Boy Zonderman?quote:
Je bent nog mildquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:31 schreef Jules- het volgende:
Teveel actie kan inderdaad een kutfilm opleveren.
Maar kijk eens naar Transformers.
Kanker script en een complete baggerfilm.
Maar de actie![]()
Ik wist niet naar welke film we zouden gaan dus ik had zoiets van ehh okeequote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:31 schreef bas-beest het volgende:
bereid je dan ook voor voordat je gaat...
Je vergeet de goede chickquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:31 schreef Jules- het volgende:
Teveel actie kan inderdaad een kutfilm opleveren.
Maar kijk eens naar Transformers.
Kanker script en een complete baggerfilm.
Maar de actie![]()
Dat heb ik ook altijd als ik naar een film wilquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wist niet naar welke film we zouden gaan dus ik had zoiets van ehh okee
Meneer Zwarte Neger doet niet meer meequote:Ik had een woeste arnold swetsnek verwacht die als een bruut I'LL BE BACK roept
Ze speelt ook in deeltje 2.quote:
Dat is dus weer een prima film om met wat vrienden te bekijken en je heerlijk vrouwonvriendelijk te gedragenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:38 schreef Jules- het volgende:
[..]
Ze speelt ook in deeltje 2.
Ik kijk er zeker naar uit, ook als filmliefhebber. Het heeft toch wel wat
Vrouwonvriendelijk in de zaal of vrouwonvriendelijke na de film?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is dus weer een prima film om met wat vrienden te bekijken en je heerlijk vrouwonvriendelijk te gedragen
Gedownload met veel bier.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:40 schreef Jules- het volgende:
[..]
Vrouwonvriendelijk in de zaal of vrouwonvriendelijke na de film?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja normaal als je een actie film hebt met alleen geweld is het prima zolang je hebt
-geweld --> die hoort niet in het rijtje thuis dus
-een neger --> je hebt die film niet goed gekeken... http://www.imdb.com/name/nm0996669/ (en dat is niet de enige)
-helicopters --> wel genoeg ander vliegend spul
-schieten![]()
-tieten --> daar kan ik niet over oordelen, heb 'm nog niet gezien en geen foto's kunnen ontdekken nog
-vliegende auto --> wel genoeg ander vliegend spul
Maar dat was niet aanwezig
Wat is dat ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:41 schreef Maisnon het volgende:
Maar het is wel met Christian Bale, Dribbel dat moet toch een hoop goedmaken
zet het de volgende keer dan anders neer, dat scheelt mij weer de moeite van het opzoekenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:43 schreef Dribbel_ het volgende:
JA de tieten ontbraken
Ik zeg niet dat die dingen er allemaal niet inzaten
Je hebt de afloop van de film verklapt, nu hoef ik 'em niet meer te zienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Het begint dat ze aan het vechten zijn met robots
Halverwege zijn ze nog steeds aan het vechten met robots
En dan aan het einde zijn ze nog aan het vechten met robots, en dan winnen ze
Goeie film man
Zonder van m'n mooie bisocoopbon
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:45 schreef Ascendancy het volgende:
Als je een goede film wilt kijken moet je ook geen terminator kijken.
Kijk liever iets als the green mile en shawshank redemption.
Maar True Romance was wel een geweldige filmquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:45 schreef Maisnon het volgende:
Ja wij doen ook altijd van: heeft een film schieten tieten en helikopters, dan is het pas een actiefilm
Mooie was True Romance: de film had schieten en tieten, maar de helikopter bleef maar uit. Tot een van de laatste scene's, waren ze op een beamer een film aan het kijken waar een helikopter voorbij vloogcheck.
De eerste 2 terminator films zijn heel erg goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:45 schreef Ascendancy het volgende:
Als je een goede film wilt kijken moet je ook geen terminator kijken.
Kijk liever iets als the green mile en shawshank redemption.
Beter dan de films die ik noemde?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
De eerste 2 terminator films zijn heel erg goed.
Nee, maar ze zijn wel heel erg goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Beter dan de films die ik noemde?
Want dan heb je dus echt geen smaak
Ik schrok me serieus de tiefes toen in die eerste Alien film dat beest uit zijn buik sprongquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:48 schreef Maisnon het volgende:
Net als de Alien films, doodeng maar toch fascinerend
Ja, maar zeker niet de beste actie-films.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus je vindt de eerste 2 Terminator films wel goed
Beste pure actiefilm blijft toch Seven Samurai oidquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar zeker niet de beste actie-films.
Met the matrix maak je me gelukkiger
Maar ze zijn goed te doen.
en niet te vergeten, American Psyschoquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Christian Bale! die laatste batman, maar ook the Machinist, bvb
Kenker stoned The Matrix kijken voor de 1e keer kijken is echt eng.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar zeker niet de beste actie-films.
Met the matrix maak je me gelukkiger
Maar ze zijn goed te doen.
Moet je toch echt nog eens kijken!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja normaal als je een actie film hebt met alleen geweld is het prima zolang je hebt
-geweld
-een neger
-helicopters
-schieten
-tieten
-vliegende auto
Maar dat was niet aanwezig
Moet je eens Pink Floyd The Wall of Fear and Loathing in Las Vegas stoned kijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:54 schreef Jules- het volgende:
[..]
Kenker stoned The Matrix kijken voor de 1e keer kijken is echt eng.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |