Het is al gelukt! Pfieuw!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me je frustratie voorstellen
Hoeveel minuten ook alweer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alsof mensen die seks op de eerste date hebben niet netjes zijn..
Zo bedoel ik het ook niet hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alsof mensen die seks op de eerste date hebben niet netjes zijn..
maandag en dinsdag friet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan hoe gezond je de rest van de week hebt gegeten
Maar dat weet je na een minuut of 4 wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet hoorMaar ik was van plan om eerst even uit te zoeken of ik 'm uberhaupt áárdig vind, als jullie het niet erg vinden
Ik zat je eigenlijk stiekem een beetje te pesten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:02 schreef Merel het volgende:
Jullie gaan je nou helemaal zitten opwinden terwijl ik juist m'n best probeer te doen om geen hooggespannen verwachtingen te hebbenSerieus, we zien wel..
Ik vind het ook leuk om er hyper over te doen hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:04 schreef Greys het volgende:
Ik zat je eigenlijk stiekem een beetje te pesten.
Om te kijken of je nerveus te krijgen bent
Pics or...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:07 schreef loveli het volgende:
Heb me schandalig misdragen op eBay...![]()
Zes paar schoenen.
Da's niet moeilijk, voor Merel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:05 schreef neen het volgende:
Zorg nou maar dat je er leuk uitziet.
whehehehe
Wat nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |