Daar staan vrijheid van meningsuiting, minder Europese regelgeving en minder belastingen tegenover...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Softdrugs worden weer illegaal.
De Koran wordt verboden.
Onze privacy word nog verder ingeperkt.
Godsdienstvrijheid weg.
etc. etc.
Maar die partij wil de vrijheden juist afnemen. Daar verandert de naam echt niets aan hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Er kiezen zoveel Nederlanders voor Wilders om te voorkomen dat al die vrijheden waar Nederland ooit voor gevochten heeft weer af worden genomen.
Vandaar, Partij Voor de Vrijheid.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Er kiezen zoveel Nederlanders voor Wilders om te voorkomen dat al die vrijheden waar Nederland ooit voor gevochten heeft weer af worden genomen.
Vandaar, Partij Voor de Vrijheid.
Ah dan gooien we het over een andere boeg. Waar geven die partijen aan dat geweld of inbraken maar niet bestraft hoeven te worden?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In die contreien wordt de sociologische verklaring voor bepaald geweld nog wel eens gebruikt om daar ook de politie naar te laten handelen. Geweld wordt niet goed gepraat, het wordt op zijn beloop gelaten vanuit deze sociologische invalshoek.
En vanuit jouw invalshoek laat je ze gewoon met een Airbus neerstorten.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In die contreien wordt de sociologische verklaring voor bepaald geweld nog wel eens gebruikt om daar ook de politie naar te laten handelen. Geweld wordt niet goed gepraat, het wordt op zijn beloop gelaten vanuit deze sociologische invalshoek.
Och. Ik heb zelf trouwens niet gestemd (vergetenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:31 schreef Beetlebum het volgende:
*zucht* kortzichtige mensen...
Ondoordacht op PVV stemmen...
ik ben ergens wel blij dat er überhaupt gestemd is door die mensen, maar waarom PVV, ik heb nog geen goed onderbouwde mening gehoord van de PVV stemmers...
Ik begin me steeds meer te schamen voor ons landje en de meerderheid van haar stemmers...
Tussen de ruis door hoor je zo af en toe nog wel eens een goed punt, zoals het pleiten voor belastingverlagingen waar ik in de afgelopen maanden Wilders een aantal keer wat over heb horen zeggen. Veel is het niet, maar het is meer dan ik van andere partijen hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:57 schreef du_ke het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen meer achter die partij zoeken dan de anti moslimpartij die het is...
Hoe kan de vrijheid van meningsuiting daar tegenover staan, als hij een boek verbiedt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:05 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Daar staan vrijheid van meningsuiting, minder Europese regelgeving en minder belastingen tegenover...
Agree. Een nieuwe invloed komt de politiek uiteindelijk ten goede.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Och. Ik heb zelf trouwens niet gestemd (vergeten) maar zo erg is het nu ook weer niet als de PVV aan de macht komt. Óf het gaat helemaal goed komen óf het loopt helemaal uit de hand.
Beide opties zijn imo goed.
uhm.. vrijheid van meningsuiting? Laat mij niet lachen. Ja, voor Wilders, maar voor wie anders denkt wordt hij juist beperkt. Hij wil een heel geloof verbieden, wat nou vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:05 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Daar staan vrijheid van meningsuiting, minder Europese regelgeving en minder belastingen tegenover...
De geschiedenis zegt iets heel anders.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:07 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Agree. Een nieuwe invloed komt de politiek uiteindelijk ten goede.
Is dat echter voldoende om die alom aanwezige ruis maar te negeren? Jij beseft toch ook wel dat Wilders iedere mogelijke belastingverlaging graag laat varen om maar een extra moslim te kunnen schofferen? En dat hij meer prioriteit zal stellen in het verbieden van de Koran dan het invoeren van een vlaktaks?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tussen de ruis door hoor je zo af en toe nog wel eens een goed punt, zoals het pleiten voor belastingverlagingen waar ik in de afgelopen maanden Wilders een aantal keer wat over heb horen zeggen. Veel is het niet, maar het is meer dan ik van andere partijen hoor.
Tussen vertellen en uitvoeren zit een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Veel is het niet, maar het is meer dan ik van andere partijen hoor.
D66 wil niet dat ieder Europees land een vetorecht heeft. Dat is de reden dat ik niet op D66 gestemd heb. Waarom zou je lid worden van de EU als andere landen dingen voor je kunnen beslissen en jij er geen veto over kan uitspreken?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe kan de vrijheid van meningsuiting daar tegenover staan, als hij een boek verbiedt?
En die belasting plannen zijn al helemaal onhaalbaar. Bovendien wil zelfs D66 minder Europese regelgeving.
Als het niet goed afloopt leert het volk en zal het de komende zoveel jaar niet nog een keer voorkomen.quote:
Helemaal niet. Het geschreeuw van eerst LPF en nu de PVV houdt de regering al jaren van het regeren af, omdat ze steeds verplicht zijn op die mafketels te reageren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:07 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Agree. Een nieuwe invloed komt de politiek uiteindelijk ten goede.
Ja of je kan het voorkomen net iets leuker voor sommige mensen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:11 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Als het niet goed afloopt leert het volk en zal het de komende zoveel jaar niet nog een keer voorkomen.
Edit: dat hoop ik tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |