Boy Zonderman?quote:
Je bent nog mildquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:31 schreef Jules- het volgende:
Teveel actie kan inderdaad een kutfilm opleveren.
Maar kijk eens naar Transformers.
Kanker script en een complete baggerfilm.
Maar de actie![]()
Ik wist niet naar welke film we zouden gaan dus ik had zoiets van ehh okeequote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:31 schreef bas-beest het volgende:
bereid je dan ook voor voordat je gaat...
Je vergeet de goede chickquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:31 schreef Jules- het volgende:
Teveel actie kan inderdaad een kutfilm opleveren.
Maar kijk eens naar Transformers.
Kanker script en een complete baggerfilm.
Maar de actie![]()
Dat heb ik ook altijd als ik naar een film wilquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wist niet naar welke film we zouden gaan dus ik had zoiets van ehh okee
Meneer Zwarte Neger doet niet meer meequote:Ik had een woeste arnold swetsnek verwacht die als een bruut I'LL BE BACK roept
Ze speelt ook in deeltje 2.quote:
Dat is dus weer een prima film om met wat vrienden te bekijken en je heerlijk vrouwonvriendelijk te gedragenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:38 schreef Jules- het volgende:
[..]
Ze speelt ook in deeltje 2.
Ik kijk er zeker naar uit, ook als filmliefhebber. Het heeft toch wel wat
Vrouwonvriendelijk in de zaal of vrouwonvriendelijke na de film?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is dus weer een prima film om met wat vrienden te bekijken en je heerlijk vrouwonvriendelijk te gedragen
Gedownload met veel bier.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:40 schreef Jules- het volgende:
[..]
Vrouwonvriendelijk in de zaal of vrouwonvriendelijke na de film?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja normaal als je een actie film hebt met alleen geweld is het prima zolang je hebt
-geweld --> die hoort niet in het rijtje thuis dus
-een neger --> je hebt die film niet goed gekeken... http://www.imdb.com/name/nm0996669/ (en dat is niet de enige)
-helicopters --> wel genoeg ander vliegend spul
-schieten![]()
-tieten --> daar kan ik niet over oordelen, heb 'm nog niet gezien en geen foto's kunnen ontdekken nog
-vliegende auto --> wel genoeg ander vliegend spul
Maar dat was niet aanwezig
Wat is dat ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:41 schreef Maisnon het volgende:
Maar het is wel met Christian Bale, Dribbel dat moet toch een hoop goedmaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |