Openbare gebouwen, dus gemeentehuizen, scholen etc.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
Klopt het dat het in Turkije verboden is om in het openbaar met hoofddoek/burka te lopen?
If so, hulde
Ik dacht dat ze het bij universiteiten hadden afgeschaft, of is dat niet doorgegaan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:55 schreef couleurs het volgende:
[..]
Openbare gebouwen, dus gemeentehuizen, scholen etc.
Dat hadden Erdogan en zijn maatjes geprobeerd met massale protesten in de grote steden tot gevolg. Maar het was uiteindelijk niet doorgegaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het bij universiteiten hadden afgeschaft, of is dat niet doorgegaan?
Gelukkig... maar ook weer niet.. ik had gehoopt op een staatsgreep.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:30 schreef couleurs het volgende:
[..]
Dat hadden Erdogan en zijn maatjes geprobeerd met massale protesten in de grote steden tot gevolg. Maar het was uiteindelijk niet doorgegaan.
Dus dat hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Turken die topics over Turken kicken om plaatjes van mensen met vieze snorren te posten 13.gif
Massaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:30 schreef couleurs het volgende:
[..]
Dat hadden Erdogan en zijn maatjes geprobeerd met massale protesten in de grote steden tot gevolg. Maar het was uiteindelijk niet doorgegaan.
Ik hoop dat die hele CHP bende eens wordt opgepakt voor hun misdaden en bijdragen i.v.m. Ergenekon.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:44 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Gelukkig... maar ook weer niet.. ik had gehoopt op een staatsgreep.
Tuurlijk. Mensen omkopen met voedsel en ze vervolgens in de steek latenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Massaal.
Mensen van het leger in burgerkleding, + 80% kwam gewoon om lekker te rellen en te kijken. Irak achtige camerashots, waar van 100 man vanuit 5 positieis zo wordt opgenomen dat je denkt dat het er duizenden zijn. Laat me niet lachen. De AKP staat boven aan dus blijkbaar zijn er meer mensen die het wél willen dan mensen die het niet willen.
Check inflatie vóór akp en ná akp. Mensen kunnen iig meer voedsel halen voor hetzelfde geldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:53 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mensen omkopen met voedsel en ze vervolgens in de steek laten
Dat is wat je op TV ziet tyfus Turk. En sowieso... Turkse politici batsen elkaar keihard in hen batsgaatje. Stelletje homo's. Turkije is helemaal naar de tering, weg met dat land. Ik hoop dat ze nooit de EU halen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:02 schreef Burakius het volgende:
[..]
Check inflatie vóór akp en ná akp. Mensen kunnen iig meer voedsel halen voor hetzelfde geld
AKP heeft Turkije verkocht aan US/EU.. Walgelijk partij die AKP, achterlijke moslims.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:03 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dat is wat je op TV ziet tyfus Turk. En sowieso... Turkse politici batsen elkaar keihard in hen batsgaatje. Stelletje homo's. Turkije is helemaal naar de tering, weg met dat land. Ik hoop dat ze nooit de EU halen.
HEIL WILDERS
Dus dat hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
AKP heeft Turkije verkocht aan US/EU.. Walgelijk partij die AKP, achterlijke moslims.
Doe es rustig!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:03 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dat is wat je op TV ziet tyfus Turk. En sowieso... Turkse politici batsen elkaar keihard in hen batsgaatje. Stelletje homo's. Turkije is helemaal naar de tering, weg met dat land. Ik hoop dat ze nooit de EU halen.
HEIL WILDERS
Hu, wat? MHP?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:57 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ga feest vieren wanneer CHP/MHP aan de macht komt, eindelijk iemand die het land niet verkracht.
Lang leve bewakers van secularisme, Hail Turkse leger!
Liever dat turkije over 5 jaar verdoemd gaat dan dat ik over 5 jaar te horen krijg "Islamitische arabische, koerdistan griekarmenistan is verdoemd"quote:
Ik denk niet dat het veel zou helpen, hepsi ayni bok.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:57 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ga feest vieren wanneer CHP/MHP aan de macht komt, eindelijk iemand die het land niet verkracht.
Lang leve bewakers van secularisme, Hail Turkse leger!
De meeste Turken zijn niet eens behaard, dat zijn de koerden. En als wij Turken behaard zijn, blijven we prachtige mensen. Behaardheid kun je weghalen, lelijkheid niet. En beter dan blondheid, want dan denk je, oh ik hoef het niet weg te halen en dan ieeeeeeeeeeel in het licht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:52 schreef Kolovrat het volgende:
Zeg TS heeft je zus ook een snor en konthaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |