Ja dat geloof ik ook wel. Maar nu is deze situatie ook prima. Mijn ouders vinden het prima en wat de omgeving zegt maakt me ook niet uit. Als student mag je nog best thuis wonen vind ik. Het is anders als je al een tijd werkt en genoeg geld heb om het je te veroorloven.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als je eenmaal t huis uit bent wil je echt niet anders meer en denk je: had ik dit maar eerder gedaan..
Kun je nagaan hoe moeilijk het na het student-zijn wordt...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:51 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
uit mijn ervaring is het als student net zo moeilijk
ja, dat had die waar ik mee samenwoonde ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou deed mijn ex ook niks in huis, dus het was net alsof ik een irritante troepmakende hond in huis had die de hele dag op de xbox zat, dat scheelt ook
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe moeilijk het na het student-zijn wordt...
Het gaat niet zozeer om de eisen maar meer om het gegeven dat je als startende afstudeerder via de reguliere woningbouw onmogelijk een woning kan krijgen. Dan verdien je te veel voor het soort woning dat je wil hebben. Uiteindelijk vrij snel alsnog via een huisjesmelker iets gevonden, maar toch...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:57 schreef Murmeli het volgende:
maar ligt dus ook aan je eisen.... ik heb gewoon weinig eisen gesteld toen ik uit mn studentenhuis wilde, en had in een week een huis ofzo
Hahahaha dat zei mijn vader ook altijdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:56 schreef Ripley het volgende:
Dat laatste jaar thuis ja, hoe vaak ik wel niet heb gehoord "Het is hier geen hotel!"
ja woningbouw is kansloos. maar ik had het ook over huisjesmelkers ja. eerst een woning via rotsvast gehad en daarna een wat betere (maar veel te dure) via een andere verhuurtoko. toen dacht ik: kopen is goedkoper dus heb ik maar een huis gekochtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de eisen maar meer om het gegeven dat je als startende afstudeerder via de reguliere woningbouw onmogelijk een woning kan krijgen. Dan verdien je te veel voor het soort woning dat je wil hebben. Uiteindelijk vrij snel alsnog via een huisjesmelker iets gevonden, maar toch...
Ow, die van mij ging gewoon terug naar zijn (overigens geweldig toffe) mama en papaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, dat had die waar ik mee samenwoonde ookben daarna ook nog wel es bij hem thuis geweest, te goor voor woorden! ik logeerde daar, ben met mn slippers aan gaan douchen
goed argumentquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hahahaha dat zei mijn vader ook altijd
Man zeur niet.. als je wil dat ik niemand uitnodig.. moet je me ook geen maandelijks bedrag laten betalen
typisch gevalletje nogal onzelfstandig? hoe oud was die gozer dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, die van mij ging gewoon terug naar zijn (overigens geweldig toffe) mama en papa
en dat lees ik natuurlijk pas als ik weer op kantoor zitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:12 schreef Murmeli het volgende:
blijf je daar? drinken we vanavond een biertje samen
Klacht indienen dus?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou ik heb n pakje, serieus mijn postbode is domhij heet hasan, nu wil ik niet discrimineren maar de vorige keren dat hij pakjes moest bezorgen ging t ook mis, vorige week had ik n andere en dat ging prima. Pakje was afgeleverd op 179, niet 279 (tevens waren alle pakjes bij 179 gedumpt
) de voige keer hgad ik ook n briefje: is afgeleverd bij de buren op nr ........... (niks ingevuld....) kom er dan maar eens achter waar het bezorgd is
was toen wel op dezelfde etage gelukkig en daarvan heb ik alle mailadressen maar echt
25quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
typisch gevalletje nogal onzelfstandig? hoe oud was die gozer dan?
Oe bier! Waar?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
en dat lees ik natuurlijk pas als ik weer op kantoor zit
ik ok, na een paar dagen daar ben ik altijd blij als ik weer naar huis gaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou NOOIT meer terug willen naar een van mn ouders, al was het maar voor een week
JB!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou NOOIT meer terug willen naar een van mn ouders, al was het maar voor een week
Crap zooi. Toen was ik aan het werkquote:
Van mn vader zou ik niet goed worden omdat ie steeds semi-psychologische zwets uitslaat en bij mn moeder zou ik me niet prettig voelen vanwege haar vriend.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ok, na een paar dagen daar ben ik altijd blij als ik weer naar huis ga![]()
Yes! Thanks!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Voor jou nog eens daner is genoeg!
[ afbeelding ]
dat dus!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Samenwonen weet ik niet, weet niet of ik mezelf dat zie doen, op t moment niet. Ben teveel op mezelf gericht daarvoor
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:17 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben toe aan vakantie, en lekkere chicks...
Je bent erg voorspelbaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:17 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben toe aan vakantie, en lekkere chicks...
En dat zou je een goede match voor mij vinden? En bedanktquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:21 schreef Ripley het volgende:
Jij doet me zo denken aan een ex-stagiaire van me, KF
Die had altijd een grote bek over wijven en vertelde dat ie een trio had gehad op een eroticabeurs op zijn eerste stagedag en zo. Terwijl ie eigenlijk een hummeltje van een maagd was
Heksje!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En dat zou je een goede match voor mij vinden? En bedankt
en jij hebt hem van dat maagdschap afgeholpen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:21 schreef Ripley het volgende:
Jij doet me zo denken aan een ex-stagiaire van me, KF
Die had altijd een grote bek over wijven en vertelde dat ie een trio had gehad op een eroticabeurs op zijn eerste stagedag en zo. Terwijl ie eigenlijk een hummeltje van een maagd was
Ja, jij opent van die naieve topicsquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En dat zou je een goede match voor mij vinden? En bedankt
Nee, ik val niet op dat soort typesquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en jij hebt hem van dat maagdschap afgeholpen?
Hoe oud is KF? We vallen niet allemaal op broekies namelijk omdat ze echte mannen niet de baas kunnenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, jij opent van die naieve topics
KF en hh sitting in a tree
Haha, dan wil zij dus niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
Hmm belde net dat meisje van Cosmopolitan, of ze het leuk zou vinden als ik vanavond voor haar zou koken, heb het huis voor mezelf...
Zegt ze "Ik denk dat dat niet verstandig is, want ik ben bang dat jij maar 1 ding wilt"![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe oud is KF? We vallen niet allemaal op broekies namelijk omdat ze echte mannen niet de baas kunnen
image irl = image op fokquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:28 schreef KudFokker het volgende:
Hmm belde net dat meisje van Cosmopolitan, of ze het leuk zou vinden als ik vanavond voor haar zou koken, heb het huis voor mezelf...
Zegt ze "Ik denk dat dat niet verstandig is, want ik ben bang dat jij maar 1 ding wilt"![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |