abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69726152
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:03 schreef IHVK het volgende:

[..]

Softdrugs worden weer illegaal.
De Koran wordt verboden.
Onze privacy word nog verder ingeperkt.
Godsdienstvrijheid weg.
etc. etc.
Daar staan vrijheid van meningsuiting, minder Europese regelgeving en minder belastingen tegenover...
pi_69726158
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:04 schreef Papabear het volgende:

[..]

Er kiezen zoveel Nederlanders voor Wilders om te voorkomen dat al die vrijheden waar Nederland ooit voor gevochten heeft weer af worden genomen.
Vandaar, Partij Voor de Vrijheid.
Maar die partij wil de vrijheden juist afnemen. Daar verandert de naam echt niets aan hoor.
pi_69726163
Edit: dubbel
pi_69726164
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:04 schreef Papabear het volgende:

[..]

Er kiezen zoveel Nederlanders voor Wilders om te voorkomen dat al die vrijheden waar Nederland ooit voor gevochten heeft weer af worden genomen.
Vandaar, Partij Voor de Vrijheid.

sorry meer kan ik er niet van maken.
pi_69726170
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:04 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

In die contreien wordt de sociologische verklaring voor bepaald geweld nog wel eens gebruikt om daar ook de politie naar te laten handelen. Geweld wordt niet goed gepraat, het wordt op zijn beloop gelaten vanuit deze sociologische invalshoek.
Ah dan gooien we het over een andere boeg. Waar geven die partijen aan dat geweld of inbraken maar niet bestraft hoeven te worden?

Want je houdt het wederom bij ononderbouwd slap gelul en dat zou zonde zijn .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_69726175
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:04 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

In die contreien wordt de sociologische verklaring voor bepaald geweld nog wel eens gebruikt om daar ook de politie naar te laten handelen. Geweld wordt niet goed gepraat, het wordt op zijn beloop gelaten vanuit deze sociologische invalshoek.
En vanuit jouw invalshoek laat je ze gewoon met een Airbus neerstorten.
Dure oplossing trouwens.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 5 juni 2009 @ 01:06:09 #157
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_69726177
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:31 schreef Beetlebum het volgende:
*zucht* kortzichtige mensen...

Ondoordacht op PVV stemmen...
ik ben ergens wel blij dat er überhaupt gestemd is door die mensen, maar waarom PVV, ik heb nog geen goed onderbouwde mening gehoord van de PVV stemmers...

Ik begin me steeds meer te schamen voor ons landje en de meerderheid van haar stemmers...
Och. Ik heb zelf trouwens niet gestemd (vergeten ) maar zo erg is het nu ook weer niet als de PVV aan de macht komt. Óf het gaat helemaal goed komen óf het loopt helemaal uit de hand.

Beide opties zijn imo goed.
pi_69726187
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:57 schreef du_ke het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen meer achter die partij zoeken dan de anti moslimpartij die het is...
Tussen de ruis door hoor je zo af en toe nog wel eens een goed punt, zoals het pleiten voor belastingverlagingen waar ik in de afgelopen maanden Wilders een aantal keer wat over heb horen zeggen. Veel is het niet, maar het is meer dan ik van andere partijen hoor.
pi_69726191
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:52 schreef Jules- het volgende:

[..]

Fuck PVV.
Kut junks.
pi_69726196
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:05 schreef IHVK het volgende:

[..]

sorry meer kan ik er niet van maken.
En ik helaas niet meer van jouw smiley
pi_69726200
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:05 schreef LuxAeterna het volgende:

[..]

Daar staan vrijheid van meningsuiting, minder Europese regelgeving en minder belastingen tegenover...
Hoe kan de vrijheid van meningsuiting daar tegenover staan, als hij een boek verbiedt?

En die belasting plannen zijn al helemaal onhaalbaar. Bovendien wil zelfs D66 minder Europese regelgeving.
Succes trouwens hoe ze dat met zijn vijven daar gaan doen.
pi_69726208
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Och. Ik heb zelf trouwens niet gestemd (vergeten ) maar zo erg is het nu ook weer niet als de PVV aan de macht komt. Óf het gaat helemaal goed komen óf het loopt helemaal uit de hand.

Beide opties zijn imo goed.
Agree. Een nieuwe invloed komt de politiek uiteindelijk ten goede.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 01:07:34 #163
258320 Jules-
Jules Winfield
pi_69726214
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Kut junks.
Ik maakte maar een geintje
pi_69726222
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:05 schreef LuxAeterna het volgende:

[..]

uhm.. vrijheid van meningsuiting? Laat mij niet lachen. Ja, voor Wilders, maar voor wie anders denkt wordt hij juist beperkt. Hij wil een heel geloof verbieden, wat nou vrijheid van meningsuiting.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 01:08:35 #165
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_69726237
TS

Ik ben inmiddels overleden
pi_69726238
PVV triggert de 3e wereld00rl0g waar sijn we mee besig mensuhhhhh!!111!!!!
Ron Paul 2012
pi_69726252
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:07 schreef LuxAeterna het volgende:

[..]

De geschiedenis zegt iets heel anders.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 01:09:07 #168
258320 Jules-
Jules Winfield
pi_69726253
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:08 schreef Enchanter het volgende:
TS

[ afbeelding ]
pi_69726259
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Tussen de ruis door hoor je zo af en toe nog wel eens een goed punt, zoals het pleiten voor belastingverlagingen waar ik in de afgelopen maanden Wilders een aantal keer wat over heb horen zeggen. Veel is het niet, maar het is meer dan ik van andere partijen hoor.
Is dat echter voldoende om die alom aanwezige ruis maar te negeren? Jij beseft toch ook wel dat Wilders iedere mogelijke belastingverlaging graag laat varen om maar een extra moslim te kunnen schofferen? En dat hij meer prioriteit zal stellen in het verbieden van de Koran dan het invoeren van een vlaktaks?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_69726276
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef Bolkesteijn het volgende:

Veel is het niet, maar het is meer dan ik van andere partijen hoor.
Tussen vertellen en uitvoeren zit een wereld van verschil.
*****Kraak........
pi_69726292
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:06 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hoe kan de vrijheid van meningsuiting daar tegenover staan, als hij een boek verbiedt?

En die belasting plannen zijn al helemaal onhaalbaar. Bovendien wil zelfs D66 minder Europese regelgeving.
D66 wil niet dat ieder Europees land een vetorecht heeft. Dat is de reden dat ik niet op D66 gestemd heb. Waarom zou je lid worden van de EU als andere landen dingen voor je kunnen beslissen en jij er geen veto over kan uitspreken?

De belastingplannen zijn op zich haalbaar, als er goed bezuinigd wordt op andere fronten. Het zou goed zijn als de PVV met een uitgebreide begroting zou komen.

De Koran verbieden gaat m.i. wat ver, zou niet moeten hoeven. Net als veel andere kiezers heb ik de partij gekozen die het beste bij mij past, dat wil niet zeggen dat ik het overal mee eens ben.

Aangezien de vrijheid van meningsuiting iets onmeetbaars is, is het moeilijk om te zeggen hoe veel vrijer het land wordt. Wat ik vooral hoop is dat mensen niet meer bang hoeven zijn om hun mening te verkondigen. Of de PVV dit kan bereiken moeten we nog zien.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 01:11:05 #172
224532 Taxidude
Waar wil jij heen?
pi_69726310
pi_69726311
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

De geschiedenis zegt iets heel anders.
Als het niet goed afloopt leert het volk en zal het de komende zoveel jaar niet nog een keer voorkomen.

Edit: dat hoop ik tenminste.
pi_69726315
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:07 schreef LuxAeterna het volgende:

[..]

Helemaal niet. Het geschreeuw van eerst LPF en nu de PVV houdt de regering al jaren van het regeren af, omdat ze steeds verplicht zijn op die mafketels te reageren.
pi_69726337
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 01:11 schreef LuxAeterna het volgende:

[..]

Als het niet goed afloopt leert het volk en zal het de komende zoveel jaar niet nog een keer voorkomen.

Edit: dat hoop ik tenminste.
Ja of je kan het voorkomen net iets leuker voor sommige mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')