De hakenkruizen op de rechterarm zijn het spiegelbeeld van de linkerarm ofzo?quote:Op maandag 16 november 2009 11:53 schreef skyfire het volgende:
Onder het motto raar;
Deze man voert een eenzame strijd om de swastika te de-demoniseren.
[ afbeelding ]
quote:
Dat voorhoofdquote:Op maandag 16 november 2009 12:33 schreef skyfire het volgende:
Ik heb geen idee, voor meer foto's moet je eens hier kijken. Het verhaal is ook wel interessant om te lezen;
http://www.bizarremag.com(...)tika_tattoo_man.html
Ik ook en dat is, geloof ik, vrij uniek. Want iedereen heeft tegenwoordig een tattoo.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 10:02 schreef Turbomuis het volgende:
En nog wat pijnlijke spelfoutjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze kende ik nog nietMonsterlijk ..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wederom sorry als er dubbele foto's tussen staan
Die vind ik echt vet.quote:Op maandag 30 november 2009 09:52 schreef Turbomuis het volgende:
Ben een leuke site tegengekomen:
[ afbeelding ]
Sorry voor eventuele al geplaatste pics
De tattoo was niet mislukt. De gedachte achter de tattoo wel.quote:Op maandag 30 november 2009 21:52 schreef Bekkersrenewed het volgende:
De slechtste van allemaal is toch wel die mislukte AZ tattoo van een paar jaar geleden
laatste foto van tattoo toch niks mis mee?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:33 schreef Cizzle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zie niksquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:43 schreef Cizzle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto's zijn abnormaal groot (zie maar als je op de links klikt) en kunnen blijkbaar niet automatisch verkleind wordenquote:
En wat is hier precies verneukt aan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:59 schreef Tabloid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |