Zal ik hem stiekem maar kopenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
@murm... herenhuis? http://www.stokmanvduren.nl/woningdetails.php?oid=08533801422
Binnenkort nog een kleiner feestje in Rotterdam geloof ik. Dat regelt een vriend van mij allemaal, dus meer weet ik er nog niet van.quote:
dat ga jij heul niet doenquote:
Awake dus, verder ga ik sowieso nog wat Dancetour/Citymoves feestjes af, en verder bekijk ik het tzt wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar naar welke ga jij dan?
(murm is niet opdringerig en ongeduldig)
*snift*quote:
hier hebben we een eerste flink tegenstellingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Awake dus, verder ga ik sowieso nog wat Dancetour/Citymoves feestjes af, en verder bekijk ik het tzt wel.
Ben niet zo van het vooruitplannen.
ach die bijt wel van zich af toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:03 schreef Nouk84 het volgende:
@ TT
Die arme Pepper, als slanke krols vrouwtje tussen al die dikkerds
Sonata Arcticaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hier hebben we een eerste flink tegenstelling.
Mijn lijstje voor de aankomende weken/maanden:
Sonisphere (metallica, Korn, slipknot)
Green Day
Pearl Jam
Fear Factory
The Mars Volta
Deftones
arctica sonata.
Voor ons?quote:
ah ok! is ook leuker. ik ben dus ook niet zo van het plannen geloof ik. ik ging naar lowlands maar heb mn kaartje verkocht, had geen zin meer...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Awake dus, verder ga ik sowieso nog wat Dancetour/Citymoves feestjes af, en verder bekijk ik het tzt wel.
Ben niet zo van het vooruitplannen.
Ja, dat moet wel lukkenquote:
Green day.. dat is wel leukquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hier hebben we een eerste flink tegenstelling.
Mijn lijstje voor de aankomende weken/maanden:
Sonisphere (metallica, Korn, slipknot)
Green Day
Pearl Jam
Fear Factory
The Mars Volta
Deftones
arctica sonata.
ja toch? lijkt me goed plan. dan kan ik mijn huis nog ff aanhouden ook.quote:
Metallica, Korn, Pearl Jam zegt jou niets?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Green day.. dat is wel leuk
de rest ken ik niet echt![]()
Je weet nu al dat je over drie maanden geen zin hebt? Heb je het dan ooit echt een leuk idee gevonden om er naartoe te gaan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:05 schreef Murmeli het volgende:
ah ok! is ook leuker. ik ben dus ook niet zo van het plannen geloof ik. ik ging naar lowlands maar heb mn kaartje verkocht, had geen zin meer...
wat jij wil schat. is iedereen tegenwoordig allergisch voor katten ofzo?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:07 schreef halfbearad het volgende:
Nou dan kom ik niet veel bij jullie op bezoek. Ik nies me een ongeluk anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Oww natuurlijk welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Metallica, Korn, Pearl Jam zegt jou niets?
daar zit een heel lang verhaal achter. het kan zij ndat ik spijt krijg van het verkopen van mijn kaartje, maar op dit moment zie ik het niet zitten om te gaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet nu al dat je over drie maanden geen zin hebt? Heb je het dan ooit echt een leuk idee gevonden om er naartoe te gaan?
Dan moet je niet zoquote:
Ik wou net zeggen...steen, eronder liggen enzo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oww natuurlijk wel
Die had ik zo snel niet zien staan
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:09 schreef Murmeli het volgende:
daar zit een heel lang verhaal achter. het kan zij ndat ik spijt krijg van het verkopen van mijn kaartje, maar op dit moment zie ik het niet zitten om te gaan.
Je kan het gewoon niet hebben dat ik op de guestlist staquote:
Kudfokker? Ben jij dat?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat ik op de guestlist sta.
gaan we weer. patserquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet niet eens wie het zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mocht ik toch niet kunnen dan zal ik het je laten weten!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar zit een heel lang verhaal achter. het kan zij ndat ik spijt krijg van het verkopen van mijn kaartje, maar op dit moment zie ik het niet zitten om te gaan.
Oeh, ga jij nu in haar plaats?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:12 schreef Ofresca het volgende:
Mocht ik toch niet kunnen dan zal ik het je laten weten!
Anytimequote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:11 schreef Murmeli het volgende:
KZ wanneer mag ik weer proberen met jouw katten te knuffelen dan?
en wanneer mag ik eigenlijk een keer bij Nouk op bezoek komen?
Ik vind alles goedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:07 schreef Murmeli het volgende:
ja toch? lijkt me goed plan. dan kan ik mijn huis nog ff aanhouden ook.
woon ik wel lekker op fietsafstand van mn werk
ik had dus al bedcht, die grote slaapkamer die doen we in 2-en. en dan is er op zolder nog een slaapkamer, dus dan hebben we er ieder eentje. en het kleine kamertje dat is voor de was. of voor de kattenof laten we de katten dan alleen beneden komen? (scheelt weer poetsen he)
Maar jullie mogen altijd bij mij langskomenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat jij wil schat. is iedereen tegenwoordig allergisch voor katten ofzo?
(moet zelf trouwens ook testen of ik ertegen kan, het kriebelt wel in mn gezicht als ik bij KZ ben....)
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mocht ik toch niet kunnen dan zal ik het je laten weten!
[Belle en het Beest modus]quote:
met zn 3-en?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:14 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Maar jullie mogen altijd bij mij langskomen
Ben je toevallig te reserveren als kattenoppas als ik es een weekendje of weekje weg ben?quote:
Niet spotten met Belle en het Beestquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
[Belle en het Beest modus]
Beest: "Ga jij...in zijn plaats"?
[/Belle en het Beest modus]
Sorry, flauw maar het moest. Iets dwong mij.
die 2 dikkerds zijn ook vrouwtjes... alleen die slanke is een mannetje..dus dat zit wel goed...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:03 schreef Nouk84 het volgende:
@ TT
Die arme Pepper, als slanke krols vrouwtje tussen al die dikkerds
je hebt er toch al 2?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je toevallig te reserveren als kattenoppas als ik es een weekendje of weekje weg ben?
gezelli!!!!quote:
Belle en Beest is van ver na mijn jeugd. Ik ken het dus niet...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef vencodark het volgende:
[Belle en het Beest modus]
Beest: "Ga jij...in zijn plaats"?
[/Belle en het Beest modus]
Sorry, flauw maar het moest. Iets dwong mij.
Kut, ik kan niet gaan qouten als ik twijfel over de precieze woorden. Ken de film nog niet goed genoeg.![]()
Jij hebt toffe katten. Gigantisch! maar wel tof.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
die 2 dikkerds zijn ook vrouwtjes... alleen die slanke is een mannetje..dus dat zit wel goed...
Dan ben je minstens zo oud als HW!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Belle en Beest is van ver na mijn jeugd. Ik ken het dus niet...
KZ, joey is maar relatief slank hequote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
die 2 dikkerds zijn ook vrouwtjes... alleen die slanke is een mannetje..dus dat zit wel goed...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is geen spotten! Dat is liefde voor de film.![]()
![]()
Meer dan dat zelfs. En toch gebeurt het wel eens dat ze allemaal niet kunnen. Afgelopen weekend nog bijvoorbeeld.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij hebt toffe katten. Gigantisch! maar wel tof.
Dat is niet de enige overeenkomst die we hebben...quote:
huis heeft al 3/4 slaapkamersquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja toch? lijkt me goed plan. dan kan ik mijn huis nog ff aanhouden ook.
woon ik wel lekker op fietsafstand van mn werk
ik had dus al bedcht, die grote slaapkamer die doen we in 2-en. en dan is er op zolder nog een slaapkamer, dus dan hebben we er ieder eentje. en het kleine kamertje dat is voor de was. of voor de kattenof laten we de katten dan alleen beneden komen? (scheelt weer poetsen he)
Hahaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is niet de enige overeenkomst die we hebben...
Ik kreeg 'm van een ex. Wel volledig Engels, maar dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vorig jaar voor een 10tje op dvd gevonden.Eindelijk! Mijn leven is nu compleet.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:08 schreef KudFokker het volgende:
Nou ze kan zondag dus niet!!!
Dat wordt morgen dus helemaal LOS gaan op Obsession, dat is het enige wat vast staatIk zou met dr kappen nog voor je iets met dr bent begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij hebt toffe katten. Gigantisch! maar wel tof.
Niet voor hier bestemd wat mij betreft...quote:
Volgens mij maakt dat HW de oudste persoon die ik van fok ken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:20 schreef Murmeli het volgende:
air is iets jonger dan HW... HW is zelfs ouder dan ik
als je de beschrijving leest heeft het nu 3 slaapkamers waarvan er nu een 8x4 is ofzo, die dus kan splitsen in 2 slaapkamers. dan heb je er 4.... dan zijn er 3 ruime slaapkamers en een klein hokje....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
huis heeft al 3/4 slaapkamersdan hebben we zelfs logeerkamer haha
oh murm... geen idee.... roep maar wat
erm zaterdag afspraak en zondag verjaardagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]ik wil ze altijd knuffelen maar zij mij niet
Wat doe je dit weekend KZ? dan kom ik nog ff knuffelen
Maybe not, maar dan mag ik wel benieuwd zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet voor hier bestemd wat mij betreft...
Voordat ze nog een privé-tik weghaalt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zou met dr kappen nog voor je iets met dr bent begonnen.
Vooral dat vrouwtje.quote:
Ik ga de komende 10 jaar niet meer samenwonen met een manquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:17 schreef Murmeli het volgende:
gezelli!!!!
maar...hoe moe het dan als er iemand een vriendje/vriendinnetje krijgt en gaat samenwonen enzo?
Jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je toevallig te reserveren als kattenoppas als ik es een weekendje of weekje weg ben?
Nope, waar moet ik die ontmoet hebben?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:22 schreef Murmeli het volgende:
@venco: heb jij kwaak nooit ontmoet dan? die is ouder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |