Jup. Ben ik ook. Beter dan een Wouter Bos die allochtonen zit te knuffelen..quote:Op zondag 7 juni 2009 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
in dezelfde strekking kun je dan ook roepen:
al die PVV-stemmers, allemaal dezelfde hersenloze tokkies die gevoelig zijn voor geschreeuw van een of andere yup met een waterstofperoxide-ongelukje
Kruip maar in de slachtofferrol. Daar zijn hun ook goed in. Kijk je weleens opsporing verzocht..? Gezocht: licht getinte man. Goh, dat zal vast geen Nederlander zijn met een kleurtje. Das een Marokkaan!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap niet hoe je zo makkelijk mensen over één kam kunt scheren'al dat moslimtuig'
het maakt me misselijk, dat mensen zó kunnen generaliseren en op deze manier het land nog verder naar de klote helpen.
nee, ik ben geen moslim, nee, ik ben geen christen, geen boeddhist, of wat dan ook. Ik geloof in niets en kan me ook niet voorstellen hoe het is om wel te geloven. Heb er niets mee, en houd ook niet van mensen die hun geloof aan anderen opdringen. Het zijn echter zowel christenen, jehova's en moslims etc. die dat allemaal doen. Om dan alleen de moslims te gaan lopen bashennee... totaal onnodig.
De media helpt er flink aan mee, door zodra er een moslim-jongere iets fout doet, dit in de kop te vermelden. Als er een blanke jongere zoiets doet, wordt er minder heisa van gemaakt, en staat er alleen 'jongere van 18 blabla'. meestal is 't eerste commentaar wat je dan op de FP leest: zal wel weer een marokkaan zijn geweest, zodra het NIET wordt vermeld..
Dat is toch een schande! Wil je zo graag Nederland nog meer de vernieling in helpen door de mensen die hier nu eenmaal wonen nog meer tegen elkaar uit te spelen?
Onder de islamieten zijn genoeg schooiers, net als onder de 'Nederlanders'. Maar toch blijven we maar hameren op die moslims, die ALLES fout doen.. en wij arme blanke échte Hollanders maar lijden![]()
BAH!
Truequote:Op zondag 7 juni 2009 13:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Tja, het is wel ff een kloteperiode voor je. Gelukkig krijg je veel hulp en ben je goed bezig
Met mij is het nog steeds erg goed eigenlijk. Vrijdag bij mijn meisje geweest die dit weekend en volgend weekend moet werken, dus dat is ff een lange periode zonder. Maar heb dr een knuffeltje gegeven waar ze erg blij mee is (alvast voor dinsdag dan is het officieel 1 maand).
Gister bij mijn ouders voetbal gekeken en met mijn vader gaat het nu gelukkig goed. Vlak na de operatie had hij zo ongelooflijk veel pijn, maar nu gaat het al veel beter.
Vandaag even helemaal niets behalve voor de tv hangen en eventjes wat opruimen hier thuis..
Dus waarom zit je nou te bashen op mij dat ik een racist ben..? Ik discrimineer toch geen aziaten? Pleur dan op met je naziquote:Op zondag 7 juni 2009 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
en ook de Nederlanders kunnen nog wat leren van de AziatenDat zijn over het algemeen zeer reine eerlijke en hardwerkende mensen
daar zitten er niet veel van in de bijstand omdat ze, zoals het overgrote deel van de geweldige blanke Nederlanders, te lui zijn om te werken..
al zijn er nog steeds veel te veel illegale chinezen die in grote bedrijven werken en geld opsturen naar thuis...![]()
het 'nazi' is misschien te ruim voor je, excuses, selectieve discriminerende simpele ziel is denk ik beterquote:Op zondag 7 juni 2009 13:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dus waarom zit je nou te bashen op mij dat ik een racist ben..? Ik discrimineer toch geen aziaten? Pleur dan op met je nazi
Maar nee, daarop reageren geeft jou jouw ongelijk toe, dus ja, dat doen we maar niet..
Ja, dat wel. Hij moet donderdag terug om de hechtingen eruit te laten halen. Maar voorlopig is de pijn in zijn arm waarvoor hij in eerste instantie naar de huisarts ging wel verdwenen. Alleen nog de plek waar geopereerd is, maar dat is niet zo gek.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:48 schreef Daph_ het volgende:
Thanks Moblo
[..]
True
Goed om te horen dat het goed met jullie gaat en dat het goed gaat met je vader.. Hij moet nu rust houden met zijn arm zeker?
Waarom hebben aziaten nou geen last van de media, gebrek aan kansen of het wonen in een slechte buurt..? Leg dat eens uit.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het 'nazi' is misschien te ruim voor je, excuses, selectieve discriminerende simpele ziel is denk ik beter
Waarom moet ik jou nog eens uitleggen dat ik post datquote:Op zondag 7 juni 2009 13:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom hebben aziaten nou geen last van de media, gebrek aan kansen of het wonen in een slechte buurt..? Leg dat eens uit.
lezenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
en ook de Nederlanders kunnen nog wat leren van de AziatenDat zijn over het algemeen zeer reine eerlijke en hardwerkende mensen
daar zitten er niet veel van in de bijstand omdat ze niet, zoals het overgrote deel van de geweldige blanke Nederlanders, te lui zijn om te werken..
al zijn er nog steeds veel te veel illegale chinezen die in grote bedrijven werken en geld opsturen naar thuis...deze mensen dúrven niet eens stennis te schoppen omdat ze bang zijn hun familie te benadelen daardoor
Ja dat zal natuurlijk wel beurs aanvoelen, een operatie is toch een aanslag op je lichaam..quote:Op zondag 7 juni 2009 13:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Hij moet donderdag terug om de hechtingen eruit te laten halen. Maar voorlopig is de pijn in zijn arm waarvoor hij in eerste instantie naar de huisarts ging wel verdwenen. Alleen nog de plek waar geopereerd is, maar dat is niet zo gek.
Het is natuurlijk wel even afwachten, maar dat is waarschijnlijk wel de oorzaak geweest van de pijn. Hopelijk is de uitslag van het onderzoek naar de tumor wel positief..
Juist ja. Dus alle "redenen" die de Marokkanen geven, zijn dus bullshit. simpel. Als je in Nederland wat wíl bereiken, kan je dat. Marokkanen moeten eens naar aziaten kijken. Werk je suf en niemand valt je lastig. Dat ze geld naar huis sturen zal mij aan mn reet roesten. Doen Mocro's ook. Dat beetje geld kan je wel missen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom moet ik jou nog eens uitleggen dat ik post dat
[..]
lezen
Maar je discrimineert wel moslims? Geef je zelf min of meer toequote:Op zondag 7 juni 2009 13:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dus waarom zit je nou te bashen op mij dat ik een racist ben..? Ik discrimineer toch geen aziaten? Pleur dan op met je nazi
Maar nee, daarop reageren geeft jou jouw ongelijk toe, dus ja, dat doen we maar niet..
juli pas.. dat wisten we van te voren. Die arts ging op vakantie maar kon nog daarvoor nog wel opereren. Dus ja, dat was een keuze. Deze wilde in ieder geval iets doen..quote:Op zondag 7 juni 2009 13:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat zal natuurlijk wel beurs aanvoelen, een operatie is toch een aanslag op je lichaam..
Wanneer verwachten jullie de uitslag ook alweer?
Met jou in discussie gaan is net als met Wilders in discussie gaan: veel geblaat, weinig wolquote:Op zondag 7 juni 2009 14:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Juist ja. Dus alle "redenen" die de Marokkanen geven, zijn dus bullshit. simpel. Als je in Nederland wat wíl bereiken, kan je dat. Marokkanen moeten eens naar aziaten kijken. Werk je suf en niemand valt je lastig. Dat ze geld naar huis sturen zal mij aan mn reet roesten. Doen Mocro's ook. Dat beetje geld kan je wel missen.
Waarom doen Mocro's niet wat de aziaten doen..? Dan valt de grond voor Wilders vanzelf weg. Maar nee, bashen die gast. Het is een nazi, een racist.. Tja, zo blijft hij zijn basis houden en geef je hem meer handvaten om buitenlanders te bashen. Het werkt zo simpel, maar blijkbaar denken de "tegenstanders" nog simpeler.
Hoe harder er tegen Wilders geschreeuwd wordt, hoe meer zetels die krijgt..
Ik heb het over het algemeen niet op moslims nee. Eigenlijk alleen de criminele, maar degene die niet crimineel zijn, werken niet mee om de criminele moslims te laten vervolgen...quote:Op zondag 7 juni 2009 14:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar je discrimineert wel moslims? Geef je zelf min of meer toe.
Oh ja dat was waar ook. Nou gelukkig maar dat hij geopereerd heeft.. Nu alleen nog die uitslag afwachten. Zal wel vreselijk zijn om zo lang te wachten maar ze hebben in ieder geval die tumor weg kunnen halenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juli pas.. dat wisten we van te voren. Die arts ging op vakantie maar kon nog daarvoor nog wel opereren. Dus ja, dat was een keuze. Deze wilde in ieder geval iets doen..
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:06 schreef Californium het volgende:
ik ga niet deze discussie aan.,... maar 1 ding wil ik even kwijt:
mensen die zeggen dat <alle, had hier moeten staan> mensen in bijstand te lui zijn om te werken
jemig, leer lezenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:11 schreef Californium het volgende:
IK ben tegen discriminatie en scheer niet alle mensen over 1 kam.,... maar ik heb wel betere dingen te doen (namelijk werken) dan op alles te gaan reageren... verder is alles er volgens mij al over gezegt
verder gebruik je overgrote deel: de sceening om uiteindelijk bijstand te krijgen is heeeeeel sterk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |