Welke?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:51 schreef Pistolebob het volgende:
Ik zit bij een host in de VS, spotgoedkoop en alles unlimited. Ping is wat hoger maar ik run ook geen bedrijf
Ik heb goede ervaringen met Neostrada.nlquote:Op maandag 28 maart 2011 15:24 schreef Chanty87 het volgende:
Weet iemand een goede VPS host of een alternatief voor een grote website? Ik beheer namelijk een (Wordpress) website en na bijna 3 jaar tevreden bij Antagonist gezeten te hebben zijn we inmiddels toch echt te groot geworden...
Ik heb natuurlijk wel al rondgekeken, maar echt wijzer word ik er niet van. Iemand goede ervaringen?
En hoeveel dataverkeer?quote:Op maandag 4 april 2011 14:08 schreef Peem het volgende:
-is erg te spreken over wned.nl-
Had ze via een groupon deal, vragen vrijwel direct beantwoord en ze belde zelfs toen iets me niet duidelijk was. Verder valt de prijs prima mee, 30gb aan ruimte voor 4,50 pm
Tot nu toe tevreden
Welke extenties? In geval van o.a. .nl, .com en .eu is 2 euro per maand nog best duur namelijk.. Zeker als er dan nog webhosting aan vast zit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:54 schreef mschol het volgende:
ik heb helaas de transip nl domein registratie a 1,99 gemist, iemand nog tips voor goedkoop domeinen (gaat om een 5 tal domeinen) registreren? (1,99 vind ik wel een mooi bedrag p/m)
e.v.t. ook nog op zoek naar een leuke webhosting
gaat nu iig om .nl domeinen, en duur? 2 euro is zeldzaam bij de hosters die ik zie op ispgids.nlquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Welke extenties? In geval van o.a. .nl, .com en .eu is 2 euro per maand nog best duur namelijk.. Zeker als er dan nog webhosting aan vast zit.
Je geeft aan per maand hè, als het per jaar is, is het wel goedkoop inderdaad.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat nu iig om .nl domeinen, en duur? 2 euro is zeldzaam bij de hosters die ik zie op ispgids.nl
je hebt goedkopere hosting pakketen, echter zonder domein (die dus per stuk minimaal 8 euro ofzo zijn dan)
als je tips hebt, graag
wil wel graag controle hebben over de dns records
het zijn idd prijzen per maandquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je geeft aan per maand hè, als het per jaar is, is het wel goedkoop inderdaad.
jij geeft aan dat het duur is, dus verwacht ik ook dat je een zegje kan doen over goedkopere hosting partijen..quote:En aan adviezen doe ik niet. Ik werk zelf bij een hostingpartij, dus ik zou altijd onszelf aanraden, en da's spam
Dan is het duur.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:40 schreef mschol het volgende:
[..]
het zijn idd prijzen per maand
[..]
jij geeft aan dat het duur is, dus verwacht ik ook dat je een zegje kan doen over goedkopere hosting partijen..
en je hoeft je werkgever niet aan te raden, je mag em uiteraard, naast andere opties, wel noemen
nu wordt ik een beetje blij gemaakt met een dooie mus: verwacht dat jij mij advies kan geven door je reactie en vervolgens geef je mij geen advies...
Ik kan de site niet bereiken, misschien zegt dat wat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:58 schreef ursel het volgende:
Iemand bekend met vurehosting.nl
Zie nu de ads ervan op FOK! voorbij komen.
Zit nu naar tevredenheid bij Antagonist, maar zie dat vuresolutions pakketten heeft met onbeperkt domeinen. Bij Antagonist gaat dat per blok van 5 gig / 5 domeinen. Heb er nu 2 bloks, maar verbruik maar 3 gig.
Vindt het dus onzinngig om weer 5 gig af te nemen omdat ik meer domeinen wil stallen.
Weet er iemand anders een andere provider die veel domeinen voor 10 gig webruimte heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |