taal-apropos hierdoor hè?
Nee dat begrijp ik ook wel natuurlijk, gewoon de uitslag afwachten.. Nu heeft hij niet zoveel pijn meer dus dat scheelt wel, dat doet je vader en jou natuurlijk ook 'goed' (bij gebrek aan een beter woord).quote:Op zondag 7 juni 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. we hebben allemaal niet echt angst ofzo dat het iets slechts is. Dat wil ik ook liever niet denken.
Het was allen heel moeilijk om 's avonds mijn vader echt te zien huilen van de pijn. Zeker omdat ik mijn vader echt nog nooit heb zien huilen.
Volgende ochtend toen ik naar de huisarts moest maar een goed pleidooi gehouden, waardoor hij nog wat extra morfine kreeg
da's mooi klote zegquote:Op zondag 7 juni 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. we hebben allemaal niet echt angst ofzo dat het iets slechts is. Dat wil ik ook liever niet denken.
Het was allen heel moeilijk om 's avonds mijn vader echt te zien huilen van de pijn. Zeker omdat ik mijn vader echt nog nooit heb zien huilen.
Volgende ochtend toen ik naar de huisarts moest maar een goed pleidooi gehouden, waardoor hij nog wat extra morfine kreeg
Kom dan ontopic trollquote:Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
'weer'
ik ben niet de enige discriminerende in dit topic
ja geen probleem. Succes met je scriptie!!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik ook wel natuurlijk, gewoon de uitslag afwachten.. Nu heeft hij niet zoveel pijn meer dus dat scheelt wel, dat doet je vader en jou natuurlijk ook 'goed' (bij gebrek aan een beter woord).
Ik ga nu trouwens wel even aan mijn scriptie verderSterkte nogmaals iig
danku.. We hopen er gewoon het beste vanquote:
ook bedankt, maar komt wel goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja, 'nuff said
Ja doei.
Nee want nu ben ik er ookquote:Op zondag 7 juni 2009 14:19 schreef Bootje84 het volgende:
Goed MoBlo, ik ga niet meer op je in na dit bericht.
Je hebt een houding waarbij je van mening bent dat alles wat anders denkt dan jij, fout is. Die mensen maak je daarna belachelijk. Dat is gewoon kansloos en zo kan je geen volwassen discussie aangaan. Ik ben zelf ook niet perfect, dit beweer ik ook niet, maar verwacht van jou wel een volwassen houding.
Nuff said.
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:27 schreef Isdatzo het volgende:
Damn, kut om te lezen nico. Sterkte
.
[..]
Nee want nu ben ik er ook.
Jij bent de enige die zichzelf belachelijk maakt
a) omdat je zo vreselijk kortzichtig en vooringenomen bent en
b) je inhoudelijk niet reageert op moblo. Net zoals Wilders praat je er omheen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |