Zal ik hem stiekem maar kopenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
@murm... herenhuis? http://www.stokmanvduren.nl/woningdetails.php?oid=08533801422
Binnenkort nog een kleiner feestje in Rotterdam geloof ik. Dat regelt een vriend van mij allemaal, dus meer weet ik er nog niet van.quote:
dat ga jij heul niet doenquote:
Awake dus, verder ga ik sowieso nog wat Dancetour/Citymoves feestjes af, en verder bekijk ik het tzt wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar naar welke ga jij dan?
(murm is niet opdringerig en ongeduldig)
*snift*quote:
hier hebben we een eerste flink tegenstellingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Awake dus, verder ga ik sowieso nog wat Dancetour/Citymoves feestjes af, en verder bekijk ik het tzt wel.
Ben niet zo van het vooruitplannen.
ach die bijt wel van zich af toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:03 schreef Nouk84 het volgende:
@ TT
Die arme Pepper, als slanke krols vrouwtje tussen al die dikkerds
Sonata Arcticaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hier hebben we een eerste flink tegenstelling.
Mijn lijstje voor de aankomende weken/maanden:
Sonisphere (metallica, Korn, slipknot)
Green Day
Pearl Jam
Fear Factory
The Mars Volta
Deftones
arctica sonata.
Voor ons?quote:
ah ok! is ook leuker. ik ben dus ook niet zo van het plannen geloof ik. ik ging naar lowlands maar heb mn kaartje verkocht, had geen zin meer...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Awake dus, verder ga ik sowieso nog wat Dancetour/Citymoves feestjes af, en verder bekijk ik het tzt wel.
Ben niet zo van het vooruitplannen.
Ja, dat moet wel lukkenquote:
Green day.. dat is wel leukquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hier hebben we een eerste flink tegenstelling.
Mijn lijstje voor de aankomende weken/maanden:
Sonisphere (metallica, Korn, slipknot)
Green Day
Pearl Jam
Fear Factory
The Mars Volta
Deftones
arctica sonata.
ja toch? lijkt me goed plan. dan kan ik mijn huis nog ff aanhouden ook.quote:
Metallica, Korn, Pearl Jam zegt jou niets?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Green day.. dat is wel leuk
de rest ken ik niet echt![]()
Je weet nu al dat je over drie maanden geen zin hebt? Heb je het dan ooit echt een leuk idee gevonden om er naartoe te gaan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:05 schreef Murmeli het volgende:
ah ok! is ook leuker. ik ben dus ook niet zo van het plannen geloof ik. ik ging naar lowlands maar heb mn kaartje verkocht, had geen zin meer...
wat jij wil schat. is iedereen tegenwoordig allergisch voor katten ofzo?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:07 schreef halfbearad het volgende:
Nou dan kom ik niet veel bij jullie op bezoek. Ik nies me een ongeluk anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Oww natuurlijk welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Metallica, Korn, Pearl Jam zegt jou niets?
daar zit een heel lang verhaal achter. het kan zij ndat ik spijt krijg van het verkopen van mijn kaartje, maar op dit moment zie ik het niet zitten om te gaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet nu al dat je over drie maanden geen zin hebt? Heb je het dan ooit echt een leuk idee gevonden om er naartoe te gaan?
Dan moet je niet zoquote:
Ik wou net zeggen...steen, eronder liggen enzo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oww natuurlijk wel
Die had ik zo snel niet zien staan
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:09 schreef Murmeli het volgende:
daar zit een heel lang verhaal achter. het kan zij ndat ik spijt krijg van het verkopen van mijn kaartje, maar op dit moment zie ik het niet zitten om te gaan.
Je kan het gewoon niet hebben dat ik op de guestlist staquote:
Kudfokker? Ben jij dat?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat ik op de guestlist sta.
gaan we weer. patserquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet niet eens wie het zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mocht ik toch niet kunnen dan zal ik het je laten weten!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar zit een heel lang verhaal achter. het kan zij ndat ik spijt krijg van het verkopen van mijn kaartje, maar op dit moment zie ik het niet zitten om te gaan.
Oeh, ga jij nu in haar plaats?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:12 schreef Ofresca het volgende:
Mocht ik toch niet kunnen dan zal ik het je laten weten!
Anytimequote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:11 schreef Murmeli het volgende:
KZ wanneer mag ik weer proberen met jouw katten te knuffelen dan?
en wanneer mag ik eigenlijk een keer bij Nouk op bezoek komen?
Ik vind alles goedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:07 schreef Murmeli het volgende:
ja toch? lijkt me goed plan. dan kan ik mijn huis nog ff aanhouden ook.
woon ik wel lekker op fietsafstand van mn werk
ik had dus al bedcht, die grote slaapkamer die doen we in 2-en. en dan is er op zolder nog een slaapkamer, dus dan hebben we er ieder eentje. en het kleine kamertje dat is voor de was. of voor de kattenof laten we de katten dan alleen beneden komen? (scheelt weer poetsen he)
Maar jullie mogen altijd bij mij langskomenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat jij wil schat. is iedereen tegenwoordig allergisch voor katten ofzo?
(moet zelf trouwens ook testen of ik ertegen kan, het kriebelt wel in mn gezicht als ik bij KZ ben....)
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mocht ik toch niet kunnen dan zal ik het je laten weten!
[Belle en het Beest modus]quote:
met zn 3-en?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:14 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Maar jullie mogen altijd bij mij langskomen
Ben je toevallig te reserveren als kattenoppas als ik es een weekendje of weekje weg ben?quote:
Niet spotten met Belle en het Beestquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
[Belle en het Beest modus]
Beest: "Ga jij...in zijn plaats"?
[/Belle en het Beest modus]
Sorry, flauw maar het moest. Iets dwong mij.
die 2 dikkerds zijn ook vrouwtjes... alleen die slanke is een mannetje..dus dat zit wel goed...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:03 schreef Nouk84 het volgende:
@ TT
Die arme Pepper, als slanke krols vrouwtje tussen al die dikkerds
je hebt er toch al 2?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je toevallig te reserveren als kattenoppas als ik es een weekendje of weekje weg ben?
gezelli!!!!quote:
Belle en Beest is van ver na mijn jeugd. Ik ken het dus niet...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef vencodark het volgende:
[Belle en het Beest modus]
Beest: "Ga jij...in zijn plaats"?
[/Belle en het Beest modus]
Sorry, flauw maar het moest. Iets dwong mij.
Kut, ik kan niet gaan qouten als ik twijfel over de precieze woorden. Ken de film nog niet goed genoeg.![]()
Jij hebt toffe katten. Gigantisch! maar wel tof.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
die 2 dikkerds zijn ook vrouwtjes... alleen die slanke is een mannetje..dus dat zit wel goed...
Dan ben je minstens zo oud als HW!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Belle en Beest is van ver na mijn jeugd. Ik ken het dus niet...
KZ, joey is maar relatief slank hequote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
die 2 dikkerds zijn ook vrouwtjes... alleen die slanke is een mannetje..dus dat zit wel goed...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is geen spotten! Dat is liefde voor de film.![]()
![]()
Meer dan dat zelfs. En toch gebeurt het wel eens dat ze allemaal niet kunnen. Afgelopen weekend nog bijvoorbeeld.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij hebt toffe katten. Gigantisch! maar wel tof.
Dat is niet de enige overeenkomst die we hebben...quote:
huis heeft al 3/4 slaapkamersquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja toch? lijkt me goed plan. dan kan ik mijn huis nog ff aanhouden ook.
woon ik wel lekker op fietsafstand van mn werk
ik had dus al bedcht, die grote slaapkamer die doen we in 2-en. en dan is er op zolder nog een slaapkamer, dus dan hebben we er ieder eentje. en het kleine kamertje dat is voor de was. of voor de kattenof laten we de katten dan alleen beneden komen? (scheelt weer poetsen he)
Hahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is niet de enige overeenkomst die we hebben...
Ik kreeg 'm van een ex. Wel volledig Engels, maar dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vorig jaar voor een 10tje op dvd gevonden.Eindelijk! Mijn leven is nu compleet.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:08 schreef KudFokker het volgende:
Nou ze kan zondag dus niet!!!
Dat wordt morgen dus helemaal LOS gaan op Obsession, dat is het enige wat vast staatIk zou met dr kappen nog voor je iets met dr bent begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij hebt toffe katten. Gigantisch! maar wel tof.
Niet voor hier bestemd wat mij betreft...quote:
Volgens mij maakt dat HW de oudste persoon die ik van fok ken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:20 schreef Murmeli het volgende:
air is iets jonger dan HW... HW is zelfs ouder dan ik
als je de beschrijving leest heeft het nu 3 slaapkamers waarvan er nu een 8x4 is ofzo, die dus kan splitsen in 2 slaapkamers. dan heb je er 4.... dan zijn er 3 ruime slaapkamers en een klein hokje....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
huis heeft al 3/4 slaapkamersdan hebben we zelfs logeerkamer haha
oh murm... geen idee.... roep maar wat
erm zaterdag afspraak en zondag verjaardagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]ik wil ze altijd knuffelen maar zij mij niet
Wat doe je dit weekend KZ? dan kom ik nog ff knuffelen
Maybe not, maar dan mag ik wel benieuwd zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet voor hier bestemd wat mij betreft...
Voordat ze nog een privé-tik weghaalt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zou met dr kappen nog voor je iets met dr bent begonnen.
Vooral dat vrouwtje.quote:
Ik ga de komende 10 jaar niet meer samenwonen met een manquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:17 schreef Murmeli het volgende:
gezelli!!!!
maar...hoe moe het dan als er iemand een vriendje/vriendinnetje krijgt en gaat samenwonen enzo?
Jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je toevallig te reserveren als kattenoppas als ik es een weekendje of weekje weg ben?
Nope, waar moet ik die ontmoet hebben?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:22 schreef Murmeli het volgende:
@venco: heb jij kwaak nooit ontmoet dan? die is ouder!
quote:
was het zo erg?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga de komende 10 jaar niet meer samenwonen met een man
Is permanent logeren nog wel een optie?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:22 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga de komende 10 jaar niet meer samenwonen met een man
ik heb het opgegeven.. steeds als ik denk bijna bijgelezen te zijn.. is er weer een pagina bijgekomenquote:
aangezien niemand samenwoon plannen heeft... als je iemand hebt ontmoet duurt het zeker 2 a 3 jaar voordat je gaat samen wonen... gewoon 1/3 aandeel verkopen aan de andere 2...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gezelli!!!!
maar...hoe moe het dan als er iemand een vriendje/vriendinnetje krijgt en gaat samenwonen enzo?
2 a 3 jaar? denk eerder 1 a 2 hoor.... maargoed, ik snap je puntquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aangezien niemand samenwoon plannen heeft... als je iemand hebt ontmoet duurt het zeker 2 a 3 jaar voordat je gaat samen wonen... gewoon 1/3 aandeel verkopen aan de andere 2...
ik wacht nog op PM van jouquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
ik heb het opgegeven.. steeds als ik denk bijna bijgelezen te zijn.. is er weer een pagina bijgekomen
Neuh, maar het is niet zo goed bevallen als nuquote:
Nee, minimaal 1 dag in de week naar huis.quote:
Of gewoon levenslang lattenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
2 a 3 jaar? denk eerder 1 a 2 hoor.... maargoed, ik snap je punt
2 tot 3 jaar? Dat is mij bij al mijn keren samenwonen bij lange na niet gelukt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
aangezien niemand samenwoon plannen heeft... als je iemand hebt ontmoet duurt het zeker 2 a 3 jaar voordat je gaat samen wonen... gewoon 1/3 aandeel verkopen aan de andere 2...
quote:
Irritant.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
schijt tntpostbode belt aan, heeft pakje, kan kloppen want ik verwacht iets, vervolgens hoor ik niks, ben net maar beneden gaan checken want ze willen wel eens de pakjes gewoon in de hal neergooien: niks, vrees dat mn pakje foetsie is, verkeer afgegeven ofzo
kwartier geleden dat er aangebeld werd
Samenwonen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
2 tot 3 jaar? Dat is mij bij al mijn keren samenwonen bij lange na niet gelukt.
dat wil ik denk ik ook het liefste.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of gewoon levenslang latten![]()
Maar anders zie ik het dan wel weer - je kunt huizen ook gewoon weer verkopen en zo
misschien een inbreker die nu heel de boel aan het leegroven is?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
schijt tntpostbode belt aan, heeft pakje, kan kloppen want ik verwacht iets, vervolgens hoor ik niks, ben net maar beneden gaan checken want ze willen wel eens de pakjes gewoon in de hal neergooien: niks, vrees dat mn pakje foetsie is, verkeer afgegeven ofzo
kwartier geleden dat er aangebeld werd
Al plannen om op jezelf te gaan wonen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:33 schreef vencodark het volgende:
Samenwonen.Ik kan me echt niet indenken dat ik ooooooit ga samenwonen. Ik woon nu nog thuis.
hahaha! komt vanzelf wel. volgens mij ben jij iemand die op een gegeven moment ineens de ware tegenkomt en dan vrij snel gaat samenwonen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Samenwonen.Ik kan me echt niet indenken dat ik ooooooit ga samenwonen. Ik woon nu nog thuis.
kost geld als je ze te snel verkoopt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of gewoon levenslang latten![]()
Maar anders zie ik het dan wel weer - je kunt huizen ook gewoon weer verkopen en zo
Nah niet direct. In combi met mijn studie is het wel ideaal te doen zo. Heb geen broertje en zus thuis wonen die in de weg lopen. En kan prima met mijn ouders door 1 deur.quote:
Ineens iemand tegenkomen? Ik zie het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha! komt vanzelf wel. volgens mij ben jij iemand die op een gegeven moment ineens de ware tegenkomt en dan vrij snel gaat samenwonen.maar wel zorgen dat je eerst een jaartje of meer op jezelf woont he
ik verwacht iets en woon op de 13e, ons aanbelsysteem is touchscreen dus het is niet dat je bij mij zomaar even aanbelt zodat de deur open gaat, huisnr is 279quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Irritant.maar misschien was het toch niet voor jou?
in een studentenflat?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien een inbreker die nu heel de boel aan het leegroven is?
ben 28 en ook nog nooit samen gewoond (behalve in me studentenhuis natuurlijk). nog alle tijdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het kan makkelijker zijn om een woning als student te regelen dan dat je dat na je studie doet is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:38 schreef vencodark het volgende:
Nah niet direct. In combi met mijn studie is het wel ideaal te doen zo. Heb geen broertje en zus thuis wonen die in de weg lopen. En kan prima met mijn ouders door 1 deur.
Ben nu met mijn rijbewijs bezig en als ik dat heb + auto dan zie ik verder wel. Moet namelijk wel beetje te doen zijn. Nog 2 jaar studie dus voor die tijd zou wel mooi zijn en anders wel direct daarna eigenlijk. Ben nu bijna 24.
Misschien een inbreker met een vijfdehandsmeubels of IKEA fetisj?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
in een studentenflat?en dan hebben we nog steeds voordeuren met een venstertje dus geef m weiinig kans
juist in een studentenflat! elke student heeft een computer, tv, etc etc....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in een studentenflat?en dan hebben we nog steeds voordeuren met een venstertje dus geef m weiinig kans
Moet er ook echt nog niet aan denken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ben 28 en ook nog nooit samen gewoond (behalve in me studentenhuis natuurlijk). nog alle tijd
Ja, ik probeer wel te sparen. Maar eerst dat rijbewijs, dat kost namelijk al genoeg.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan makkelijker zijn om een woning als student te regelen dan dat je dat na je studie doet is mijn ervaring.
... dus waarom zou je het hier nog een keer melden?quote:
Wow, flashback.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk gewoon dat ik kan fluiten naar mn pakje, dat de tnt weer eens lui is en het beneden gedmpt heft en meegenomen is door iemand anders, of verkeerd afgegeven
Ik ben 32 en ik heb geloof ik 2 maanden samengewoondquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ben 28 en ook nog nooit samen gewoond (behalve in me studentenhuis natuurlijk). nog alle tijd
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk gewoon dat ik kan fluiten naar mn pakje, dat de tnt weer eens lui is en het beneden gedmpt heft en meegenomen is door iemand anders, of verkeerd afgegeven
idem, maar dan 34.... of het moet meetellen dat mn ex en ik vorig jaar ook 2 maanden ongeveer onafgebroken bij elkaar zijn geweest of misschien 1 nacht alleen hebben geslapen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben 32 en ik heb geloof ik 2 maanden samengewoond
Ach, geen moeite mee (meestal). Soms wel irritant omdat er soms teveel aandacht naar mij gaat zeg maar (als enige kind nu thuis). Ook haat ik het om die hond uit te laten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zou er echt niet aan moeten denken nog thuis te wonen, brrr, en dat op je 21e
Nou deed mijn ex ook niks in huis, dus het was net alsof ik een irritante troepmakende hond in huis had die de hele dag op de xbox zat, dat scheelt ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
idem, maar dan 34.... of het moet meetellen dat mn ex en ik vorig jaar ook 2 maanden ongeveer onafgebroken bij elkaar zijn geweest of misschien 1 nacht alleen hebben geslapen?
ik ben ook niet zo gemaakt voor samenwonen....
uit mijn ervaring is het als student net zo moeilijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan makkelijker zijn om een woning als student te regelen dan dat je dat na je studie doet is mijn ervaring.
Als je eenmaal t huis uit bent wil je echt niet anders meer en denk je: had ik dit maar eerder gedaan..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, geen moeite mee (meestal). Soms wel irritant omdat er soms teveel aandacht naar mij gaat zeg maar (als enige kind nu thuis). Ook haat ik het om die hond uit te laten.![]()
Vorige week waren mijn ouders 4 dagen weg en dan is het heerlijk.
Ja dat geloof ik ook wel. Maar nu is deze situatie ook prima. Mijn ouders vinden het prima en wat de omgeving zegt maakt me ook niet uit. Als student mag je nog best thuis wonen vind ik. Het is anders als je al een tijd werkt en genoeg geld heb om het je te veroorloven.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als je eenmaal t huis uit bent wil je echt niet anders meer en denk je: had ik dit maar eerder gedaan..
Kun je nagaan hoe moeilijk het na het student-zijn wordt...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:51 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
uit mijn ervaring is het als student net zo moeilijk
ja, dat had die waar ik mee samenwoonde ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou deed mijn ex ook niks in huis, dus het was net alsof ik een irritante troepmakende hond in huis had die de hele dag op de xbox zat, dat scheelt ook
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe moeilijk het na het student-zijn wordt...
Het gaat niet zozeer om de eisen maar meer om het gegeven dat je als startende afstudeerder via de reguliere woningbouw onmogelijk een woning kan krijgen. Dan verdien je te veel voor het soort woning dat je wil hebben. Uiteindelijk vrij snel alsnog via een huisjesmelker iets gevonden, maar toch...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:57 schreef Murmeli het volgende:
maar ligt dus ook aan je eisen.... ik heb gewoon weinig eisen gesteld toen ik uit mn studentenhuis wilde, en had in een week een huis ofzo
Hahahaha dat zei mijn vader ook altijdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:56 schreef Ripley het volgende:
Dat laatste jaar thuis ja, hoe vaak ik wel niet heb gehoord "Het is hier geen hotel!"
ja woningbouw is kansloos. maar ik had het ook over huisjesmelkers ja. eerst een woning via rotsvast gehad en daarna een wat betere (maar veel te dure) via een andere verhuurtoko. toen dacht ik: kopen is goedkoper dus heb ik maar een huis gekochtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de eisen maar meer om het gegeven dat je als startende afstudeerder via de reguliere woningbouw onmogelijk een woning kan krijgen. Dan verdien je te veel voor het soort woning dat je wil hebben. Uiteindelijk vrij snel alsnog via een huisjesmelker iets gevonden, maar toch...
Ow, die van mij ging gewoon terug naar zijn (overigens geweldig toffe) mama en papaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, dat had die waar ik mee samenwoonde ookben daarna ook nog wel es bij hem thuis geweest, te goor voor woorden! ik logeerde daar, ben met mn slippers aan gaan douchen
goed argumentquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hahahaha dat zei mijn vader ook altijd
Man zeur niet.. als je wil dat ik niemand uitnodig.. moet je me ook geen maandelijks bedrag laten betalen
typisch gevalletje nogal onzelfstandig? hoe oud was die gozer dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, die van mij ging gewoon terug naar zijn (overigens geweldig toffe) mama en papa
en dat lees ik natuurlijk pas als ik weer op kantoor zitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:12 schreef Murmeli het volgende:
blijf je daar? drinken we vanavond een biertje samen
Klacht indienen dus?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou ik heb n pakje, serieus mijn postbode is domhij heet hasan, nu wil ik niet discrimineren maar de vorige keren dat hij pakjes moest bezorgen ging t ook mis, vorige week had ik n andere en dat ging prima. Pakje was afgeleverd op 179, niet 279 (tevens waren alle pakjes bij 179 gedumpt
) de voige keer hgad ik ook n briefje: is afgeleverd bij de buren op nr ........... (niks ingevuld....) kom er dan maar eens achter waar het bezorgd is
was toen wel op dezelfde etage gelukkig en daarvan heb ik alle mailadressen maar echt
25quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
typisch gevalletje nogal onzelfstandig? hoe oud was die gozer dan?
Oe bier! Waar?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
en dat lees ik natuurlijk pas als ik weer op kantoor zit
ik ok, na een paar dagen daar ben ik altijd blij als ik weer naar huis gaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou NOOIT meer terug willen naar een van mn ouders, al was het maar voor een week
JB!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou NOOIT meer terug willen naar een van mn ouders, al was het maar voor een week
Crap zooi. Toen was ik aan het werkquote:
Van mn vader zou ik niet goed worden omdat ie steeds semi-psychologische zwets uitslaat en bij mn moeder zou ik me niet prettig voelen vanwege haar vriend.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ok, na een paar dagen daar ben ik altijd blij als ik weer naar huis ga![]()
Yes! Thanks!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Voor jou nog eens daner is genoeg!
[ afbeelding ]
dat dus!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Samenwonen weet ik niet, weet niet of ik mezelf dat zie doen, op t moment niet. Ben teveel op mezelf gericht daarvoor
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:17 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben toe aan vakantie, en lekkere chicks...
Je bent erg voorspelbaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:17 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben toe aan vakantie, en lekkere chicks...
En dat zou je een goede match voor mij vinden? En bedanktquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:21 schreef Ripley het volgende:
Jij doet me zo denken aan een ex-stagiaire van me, KF
Die had altijd een grote bek over wijven en vertelde dat ie een trio had gehad op een eroticabeurs op zijn eerste stagedag en zo. Terwijl ie eigenlijk een hummeltje van een maagd was
Heksje!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En dat zou je een goede match voor mij vinden? En bedankt
en jij hebt hem van dat maagdschap afgeholpen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:21 schreef Ripley het volgende:
Jij doet me zo denken aan een ex-stagiaire van me, KF
Die had altijd een grote bek over wijven en vertelde dat ie een trio had gehad op een eroticabeurs op zijn eerste stagedag en zo. Terwijl ie eigenlijk een hummeltje van een maagd was
Ja, jij opent van die naieve topicsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En dat zou je een goede match voor mij vinden? En bedankt
Nee, ik val niet op dat soort typesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en jij hebt hem van dat maagdschap afgeholpen?
Hoe oud is KF? We vallen niet allemaal op broekies namelijk omdat ze echte mannen niet de baas kunnenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, jij opent van die naieve topics
KF en hh sitting in a tree
Haha, dan wil zij dus niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
Hmm belde net dat meisje van Cosmopolitan, of ze het leuk zou vinden als ik vanavond voor haar zou koken, heb het huis voor mezelf...
Zegt ze "Ik denk dat dat niet verstandig is, want ik ben bang dat jij maar 1 ding wilt"![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe oud is KF? We vallen niet allemaal op broekies namelijk omdat ze echte mannen niet de baas kunnen
image irl = image op fokquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
Hmm belde net dat meisje van Cosmopolitan, of ze het leuk zou vinden als ik vanavond voor haar zou koken, heb het huis voor mezelf...
Zegt ze "Ik denk dat dat niet verstandig is, want ik ben bang dat jij maar 1 ding wilt"![]()
![]()
Ik ben juist helemaal niet zo dat ik maar 1 ding wilquote:
Ik ben 21 trouwens, zal het wel even in mijn FoBo zetten want krijg die vraag zo vaakquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe oud is KF? We vallen niet allemaal op broekies namelijk omdat ze echte mannen niet de baas kunnen
Nee, jij wilt ze allebei!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben juist helemaal niet zo dat ik maar 1 ding wil!!
Nee, wilde gewoon haar gezelschapquote:
Daar moet je haar van te zien overtuigen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, wilde gewoon haar gezelschapik vraag toch niet of ze blijft slapen
?
Nu zoekt ze het maar uitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar moet je haar van te zien overtuigen.
Ja, als zij denkt dat ik zo benquote:
Gaan we rivaltje negeren?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Maar met wie dan? want ik kan gerust nog een keertje die kant op
Stiekem wel.quote:
Nah ja, je moet het natuurlijk zelf weten maar misschien heb je zelf dat 'imago' wel zo aangemaakt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, als zij denkt dat ik zo ben?
Heb het haar wel verteld dat ik het gewoon gezellig zou vinden, maar er niks speciaals mee bedoel
Zij sprak mij aan dat ze me altijd op het station zag, en vroeg van alles en daarna vroeg ze mijn nr en vroeg ze of ik een keer wat wilde drinken...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, je moet het natuurlijk zelf weten maar misschien heb je zelf dat 'imago' wel zo aangemaakt.
Op mannen die niet zo zijn.quote:
Ja je geeft wel snel op zegquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zij sprak mij aan dat ze me altijd op het station zag, en vroeg van alles en daarna vroeg ze mijn nr en vroeg ze of ik een keer wat wilde drinken...
De rollen waren omgedraaid zeg maar
En toch denkt ze zo
Eh, da's maf. Kennelijk houdt ze liever het initiatief bij haarzelf.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zij sprak mij aan dat ze me altijd op het station zag, en vroeg van alles en daarna vroeg ze mijn nr en vroeg ze of ik een keer wat wilde drinken...
En toch denkt ze zo
Als je je vanavond nou keurig als een heer gedraagt en geen pogingen doet of insinuaties maakt zal ze je er om waarderen en misschien tegen zichzelf zeggen: Hmm, misschien had ik het fout.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, als zij denkt dat ik zo ben?
Heb het haar wel verteld dat ik het gewoon gezellig zou vinden, maar er niks speciaals mee bedoel
Ik vind het gewoon slecht van haar dat ze zoiets zegt, terwijl zij alle initiatief genomen heeftquote:
Ja, ik weet ook niet wat je dan moet doen hoor. Wil je haar nu wel of niet? Ik zou proberen dat beeld wat ze van je heeft weg te nemen. Maar als ze niet wil, jammer dan. Dan is ze de moeite misschien ook niet waard. Maar ik zou me niet zomaar het veld uit laten slaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En toch denkt ze zo
Ik krijg die kans niet eensquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je je vanavond nou keurig als een heer gedraagt en geen pogingen doet of insinuaties maakt zal ze je er om waarderen en misschien tegen zichzelf zeggen: Hmm, misschien had ik het fout.
Je bent wel heel makkelijk met het zeggen: dan maar niet.
Dat dacht ik dus ook al. En ook seks, maar mogelijk haal ik een aantal vrouwen van hem door elkaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
je was toch al met haar op date geweest?
Het is een super super super súperrrr mooie meidquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wat je dan moet doen hoor. Wil je haar nu wel of niet? Ik zou proberen dat beeld wat ze van je heeft weg te nemen. Maar als ze niet wil, jammer dan. Dan is ze de moeite misschien ook niet waard. Maar ik zou me niet zomaar het veld uit laten slaan.
En waarom?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is een super super super súperrrr mooie meidecht waar...
Zou het gewoon leuk vinden haar beter te leren kennen
Ik zou wat drinken met haar, maar ze kon niet...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
je was toch al met haar op date geweest?
heb je toen wat geprobeerd?
je wilt haar gewoon neuken, thats it.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is een super super super súperrrr mooie meidecht waar...
Ze is ook heel aardig en attent, maar ben niet gek van haar
Zou het gewoon leuk vinden haar beter te leren kennen
Benieuwd of ze diepgang heeftquote:
Je bent niet de enige die dat vermoeden heeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
je wilt haar gewoon neuken, thats it.
dat zeg je in deze post die ik quote.... ik weet niet waarom ik dit heb.. ik lees altijd iets anders dan dat er letterlijk staat
Zeg dan dat je het originele plan wilt doen ipv eten. Een drankje drinken ergensquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik krijg die kans niet eens?
Daar gaat het om
Heb haar geprobeerd te overtuigen maar ze gelooft me niet
Heb haar ooit alleen 3 zoenen gegeven, that's itquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al. En ook seks, maar mogelijk haal ik een aantal vrouwen van hem door elkaar.
Heb je nu mannelijke vriendinnen dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:45 schreef KudFokker het volgende:
Wil gewoon meer vrouwelijke vriendinnen
\quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb haar ooit alleen 3 zoenen gegeven, that's it
Wat is trouwens het verschil tussen 2 of 3 zoenen
Ik weet nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat vermoeden heeft.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb je nu mannelijke vriendinnen dan?
de jonge onbeschreven blaadjes. je bent gewoon de trendsetter met de toyboy, Ripquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op mannen die niet zo zijn.
Ik heb niet een vastomlijnd type of zo, maar het is dus wel opvallend dat ze bijna altijd jonger zijn
En waarom? Zijn vrouwen leuker? Ben je homo? Want die hebben ook nogal eens een berg vrouwen om zich heen waar ze bevriend mee zijn.quote:
Alsof de mening van Bels voor een echte man persé staat.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:48 schreef KudFokker het volgende:
Ok, even de mening van een echte man, wat vind jij van haar Bels ?
Zal even een foto PM'en
ok what the fuck maakt t uit wat een andere man van haar vindt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:48 schreef KudFokker het volgende:
Zal even een foto PM'en
Ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ok what the fuck maakt t uit wat een andere man van haar vindt?
ik heb het niet alleen met hem trouwens, ik lees in 95% (quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat vermoeden heeft.
Hoe zit dat met jouw posts dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb het niet alleen met hem trouwens, ik lees in 95% () van de posts iets anders dan er staat
Bels een manquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:48 schreef KudFokker het volgende:
Zal even een foto PM'en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onbeschreven hoeft nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
de jonge onbeschreven blaadjes. je bent gewoon de trendsetter met de toyboy, Rip
Kan ik over andere dingen mee praten...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waarom? Zijn vrouwen leuker? Ben je homo? Want die hebben ook nogal eens een berg vrouwen om zich heen waar ze bevriend mee zijn.
zoals ik al zei, trendsetter Ripquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Onbeschreven hoeft niet
Ja, valt het je ook op dat het nu opeens een trend is. Nou, ik hield al van jong vlees toen het nog underground was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 is geloof ik iets Nederlands.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb haar ooit alleen 3 zoenen gegeven, that's it
Wat is trouwens het verschil tussen 2 of 3 zoenen
Over de maandelijkse periodequote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kan ik over andere dingen mee praten...
Mooie damequote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:48 schreef KudFokker het volgende:
Zal even een foto PM'en
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bels een manWe zijn niet allemaal 2 meter plus lang en zo breed als een mack truckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal 2 meter plus lang en zo breed als een mack truck
Mag ik ook mijn mening geven? Doe maar PM'en.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:48 schreef KudFokker het volgende:
Zal even een foto PM'en
Ik bedoel eigenlijk dat ik denk dat ze zelf door haar uiterlijk denkt dat iedere jongen maar iets van haar moet...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooie dameMaar doe niet zo moeilijk over dat ze je op afstand houdt door haar uiterlijk. Gewoon zeggen ok geen etentje dat drankje maar doen vanavond dan?
Niet zoveel denken maar doen
[..]
We zijn niet allemaal 2 meter plus lang en zo breed als een mack truck
Wat moet je compenseren dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
* Den_Haag maar weer even sporten gaat anders blijf ik niet breed genoeg
Ik stuur vanavond even !quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mag ik ook mijn mening geven? Doe maar PM'en.
Ok, niet vergeten dan. Ben dol op keurenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik stuur vanavond even !
Ik mag nu naar huis omdat ik me best heb gedaan![]()
! meteen even naar de kapper
D_H:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
* Den_Haag maar weer even sporten gaat anders blijf ik niet breed genoeg
En toch vraag ik me iets af. Wat als ze nou helemaal niet aantrekkelijk was geweest, een lelijke vrouw.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat ik denk dat ze zelf door haar uiterlijk denkt dat iedere jongen maar iets van haar moet...
Ik mail hem wel even doorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ok, niet vergeten dan. Ben dol op keuren
badabing, badaboem!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toch vraag ik me iets af. Wat als ze nou helemaal niet aantrekkelijk was geweest, een lelijke vrouw.
Had je dan ook vrienden met haar willen zijn? En je wilt meer vrouwen als vrienden...zijn dat dan alleen de mooie?
En naar mij graagquote:
Precies. KF wilde hem al sturen aan heksje. Dus dan kan ik hem best aan haar sturen maar ga het niet aan iedereen doen als KF dat niet wilt.quote:
quote:
Maar wat die meid ervan vind maakt kennelijk niet uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies. KF wilde hem al sturen aan heksje. Dus dan kan ik hem best aan haar sturen maar ga het niet aan iedereen doen als KF dat niet wilt.
Sorry CG, even wachten op KF dus
Ik ben al naar de kapper geweest.quote:
Ongeveerquote:
Leuk is dat he, vragen naar de bekende wegquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
dat zijn de feiten! Dat willen we weten!
Jawel, maar dat moet KF maar met haar uitzoeken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:12 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Maar wat die meid ervan vind maakt kennelijk niet uit.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jawel, maar dat moet KF maar met haar uitzoeken.
Tijdens het beter leren neu... uhm kennen.
Ja, maar ik wil weten wat ie antwoord.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk is dat he, vragen naar de bekende weg
Dan ben ik wel thuisquote:
Wat lief!!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb gister op half 11 expres niet gekeken.
Kleur is te duur nu voor jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:23 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik krijg kappersneigingen. Het is echt nodig om te knippen maar zou weleens beetje wat anders willen..en heb kleurneigingen maar moet me inhouden.
zelf kleuren?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kleur is te duur nu voor je
Knippen: "doe maar iets, maar het moet nog wel in een staart kunnen"
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil weten wat ie antwoord.Het lijkt me een zeer terechte vraag terwijl het antwoord waarschijnlijk niet zoveel uitmaakt want ik heb mijn eigen idee al een beetje.
* Murmeli heeft het halve topic teruggelezen om te kijken waar dit nou weer over gingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil ook wel zien hoe hij dat politiek correct gaat beantwoorden
Zelf kleuren durf ik niet aan. Dat gaat mis.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zelf kleuren?
ja leuk venco...doe je wat nieuws!!!
Niet te kort knippenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:23 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik krijg kappersneigingen. Het is echt nodig om te knippen maar zou weleens beetje wat anders willen..en heb kleurneigingen maar moet me inhouden.
Kleuren kost niet zoveelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kleur is te duur nu voor je
Knippen: "doe maar iets, maar het moet nog wel in een staart kunnen"
Foknerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli heeft het halve topic teruggelezen om te kijken waar dit nou weer over ging
En weet je dat nu?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli heeft het halve topic teruggelezen om te kijken waar dit nou weer over ging
Nee doe maar een andere keerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:25 schreef Ofresca het volgende:
Hey Cue, ik heb dit weekend wel de auto, maar ook een hond. Denk niet dat het verstandig is om dan langs te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |