Ik dacht dat ik het nooit zou gebruiken, maar heb nu nog maar 45 GB over. Super.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb die 120 GB HDD ook maar besteld.
Verstandigquote:Op zondag 7 juni 2009 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb die 120 GB HDD ook maar besteld.
Volgens mij wordt er een kabel meegeleverd. Toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe ging het proces ook alweer om data over te zetten naar een andere HDD?
Bij de 120 GB HD zit die er gewoon bij.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er een kabel meegeleverd. Toch?
Duidelijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:56 schreef AQuila360 het volgende:
Moet met een kabel idd maar meestal zit die er niet bij!!
Je kunt de kabel wel aanvragen bij MS.
Ja jongens! kijk mij eens tof doen met mijn omgebouwde ixboks!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:29 schreef MacorgaZ het volgende:
En dat laatste is wat ik dus ook zei. Mocht iemand nog vragen hebben over Prototype, als ik ze zie beantwoord ik ze graag.
*Proest* Yeah right! No doubt.......quote:Op zondag 7 juni 2009 12:37 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Ik download ook spellen maar als ik ze tof vindt dan koop ik ze gewoon.
Ik heb m iets van 2 uur gespeeld tot nu toe. Wil eerst Gears 2, CoD4 en CoD5 uitgespeeld hebben.quote:Op maandag 8 juni 2009 03:19 schreef intraxz het volgende:
[..]
Ja jongens! kijk mij eens tof doen met mijn omgebouwde ixboks!
Prototype is trouwens leuk in het begin, maar dan (na 1 uurtje) wordt het saai en is het repetitief.
Dat hoop ik, anders heb ik ook een probleemquote:Op zondag 7 juni 2009 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er een kabel meegeleverd. Toch?
Inderdaadquote:Op maandag 8 juni 2009 00:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Splosion man ziet er echt supertof uit
Ik heb maar een profiel, dus dat moet goed komen.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:19 schreef Reintji het volgende:
Oh Roy, wanneer je trouwens je data kopieert met die kabel wordt bv. alle XBLA content aan je actieve profiel gekoppeld. Heb je meerdere profielen dan moet je alle licenties weer overzetten. Heb het zelf een geheugenkaartje gebruikt.
80E bij Neckermann.quote:
Maar 1 review zegt niets. Bovendien vinden sommige doomdenkers het uitblijven van een demo al 'belooft weinig goeds'quote:Reviews:
-PSW Magazine UK: 9.0 (PS3 version)
Als je 1 met 60gb haalt heb je sowieso hdmi en een falcon of jasper, dus dan zit je wel goedquote:Op zondag 7 juni 2009 23:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hallo mensen, ja ik ben ook weer een keer in het forum te vinden
Nja ik ben van plan nieuwe fullhd tv te gaan halen en wil dan ook een nieuwe xbox360 met hdmi..
Alleen waar moet ik precies op letten? Iets met falcon en jasper ofzo?
ik denk zal het hier maar eens vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GAME ON!!
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef SkyChat het volgende:
Ik ben er vandoor, lekker 1 volle week naar Zeeland ergens in een villa met sauna & jacuzzi
De 360 gaat ook mee + Fable 2, SC: Double Agent & Fallout 3![]()
1 week laterLogisch dat je die meeneemt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GAME ON!!zeeland
.....Kennedy
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:14 schreef SkyChat het volgende:
[..]
IDD
Ik sta niet op de foto want ik ben aan het gamen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een studentenhuis waarin alle drie de gasten hopeloos achter die chick aanzitten maar er uiteindelijk een of andere corpsbal overheen knalt?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:16 schreef Document1 het volgende:
3 gasten, 1 vrouwding... wat moet ik hier nou weer van denken
Hee Strolie, ben je weer moderator?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ondanks dat ik haar moest lachen, kan dit voortaan prima in SC.
Probeer het een beetje over games op de 360 te houden.
[ GAM SC # 122 ] Met negers die rijmen en sletjes die slijme
Thanks.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:32 schreef Henk-B het volgende:
Hee Strolie, ben je weer moderator?
Gefeliciteerd!
quote:Perhaps the most surprising to me was when a couple developers from Gran Turismo makers Polyphony Digital came by to personally get hands-on with Forza 3, all the while taking careful notes, examining our UI system, shooting photos, and directly asking us some pretty interesting questions. The reason I say I was personally surprised was because PD aren't generally known as a studio to acknowledge that there are racing games that exist beyond their own. Which could explain why the GT franchise has been so stagnant in the racing genre since GT3. So it seems competition is good for the consumer after all.
Dat lijkt mij toch een 'awkward' momentje, zijn niet echt directe concurrenten van elkaar, maar toch.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
En nu weer on-topic. Developers van Gran Turismo 5 checken Forza 3 op de E3.
[..]
Hoezo zijn het niet direct concurenten van elkaar? Beiden proberen een speelbare racesim te makenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch een 'awkward' momentje, zijn niet echt directe concurrenten van elkaar, maar toch.
En dan ook gewoon notes erbij maken, pff zou ik niet moeten hebben als ik een product maak
Ja op een andere console, meesten mensen bezitten 1 console. Dan heb je meestal geen keus om de versie van jouw console te kopen.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoezo zijn het niet direct concurenten van elkaar? Beiden proberen een speelbare racesim te maken
En dan na 4/5 jaar ontwikkelen nog notes moeten opschrijven bij een concurrentquote:Op maandag 8 juni 2009 12:56 schreef AQuila360 het volgende:
GT![]()
Duurt veel te lang met dat knuppelspelIk heb liever 2 keer een forza die misschien net iets minder goed is dan 10 jaar te moeten wachten op een nieuwe GT
Lol je weet het Wessiejquote:Op maandag 8 juni 2009 13:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En dan na 4/5 jaar ontwikkelen nog notes moeten opschrijven bij een concurrent
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:00 schreef Wessiej het volgende:
En dan na 4/5 jaar ontwikkelen nog notes moeten opschrijven bij een concurrent
O god de translatorquote:Op maandag 8 juni 2009 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Over de kop rollen. Plakplaatjes. Online. Schademodel.
Welkom.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:40 schreef NickE het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw hier haha, dus bij deze mijn eerste post!![]()
Weet iemand wanneer prototype uitkomt?? Ik lees 12 juni? Maar mensen hier hebben m al?
Grtz
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welkom.
www.tothegame.com is een goede site voor actuele releasedata.
Welkomquote:Op maandag 8 juni 2009 13:40 schreef NickE het volgende:
Hoi!
Weet iemand wanneer prototype uitkomt?? Ik lees 12 juni? Maar mensen hier hebben m al?
Grtz
Misschien moet je eerst het topic even doorlezen voordat er weer een hele discussie onstaatquote:Op maandag 8 juni 2009 13:40 schreef NickE het volgende:
Hoi!
Grtz
Haha, sorry kind, dacht begin gewoon meteen hierquote:Op maandag 8 juni 2009 13:45 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst het topic even doorlezen voordat er weer een hele discussie onstaat
Ja sorry ik weet het SC maar daar kom ik nooit dus ik doe hier heel evenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een studentenhuis waarin alle drie de gasten hopeloos achter die chick aanzitten maar er uiteindelijk een of andere corpsbal overheen knalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |