Ach ik zie het wel, Ik heb er geen haast mee. Ik bedoel 80 euro is een prikkie. Heb voor alle zekerheid toch gekozen om dit keer met een acceptgiro te betalen. Mochten er straks problemen voordoen ben ik er ook weer makkelijk van af.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:10 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Leverindicatie:
Geleverd door fabrikant
Verdomd kekke actiequote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:55 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
*kuch* http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_secondid%3D152140992%26fh_lister_pos%3D0%26fh_location%3D%252f%252fnm%252fnl_NL%252f%2524s%253d120GB%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dsearch%26fh_view%3Ddetail&welt=default *kuch*
Moet je prijs er niet bij zetten![]()
Google is your best friend
Goed ideequote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach ik zie het wel, Ik heb er geen haast mee. Ik bedoel 80 euro is een prikkie. Heb voor alle zekerheid toch gekozen om dit keer met een acceptgiro te betalen. Mochten er straks problemen voordoen ben ik er ook weer makkelijk van af.
Vertel je er nog wat meer over?????quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb net ff mijn Xbox opengemaakt (sommigen weten wel waarom), en ik kan het op zich al redelijk snel. Hij zit redelijk goed vastgemaakt, maar op een manier waarop het best simpel open te maken is.
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom lekt Prototype nou niet ff snel uit, ik wil hem spelen.
Ik vind het spel zeer tegenvallen. Het begint leuk maar is gewoon tegen het eind niks meer aan en het is nog kort ook (8-10 uur op Normal en 5 uur op easy) er zijn wel veel sidemissions maar die worden snel saai.quote:
Ik download ook spellen maar als ik ze tof vindt dan koop ik ze gewoon. Natuurlijk is het niet goed te praten maar aangezien je In Nederland geen spellen kan huren en maar weinig winkels geld terug geven als het spel niet bevalt dan moet ik zo maar spellen testenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:32 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Vertel je er nog wat meer over?????
OF is dit weer om tof te doen dat je hem gedownload hebt, domme kksukkel?
[..]
[..]
Praat het maar goedquote:Op zondag 7 juni 2009 12:37 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Ik download ook spellen maar als ik ze tof vindt dan koop ik ze gewoon. Natuurlijk is het niet goed te praten maar aangezien je In Nederland geen spellen kan huren en maar weinig winkels geld terug geven als het spel niet bevalt dan moet ik zo maar spellen testen
Je hebt ook de mogelijkheid om op het internet reviews te lezen etc.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:37 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Ik download ook spellen maar als ik ze tof vindt dan koop ik ze gewoon. Natuurlijk is het niet goed te praten maar aangezien je In Nederland geen spellen kan huren en maar weinig winkels geld terug geven als het spel niet bevalt dan moet ik zo maar spellen testen
En toch probeer je hetquote:Op zondag 7 juni 2009 12:37 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
boh ik ga liegen dat ik spellen koopquote:Op zondag 7 juni 2009 14:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt ook de mogelijkheid om op het internet reviews te lezen etc.
En je kan het niet goed praten, want niemand zal geloven dat jij een game download om te testen en daarna nog gaat kopen.
Je loopt hier gewoon keihard te liegen.
Die volgende ban ronde gaat niet komen. Sinds abgx360 uit is is het onmogelijk om nog gebant te worden.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:24 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En toch probeer je het
Ach ik wacht rustig af op de volgende ban ronde. Zo jammer dat Microsoft geen forums in de gaten houdt, het is immers niet zo dat ze er over zwijgen op internet, sterker nog ze schreeuwen het van de daken
Je kan het ook gewoon over de spellen zelf hebben ipv de manier hoe je er aankomt, je loopt het topic nl een beetje te verneuken met dit soort praatjes.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:31 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Die volgende ban ronde gaat niet komen. Sinds abgx360 uit is is het onmogelijk om nog gebant te worden.
Als iemand dat doet zoals hierboven wordt hij gelijk uitgemaakt voor downloader en dan begint de hele discussie opnieuw weerquote:Op zondag 7 juni 2009 15:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon over de spellen zelf hebben ipv de manier hoe je er aankomt, je loopt het topic nl een beetje te verneuken met dit soort praatjes.
Dus zo lang men dat niet doet is er niks aan de hand, en anders worden ze erop aangesproken en daarna gewaarschuwd en zodra dat niet genoeg is gebanned.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:40 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Als iemand dat doet zoals hierboven wordt hij gelijk uitgemaakt voor downloader en dan begint de hele discussie opnieuw weer
Gast, vraag me iets over de game en ik beantwoord je vraag, geen probleem, maar om nou alles wat in reviews is gezegd te gaan herhalen (Parkour is vet, gliden is vet, de aanvallen zijn erg bruut, etc etc) is ook nutteloos.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:32 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Vertel je er nog wat meer over?????
OF is dit weer om tof te doen dat je hem gedownload hebt, domme kksukkel?
[..]
[..]
Ach, laat Microsoft me maar bannen, kan me niks schelen, ik heb 2 jaar lang voor Xbox Live gold betaald (2x35 euro valt nog mee), en heb toch niet meer de behoefte om online te gaan met al die lag. Als ik gebanned word en Gears of War 3 komt uit of wat dan ook, best, dan koop ik een nieuwe Xbox, mij geen probleem.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:24 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En toch probeer je het
Ach ik wacht rustig af op de volgende ban ronde. Zo jammer dat Microsoft geen forums in de gaten houdt, het is immers niet zo dat ze er over zwijgen op internet, sterker nog ze schreeuwen het van de daken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |