Betalen voor FOK.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:07 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Staat iets van Friends/Foes, geen idee of dat is wat je bedoelt
http://www.xboxliveaddicts.co.uk/forums/index.php?act=Help&CODE=01&HID=30quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:42 schreef Document1 het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel meer iemand op Live blokken(skychat kuch kuch)
Blijft ook belachelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Betalen voor FOK.![]()
Lazer toch op man.
Nee, het is niet naar jou gericht.
quote:
Instant buy 4 ed.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:08 schreef Reintji het volgende:
Eminem en Jay-Z in Special Edition DJ Hero
Dit wordt wel nice zo te zien!
Pleur m gewoon uit je friends list?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:42 schreef Document1 het volgende:
[..]
quote:
Alweer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:42 schreef Document1 het volgende:
[..]
LOL, nee het was een geintje, probeer al een week Skychat in mn farcry multi mappen te krijgen maar echt iedere dag heeft hij weer een nieuw spelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:14 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Pleur m gewoon uit je friends list?
De liefdequote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:20 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ook al ken ik je niet... ik hou nog wel van je![]()
Ik heb FC2 ook hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:19 schreef Document1 het volgende:
[..]
LOL, nee het was een geintje, probeer al een week Skychat in mn farcry multi mappen te krijgen maar echt iedere dag heeft hij weer een nieuw spel
Kan dat ook al met Live? Komt er dan een natte, lebberende tong uit de headset ofzo?quote:
Dat heet vooruitgangquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:09 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Kan dat ook al met Live? Komt er dan een natte, lebberende tong uit de headset ofzo?
Leuk al die mensen.quote:
Als het een slecht spel is wil ik hem niet.....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:46 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat heet vooruitgang
Dus.. ik een act spelen van CSI voor 200G, ben ik echt anderhalf uur verder, toen ben ik gekapt en ben maar weer verder gegaan met Fable 2
Echt zo'n slechte game maar hij komt eraan hoor Aquila als ik klaar ben
Die auto volgt niet eens de bewegingen van zijn handen op en die gast maar roepen "Ohhh wow it's so responsive man"quote:
Dat is de B.A. Baracus manier van rijdenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:05 schreef ach het volgende:
[..]
Die auto volgt niet eens de bewegingen van zijn handen op en die gast maar roepen "Ohhh wow it's so responsive man"Die neppe reactie van de mutsman naast hem zegt al genoeg: Microsoft medewerkers
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Binnenkort geen MS Points meer nodig (zeg maar wanneer de volledige game downloads komen)
[ afbeelding ]
Aangezien ik zelf geen CC heb vind ik de MS points wel fijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:51 schreef Tain het volgende:
[..]eindelijk geen kromme omrekening meer naar MS points
Geef mij ook maar een hoesje met een DVD erinquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:55 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Aangezien ik zelf geen CC heb vind ik de MS points wel fijn![]()
Maar om nou complete games te kopen op Live die ik ook op disc kan kopen zie ik niet zitten. Heb toch nog een raar gevoel bij het kopen van grote, digitale content.
Hoezo, krijg je korting met Summer of Arcade?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:07 schreef Wessiej het volgende:
Dit krijgen we dus ook in de Summer of Arcade.
Oftewel ik koop ze allemaal
Nee, maar gewoon 5 weken achter elkaar brute arcade games, ken je historie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:22 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Hoezo, krijg je korting met Summer of Arcade?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Binnenkort geen MS Points meer nodig (zeg maar wanneer de volledige game downloads komen)
[ afbeelding ]
A is een beetje de prullenbak van 360 gamend Fok. Alles wat wij als kut of slecht ervaren, is hij happy mee!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:46 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat heet vooruitgang
Dus.. ik een act spelen van CSI voor 200G, ben ik echt anderhalf uur verder, toen ben ik gekapt en ben maar weer verder gegaan met Fable 2
Echt zo'n slechte game maar hij komt eraan hoor Aquila als ik klaar ben
Wacht maar tot je nutshots kan gaan doen, je pist in je broek I swear!quote:
Dat is een leugen! Als het een slecht spel is wil ik het niet spelenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
A is een beetje de prullenbak van 360 gamend Fok. Alles wat wij als kut of slecht ervaren, is hij happy mee!
Vind het wel komisch dat ie aan Fallout 3 gaat beginnen.... Een beetje tegen zijn principes in if you will...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |