Ik denk dat dat nergens mag... volgens mij is dat illegaal? (zie de maatregelen die FTD heeft moeten nemen)quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zoek een host waar ik nzb bestandjes mag hosten. Waar zou dat kunnen?
Denk niet dat het verboden is hoor...quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:19 schreef jeoff het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nergens mag... volgens mij is dat illegaal? (zie de maatregelen die FTD heeft moeten nemen)
NZB bestanden zelf, of een hele zoekmachine? Dat is volgens mij nogal een verschil.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:11 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zoek een host waar ik nzb bestandjes mag hosten. Waar zou dat kunnen?
Bestandjes...quote:Op donderdag 25 november 2010 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
NZB bestanden zelf, of een hele zoekmachine? Dat is volgens mij nogal een verschil.
Shared of VDS/dedicated?quote:
Laatste mag bij ons, op eigen risicoquote:
Alleen domein? Ik doe alles bij transip, niet de goedkoopste (maar zeker niet duur), wel de meest solide hoster/domeinenboer in mijn ervaring.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:40 schreef Cupcake. het volgende:
Ik moet zo snel mogelijk mijn domein verhuizen, maar heb geen idee waar ik moet beginnen/zoeken. Het is een .com adres, en ik gebruik ook de emailfunctie. Verder weet ik het ook niet. Ik heb een ander domein van me bij vevida zitten, nooit problemen of moeilijkheden mee, maar da's niet goedkoop.
Ze nemen alleen niet je DNS over van je oude domein + verhuizen duurt even (ligt neit aan transip).quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:01 schreef Cupcake. het volgende:
Ik zal eens even die gaan checken dan.
Ik heb een tijd geen hosting meer nodig gehad maar was altijd wel tevreden met Servage. Nu heb ik weer nodig en kom ik deze actie tegen. Dus stuur maar even een PM met je cust code en dan gebruik ik diequote:Get unlimited traffic and webspace - refer a friend..
We are making a special offer to all our customers in January.
Yes, its true...
If you refer a friend in January you will get unlimited storage and unlimited bandwith per month - permanently.
And the best, your friend will get too...
So don't waste time and tell all your friends about us and get unlimited storage and bandwidth...
How is it done?
- Just tell your friends to use CUST*your customer id* as coupon code when signing up..
Voor mijn persoonlijke domein gebruik ik http://webruimtehosting.nl/ , goedkoop is het zeker, en ik kan er alles mee wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:44 schreef mschol het volgende:
Ik zoek nog een NL domein voor weinig, e.v.t. met wat hosting erbij (maar ik kan e.v.t. ook een vps oid regelen, dunno wat slimmer is; in het geval van vps wil ik het niet alleen voor hosting gebruiken)
email wil ik via google apps laten lopen...
iemand tips?
ik kwam op hostnet.nl een nl domein voor 2,50 p/j tegen.... dat is alleen zonder hosting, dan heb ik een aparte vps/hosting nodig
het gaat om een kleine site voor mijn onderneming
http://www.antagonist.nl/pages/webhosting/quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:44 schreef mschol het volgende:
Ik zoek nog een NL domein voor weinig, e.v.t. met wat hosting erbij (maar ik kan e.v.t. ook een vps oid regelen, dunno wat slimmer is; in het geval van vps wil ik het niet alleen voor hosting gebruiken)
email wil ik via google apps laten lopen...
iemand tips?
ik kwam op hostnet.nl een nl domein voor 2,50 p/j tegen.... dat is alleen zonder hosting, dan heb ik een aparte vps/hosting nodig
het gaat om een kleine site voor mijn onderneming
In theorie kan het, of zij het doen is een tweede, dan zul je ze even moeten mailen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil bij deze hosting afsluiten maar ik weet nog niet me precieze domein naam kan ik die later nog veranderen?
www.antagonist.nl
Ja ik ben er al. Heb in de mail een vervangend adres gekregen omdat mijn domein nog niet geactiveerd is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Dus je zit op www.jouw-website.nl:2222, ingelogd in je admin-panel, en als je dán rechtsonder op Installatron klikt gebeurt er niks? Dan ligt het aan je website/installatie en moet je Antagonist even mailen, ik herinner me volgensmij dat ze heel snel reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |