Ik bedoel maar. Ik hoor dit van heel veel mensen. Ik ga 'm nog een keer een kans geven, en de game gewoon even wat verder spelen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Potver, vriend van me heeft Prototype al en loopt me hier op het werk te smsen hoe tof de game wel niet isNaaistreek...
Is het Wang, de chief? Dan moet je zorgen dat je eerst alle andere mannetjes hebt verslagen. Dan wordt het makkelijker.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:21 schreef Sala-adin het volgende:
Wie kan mij helpen met Crackdown?
Ik moet ene chinese gangmember killen die in een gebouw zit met allemaal gasten met rocket launchers die heb ik wel allemaal dood gemaakt alleen ik kan die gast niet vinden
Gewoon helemaal bovenaan op het dakquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het Wang, de chief? Dan moet je zorgen dat je eerst alle andere mannetjes hebt verslagen. Dan wordt het makkelijker.
Bovendien moet je zorgen dat je zelf ook een (heat seeking) rocket launcher hebt. Als je hem echt niet kan vinden weet ik het overigens ook niet
Binnendoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:35 schreef Sala-adin het volgende:
helemaal op het dak?
hoe the fack kom ik daar ik kan niet zo hoog springen
Castlevania! Prachtig!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:58 schreef wc-eend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
UPC?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:40 schreef Heider00sje het volgende:
Vandaag is trouwens mijn defecte 360 opgehaald door een UPC- knakker.
Stomme E74 melding
Neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:50 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Stel dat hij die discussie met mij gestart was? Dan had ie hetzelfde gezegd. Dat bedoel ik.
Gijs, dat moeten ze van Microsoftquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rare
http://kotaku.com/5279213(...)erous-natal-projects
Ja maar...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs, dat moeten ze van MicrosoftEn Rare was toch al dood
Ow.quote:
Zag je PM gisteren, maar sorry niks voor je kunnen betekenen....quote:
No problemoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:51 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zag je PM gisteren, maar sorry niks voor je kunnen betekenen....
Heb nog gebeld, maar no cigar......
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:27 schreef AQuila360 het volgende:
E3 journaal
De persconferenties van de ‘grote drie’ liggen achter ons, maar gelukkig blijft er nog meer dan genoeg moois over om een nieuw journaal mee te vullen. Deze keer komen voorbij:
Castlevania: Lords of Shadow
The Agency
Alien vs Predator![]()
Bayonetta
Wet
Rogue Warrior
SAW![]()
![]()
Borderlands
Heavy Rain
quote:
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:04 schreef Document1 het volgende:
Rare vraag mischien maar kan je mensen op een negeerlijst zetten? Ja ik zit al een tijdje op FOK maar nooit zoeits tegen gekomen
Ik dacht dat je op Live bedoeldequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:04 schreef Document1 het volgende:
Rare vraag mischien maar kan je mensen op een negeerlijst zetten? Ja ik zit al een tijdje op FOK maar nooit zoeits tegen gekomen
Thanksquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:07 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Staat iets van Friends/Foes, geen idee of dat is wat je bedoelt
LOLquote:
Begint het met een A ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:35 schreef Document1 het volgende:
[..]
Thanks
[..]
LOLff snel die gast blokken die elke dag een ander spel heeft
Betalen voor FOK.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:07 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Staat iets van Friends/Foes, geen idee of dat is wat je bedoelt
http://www.xboxliveaddicts.co.uk/forums/index.php?act=Help&CODE=01&HID=30quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:42 schreef Document1 het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel meer iemand op Live blokken(skychat kuch kuch)
Blijft ook belachelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Betalen voor FOK.![]()
Lazer toch op man.
Nee, het is niet naar jou gericht.
quote:
Instant buy 4 ed.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:08 schreef Reintji het volgende:
Eminem en Jay-Z in Special Edition DJ Hero
Dit wordt wel nice zo te zien!
Pleur m gewoon uit je friends list?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:42 schreef Document1 het volgende:
[..]
quote:
Alweer?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:42 schreef Document1 het volgende:
[..]
LOL, nee het was een geintje, probeer al een week Skychat in mn farcry multi mappen te krijgen maar echt iedere dag heeft hij weer een nieuw spelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:14 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Pleur m gewoon uit je friends list?
De liefdequote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:20 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ook al ken ik je niet... ik hou nog wel van je![]()
Ik heb FC2 ook hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:19 schreef Document1 het volgende:
[..]
LOL, nee het was een geintje, probeer al een week Skychat in mn farcry multi mappen te krijgen maar echt iedere dag heeft hij weer een nieuw spel
Kan dat ook al met Live? Komt er dan een natte, lebberende tong uit de headset ofzo?quote:
Dat heet vooruitgangquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:09 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Kan dat ook al met Live? Komt er dan een natte, lebberende tong uit de headset ofzo?
Leuk al die mensen.quote:
Als het een slecht spel is wil ik hem niet.....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:46 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat heet vooruitgang
Dus.. ik een act spelen van CSI voor 200G, ben ik echt anderhalf uur verder, toen ben ik gekapt en ben maar weer verder gegaan met Fable 2
Echt zo'n slechte game maar hij komt eraan hoor Aquila als ik klaar ben
Die auto volgt niet eens de bewegingen van zijn handen op en die gast maar roepen "Ohhh wow it's so responsive man"quote:
Dat is de B.A. Baracus manier van rijdenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:05 schreef ach het volgende:
[..]
Die auto volgt niet eens de bewegingen van zijn handen op en die gast maar roepen "Ohhh wow it's so responsive man"Die neppe reactie van de mutsman naast hem zegt al genoeg: Microsoft medewerkers
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Binnenkort geen MS Points meer nodig (zeg maar wanneer de volledige game downloads komen)
[ afbeelding ]
Aangezien ik zelf geen CC heb vind ik de MS points wel fijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:51 schreef Tain het volgende:
[..]eindelijk geen kromme omrekening meer naar MS points
Geef mij ook maar een hoesje met een DVD erinquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:55 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Aangezien ik zelf geen CC heb vind ik de MS points wel fijn![]()
Maar om nou complete games te kopen op Live die ik ook op disc kan kopen zie ik niet zitten. Heb toch nog een raar gevoel bij het kopen van grote, digitale content.
Hoezo, krijg je korting met Summer of Arcade?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:07 schreef Wessiej het volgende:
Dit krijgen we dus ook in de Summer of Arcade.
Oftewel ik koop ze allemaal
Nee, maar gewoon 5 weken achter elkaar brute arcade games, ken je historie.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:22 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Hoezo, krijg je korting met Summer of Arcade?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Binnenkort geen MS Points meer nodig (zeg maar wanneer de volledige game downloads komen)
[ afbeelding ]
A is een beetje de prullenbak van 360 gamend Fok. Alles wat wij als kut of slecht ervaren, is hij happy mee!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:46 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat heet vooruitgang
Dus.. ik een act spelen van CSI voor 200G, ben ik echt anderhalf uur verder, toen ben ik gekapt en ben maar weer verder gegaan met Fable 2
Echt zo'n slechte game maar hij komt eraan hoor Aquila als ik klaar ben
Wacht maar tot je nutshots kan gaan doen, je pist in je broek I swear!quote:
Dat is een leugen! Als het een slecht spel is wil ik het niet spelenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
A is een beetje de prullenbak van 360 gamend Fok. Alles wat wij als kut of slecht ervaren, is hij happy mee!
Vind het wel komisch dat ie aan Fallout 3 gaat beginnen.... Een beetje tegen zijn principes in if you will...
Oh ja! Dat moet ik ook nog steeds doen!quote:
Echt een meesterlijke game!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wacht maar tot je nutshots kan gaan doen, je pist in je broek I swear!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is een leugen! Als het een slecht spel is wil ik het niet spelen![]()
En Fallout wordt de beste game ever voor mij!
in Oktoberquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
King Kong was niet heel slecht hoor en vergis je niet die kwam uit in het begin toen was er nog niet veel anders!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:16 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Echt een meesterlijke game!
Ik ga zo even een nutshot proberen![]()
[..]
Aquila, King Kong, die was pas slecht
Eigenlijk moet er een nieuwsberichtje komen zodra ik ga beginnen want jullie leven allemaal zo meequote:
Jammer dat er geen co-op in Fallout 3 zit want jij lijkt me echt een heldquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een nieuwsberichtje komen zodra ik ga beginnen want jullie leven allemaal zo mee![]()
Je weet het Sky!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:19 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Jammer dat er geen co-op in Fallout 3 zit want jij lijkt me echt een held
quote:Product Overview:
Step back into the unforgettable world of Rapture in BioShock 2, the next installment in the franchise that has won more than 50 Game of the Year Awards and has sold more than 2.5 million units worldwide. Developed by 2K Marin, 2K Australia and Digital Extremes, BioShock 2 provides players with the perfect blend of explosive first person shooter combat, compelling storytelling and intense multiplayer to form one of 2009’s most highly anticipated titles.
Storyline:
Set approximately 10 years after the events of the original BioShock, the halls of Rapture once again echo with sins of the past. Along the Atlantic coastline, a monster has been snatching little girls and bringing them back to the undersea city of Rapture. You are the very first Big Daddy as you travel through the decrepit and beautiful fallen city, chasing an unseen foe in search of answers and your own survival.
Multiplayer in BioShock 2 provides a rich prequel experience that expands the award winning BioShock gameplay. Set during the fall of Rapture, players assume the role of a Plasmid test subject in the underwater city that was first explored in the original BioShock. Players will need to use all the elements of the game’s toolset to survive as the full depth of the BioShock experience is refined and transformed into a unique multiplayer experience that can only be found in Rapture.
Singleplayer Features:
* Evolution of the Genetically Enhanced Shooter: Innovative advances bring new depth and dimension to each encounter. New elements, such as the ability to dual-wield weapons and Plasmids, allow players to create exciting combinations of punishment
* Return to Rapture: Set approximately 10 years after the events of the original BioShock, the story continues with an epic, more intense journey through one of the most captivating and terrifying fictional worlds ever created
* You Are the Big Daddy: Take control of BioShock’s signature and iconic symbol with the original prototype Big Daddy, and experience the power and raw strength of Rapture’s most feared denizens as you battle powerful new enemies
* Continuation of the Award-Winning Narrative: New and unique storytelling devices serve as the vehicle for the continuation of one of gaming’s most acclaimed storylines
Multiplayer Features:
* Genetically Enhanced Multiplayer – Earn experience points during gameplay to earn access to new Weapons, Plasmids and Tonics that can be used to create hundreds of different combinations, allowing players to develop a unique character that caters to their playing style.
* Experience Rapture’s Civil War– Players will step into the shoes of Rapture citizens and take direct part in the civil war that tore Rapture apart.
* See Rapture Before the Fall – Experience Rapture before it was reclaimed by the ocean and engage in combat over iconic environments in locations such as Kashmir Restaurant and Mercury Suites, all of which have been reworked from the ground up for multiplayer.
* FPS Veterans Add Their Touch to the Multiplayer Experience – Digital Extremes brings more than 10 years of first person shooter experience including development of award-winning entries in the Unreal® and Unreal Tournament® franchise.
Zo eens proberenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:36 schreef Dancin_Rhino het volgende:
De nieuwe Red Faction is echt een fantastische game, heerlijk om te multiplayeren.
voor het eerst sinds tijden weer enthousiast over een game !![]()
[ afbeelding ]
you killed Jim Carrey
Dat kan niet maar je kunt wel DLC's aanschaffen met het account waar je niet mee speelt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:19 schreef badboynova het volgende:
straks ff een 12 maanden xbl aanschaffen, maar er zit me wel iets dwars.
op de gametag die me broertje had aangemaakt voor me (hij wist niet dat
ik er al 1 had), staan nog 3400 ms points. maar die gametag gebruik ik niet
en wil ik ook niet gaan gebruiken, maar wil wel die points uitgeven voor
me orginele gametag. hoe zou ik dit het beste op kunnen lossen.
heb je 'em gekocht? ik welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, kijk eens:
Avatar Burning Earth voor maar 8 euro: https://www.mediadis.com/
Ik ookquote:
Need for Speed Undercover, Legendary volgens mij ook....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Legendary niet!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:48 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Need for Speed Undercover, Legendary volgens mij ook....
*Gaat oude topics doorspitten* Wacht maar ventje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |