Naar oma gaan eh? Dat is leuk, wat ga je daar doen?quote:Op zondag 7 juni 2009 10:22 schreef PieterBas het volgende:
L.no en Marije
Zometeen naar oma toe, vanmiddag F1 kijken.. en dan ja.. ik wou zeggen nog iets aan school doen... maar dat hoeft nu niet meer..
Klinkt best gezellig of ben ik te positief..quote:Op zondag 7 juni 2009 10:32 schreef PieterBas het volgende:
Nou, eigenlijk is dat..
Beetje kletsen met familie. (andersom wordt het geklaag aan horen van oma), puzzel in de libelle maken, Donald Duck lezen... en koffie drinken.
Ja hoor, maar als er niemand is.. behalve dan mijn eigen familie.. dan is het behoorlijk saaiquote:Op zondag 7 juni 2009 10:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Klinkt best gezellig of ben ik te positief..
Ach, af en toe gezellig met je fam. kan best leuk zijn alleen is het afhankelijk wat je doet denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja hoor, maar als er niemand is.. behalve dan mijn eigen familie.. dan is het behoorlijk saai
Marokkanen, turken, irakezen en ander moslimtuig.. Over het algemeen doen ze weinig, maar zijn soms wel opdringerig enzo.. Moet niets van die gasten hebben. Heb altijd het idee dat ze hier zich helemaal misdragen omdat ze dat later met hun importbruid niet meer kunnen..quote:Op zondag 7 juni 2009 09:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Buitenlanders als in de zin van toeristen? Ik was laatst op een après (water)ski feest... (was op het strand).. Alleen maar bierzuipende vrouwen gezien..![]()
of roepen.. wat is dit een geweldig nieuw nummer... en dan terugzeggen..... Dit is een remix van een houseclassic uit de jaren '90...
Stem PVVquote:Op zondag 7 juni 2009 11:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Marokkanen, turken, irakezen en ander moslimtuig.. Over het algemeen doen ze weinig, maar zijn soms wel opdringerig enzo.. Moet niets van die gasten hebben. Heb altijd het idee dat ze hier zich helemaal misdragen omdat ze dat later met hun importbruid niet meer kunnen..
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Marokkanen, turken, irakezen en ander moslimtuig.. Over het algemeen doen ze weinig, maar zijn soms wel opdringerig enzo.. Moet niets van die gasten hebben. Heb altijd het idee dat ze hier zich helemaal misdragen omdat ze dat later met hun importbruid niet meer kunnen..
quote:
Tja, het is wel ff een kloteperiode voor je. Gelukkig krijg je veel hulp en ben je goed bezigquote:Op zondag 7 juni 2009 13:09 schreef Daph_ het volgende:
Lief dat je het vraagt Nico
Nwah, gisteren weer een huilbui gehad. Ik word er gewoon een beetje naar van want ik ben zo'n beetje compleet afgesloten van de buitenwereld doordat ik zo met die scriptie bezig ben (gelukkig is het niet zulk mooi weer als vorige week, dat was erger geweest
). Ik moet vandaag nog 1 paragraaf afronden en dan nog 2 hele paragrafen schrijven en een conclusie. Positief is wel dat ik bij die twee hele paragrafen stukken tekst kan overnemen uit m'n oude scriptie omdat die wel goed waren.. Scheelt weer wat werk
De cijfers was het meeste werk.
Vriendlief heeft het doorgenomen en aantekeningen voor me gemaakt dus die ga ik ook verwerken. Morgen krijg ik de feedback van mijn begeleidster dus kan ik daar ook weer mee aan de slag. Dat vind ik wel prettig; ik krijg snel feedback en alles kan ik snel weer verwerken enzo.. Het duurt geen weken (zoals bij mijn stagebegeleider vanuit kantoor)
TSJAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Even om de goede moed erin te houden
Hoe gaat het bij jou? Goed weekend gehad? Hoe gaat het met je meisje?
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
haal dat taal- maar weg voor je ondertitel, zou ik zeggen... met zulke uitspraken
QQ more. Jezus zeg, wat kan jij kansloos bashen. Oe Oe Oe!! Hij zegt wat hij denkt, en dat uit echte ervaring die hij heeft opgedaan! discriminatie!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
haal dat taal- maar weg voor je ondertitel, zou ik zeggen... met zulke uitspraken
Het is een meningquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |