In theorie kan het, of zij het doen is een tweede, dan zul je ze even moeten mailen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil bij deze hosting afsluiten maar ik weet nog niet me precieze domein naam kan ik die later nog veranderen?
www.antagonist.nl
Ja ik ben er al. Heb in de mail een vervangend adres gekregen omdat mijn domein nog niet geactiveerd is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Dus je zit op www.jouw-website.nl:2222, ingelogd in je admin-panel, en als je dán rechtsonder op Installatron klikt gebeurt er niks? Dan ligt het aan je website/installatie en moet je Antagonist even mailen, ik herinner me volgensmij dat ze heel snel reageren.
Geen ideal? Dan is het meteen geregeldquote:Op zondag 13 februari 2011 15:59 schreef crossover het volgende:
Bedankt voor de opmerkingen/reviews over antagonist, ik ga meteen een domein registreren daar. Klinkt goed!
-Update: Het is gelukt, nu nog even wachten tot mijn betaling is ontvangen.
Dus eigenlijk werkt alles al?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:11 schreef crossover het volgende:
Jawel, de betaling is inmiddels ontvangen. Ik kan inloggen, nu nog even uitzoeken hoe dit alles werkt
DNS kan even duren. Misschien kan je je domeinnaam PMmen?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:47 schreef crossover het volgende:
Ik ben nog niet online, dat duurt denk ik even?
Staat hij wel actief binnen het admin gedeelte?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:18 schreef crossover het volgende:
Pff ik word nu al helemaal gek van dat joomlaer gebeurt niets als ik een menu aanmaak of wat dan ook
Geen idee, ik denk het wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Staat hij wel actief binnen het admin gedeelte?
En als je nu al gek ervan wordt, wellicht dat GetSimple iets voor je is?
Gaat om .nl domeinnamen:quote:Op zondag 20 februari 2011 19:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoe zit dat ook alweer met verlopen domeinnamen? Ik hoorde laatst dat als een domeinnaam verlopen is, de eigenaar nog een bepaalde tijd heeft om hem terug te krijgen voordat hij weer definitief vrij komt. Weet iemand hoe dit precies zit?
Ik heb namelijk een .net domeinnaam op het oog die 2 januari 2011 verlopen is volgens whois.net, en als ik er heen ga krijg ik ook geen verbinding.
Oh, niet voor .net dus. Hoe komt het dan dat deze domeinnaam nog als ingebruik wordt getoond bij godaddy.com en andere hostingbedrijven?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gaat om .nl domeinnamen:
http://www.domainnews.com(...)ing-.nl-domains.html
2 januari is toch al meer dan 30 dagen geleden, maar ik zal nog even afwachten.quote:REDEMPTIONPERIOD: The registry sets this status when a registrar requests that the domain name be deleted from the registry and the domain has been registered for more than 5 calendar days (if the delete request is received within 5 days of initial domain registration it will instead be deleted immediately). The domain will not be included in the zone. The domain can not be modified or purged; it can only be restored. Any other registrar requests to modify or otherwise update the domain will be rejected. The domain will be held in this status for a maximum of 30 calendar days.
ben zelf erg enthousiast (al jaren) over flexwebhosting.nlquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:35 schreef wc-eend het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een webhost voor onze scouting-groep. De website is niet heel complex, in principe alleen maar HTML.
Ik wil dit iets later wel gaan uitbreiden (PHP, Flash of dergelijke)... en het misschien ook iets van een forum of blog mechanisme erbij...
Wat is een goede?
Welke?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:51 schreef Pistolebob het volgende:
Ik zit bij een host in de VS, spotgoedkoop en alles unlimited. Ping is wat hoger maar ik run ook geen bedrijf
Ik heb goede ervaringen met Neostrada.nlquote:Op maandag 28 maart 2011 15:24 schreef Chanty87 het volgende:
Weet iemand een goede VPS host of een alternatief voor een grote website? Ik beheer namelijk een (Wordpress) website en na bijna 3 jaar tevreden bij Antagonist gezeten te hebben zijn we inmiddels toch echt te groot geworden...
Ik heb natuurlijk wel al rondgekeken, maar echt wijzer word ik er niet van. Iemand goede ervaringen?
En hoeveel dataverkeer?quote:Op maandag 4 april 2011 14:08 schreef Peem het volgende:
-is erg te spreken over wned.nl-
Had ze via een groupon deal, vragen vrijwel direct beantwoord en ze belde zelfs toen iets me niet duidelijk was. Verder valt de prijs prima mee, 30gb aan ruimte voor 4,50 pm
Tot nu toe tevreden
Welke extenties? In geval van o.a. .nl, .com en .eu is 2 euro per maand nog best duur namelijk.. Zeker als er dan nog webhosting aan vast zit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:54 schreef mschol het volgende:
ik heb helaas de transip nl domein registratie a 1,99 gemist, iemand nog tips voor goedkoop domeinen (gaat om een 5 tal domeinen) registreren? (1,99 vind ik wel een mooi bedrag p/m)
e.v.t. ook nog op zoek naar een leuke webhosting
gaat nu iig om .nl domeinen, en duur? 2 euro is zeldzaam bij de hosters die ik zie op ispgids.nlquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Welke extenties? In geval van o.a. .nl, .com en .eu is 2 euro per maand nog best duur namelijk.. Zeker als er dan nog webhosting aan vast zit.
Je geeft aan per maand hè, als het per jaar is, is het wel goedkoop inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat nu iig om .nl domeinen, en duur? 2 euro is zeldzaam bij de hosters die ik zie op ispgids.nl
je hebt goedkopere hosting pakketen, echter zonder domein (die dus per stuk minimaal 8 euro ofzo zijn dan)
als je tips hebt, graag
wil wel graag controle hebben over de dns records
het zijn idd prijzen per maandquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je geeft aan per maand hè, als het per jaar is, is het wel goedkoop inderdaad.
jij geeft aan dat het duur is, dus verwacht ik ook dat je een zegje kan doen over goedkopere hosting partijen..quote:En aan adviezen doe ik niet. Ik werk zelf bij een hostingpartij, dus ik zou altijd onszelf aanraden, en da's spam
Dan is het duur.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:40 schreef mschol het volgende:
[..]
het zijn idd prijzen per maand
[..]
jij geeft aan dat het duur is, dus verwacht ik ook dat je een zegje kan doen over goedkopere hosting partijen..
en je hoeft je werkgever niet aan te raden, je mag em uiteraard, naast andere opties, wel noemen
nu wordt ik een beetje blij gemaakt met een dooie mus: verwacht dat jij mij advies kan geven door je reactie en vervolgens geef je mij geen advies...
Ik kan de site niet bereiken, misschien zegt dat wat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:58 schreef ursel het volgende:
Iemand bekend met vurehosting.nl
Zie nu de ads ervan op FOK! voorbij komen.
Zit nu naar tevredenheid bij Antagonist, maar zie dat vuresolutions pakketten heeft met onbeperkt domeinen. Bij Antagonist gaat dat per blok van 5 gig / 5 domeinen. Heb er nu 2 bloks, maar verbruik maar 3 gig.
Vindt het dus onzinngig om weer 5 gig af te nemen omdat ik meer domeinen wil stallen.
Weet er iemand anders een andere provider die veel domeinen voor 10 gig webruimte heeft?
Ik wil graag in eerste instantie Duitse webhosting.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef ursel het volgende:
wil je alleen een duits domein of ook de hosting?
PCextreme biedt een breed scala aan domeinen iig.
Nog steeds geen antwoord van de sales (en ja, heb hem hier wel naar het goede domein gemailedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |