Nog een slechte verliezer. Die stelling van jou is ook weer erg makkelijk te weerleggen, maar dat zou weer een open deur zijn...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:57 schreef Isdatzo het volgende:
Volgens mij heeft >90% van de Wilders-stemmers geen flauw idee van de standpunten die de PVV heeft.. laat staan de standpunten van de overige partijen. Wilders spreekt duidelijke taal en dan hebben de simpele zielen iets van herkenning.
.
Nee, de eerste kamer met die fossielen zijn lekker nuttig. Als je iets over internet wil doorvoeren moet je ze eerst uit gaan leggen wat kleurentelevisie is voor je verder kanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:31 schreef Kremers het volgende:
Twee opmerkelijke punten van de PVV:
[..]
Stellen ze nu serieus voor om de senaat af te schaffen?
Hoewel ik het eens ben met de programmapunten die je noemt, vraag ik me toch af hoe je op iemand kunt stemmen die vrijheid en boeken verbieden in 1 zin durft te noemen. Dan ben je toch een onwijze hypocriet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:21 schreef LENUS het volgende:
OT: ik heb me ingelezen in zijn partijprogramma en op de hoofdpunten ben ik het met de PVV eens. Zo ben ik resoluut tegen de toetreding van Turkije in de EU. Nu niet, over 5 jaar niet, nooit niet. Daarnaast wil ik het vetorecht inzake het immigratielbeleid niet in de handen van andere landen leggen. Ook moeten we af van de positie van nettobetaler.
Je geeft het zelf al aan, Turkije heeft dan meer te vertellen dan Nederland en dat vind ik een slechte zaak. Zeker als je ziet dat Turkije zich nou niet heel erg fijn aan het manifesteren is in de wereld. Denk aan de Koerden, genocide, cyprus, dammen bouwen e.d. Ze hebben moeite om de consensus te vinden en dat lijkt me toch wel iets cruciaals in een instituut als de EU.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Turkije niet in de EU? Waarom niet?
Ik denk dat over een aantal decennia Turkije een veel belangrijkere rol in Europa gaat spelen dan Nederland. Heb je enig idee hoe groot Turkije is en hoeveel grondstoffen Turkije heeft?
Times are changing. Over een tijdje heeft Turkije meer te vertellen dan Nederland.
Ben wel van mening dat Turkije NU niet klaar is voor de EU trouwens.
Een paar pareltjes..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoewel ik het eens ben met de programmapunten die je noemt, vraag ik me toch af hoe je op iemand kunt stemmen die vrijheid en boeken verbieden in 1 zin durft te noemen. Dan ben je toch een onwijze hypocriet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Dat maakt dan natuurlijk ook geen bal uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:14 schreef pfaf het volgende:
Ach. een paar zetels op 700 maakt geen bal uit. D66 flink gewonnen is goed.
Ik zeg toch dat ze er nóg niet klaar voor zijn? Maar het gaat wél de goede kant op met Turkije, er vinden positieve ontwikkelingen plaats. Dat moet je stimuleren.. en uitzicht op toetreding tot de EU is een prima stimulans.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:39 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je geeft het zelf al aan, Turkije heeft dan meer te vertellen dan Nederland en dat vind ik een slechte zaak. Zeker als je ziet dat Turkije zich nou niet heel erg fijn aan het manifesteren is in de wereld. Denk aan de Koerden, genocide, cyprus, dammen bouwen e.d. Ze hebben moeite om de consensus te vinden en dat lijkt me toch wel iets cruciaals in een instituut als de EU.
Ik denk dat ik zelf prima in staat ben om te weten en begrijpen wat ik bedoelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:30 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Ik weet in iedergeval dat het stemmen op 'de zittende politiek' daar zeker geen verandering in zal brengen!
[..]
Je bedoelt eindelijk iemand die wat links zegt
[..]
Liever asociaal dan zo sociaal dat er misbruik van mij gemaakt wordt.
Dan los je dat op door te verjongenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de eerste kamer met die fossielen zijn lekker nuttig. Als je iets over internet wil doorvoeren moet je ze eerst uit gaan leggen wat kleurentelevisie is voor je verder kan.
Mein kampf is toch ook verboden, ondanks dat we in een vrij land wonen? In de koran staan kwalijke zaken, die met enige nuance gerelativeerd kunnen worden. Alleen is dat helaas niet het geval en nemen de moslims dit vaak net iets te letterlijk. Hierdoor wordt de koran een gevaarlijk boek en dient deze (achterlijke) mensen tegen zichzelf te beschermen. In de bijbel staan ook bizarre dingen, maar daar vind die nuancering wel plaats, waarmee direct de angel uit het verhaal is gehaald.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoewel ik het eens ben met de programmapunten die je noemt, vraag ik me toch af hoe je op iemand kunt stemmen die vrijheid en boeken verbieden in 1 zin durft te noemen. Dan ben je toch een onwijze hypocriet.
Ik weet niet of het uiteindelijk veel uitmaakt of men op een zittende partij stemt, waar een machtswisseling kan plaatsvinden, of op een protestbeweging waar zulke pressiemiddelen niet of nauwelijks aanwezig zijn en die bovendien een aantal maatregelen in petto heeft die de stabiliteit van Nederland niet ten goede komen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:30 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Ik weet in iedergeval dat het stemmen op 'de zittende politiek' daar zeker geen verandering in zal brengen!
Iddquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat maakt dan natuurlijk ook geen bal uit.
Ook al zitten er bij alle partijen veel stemmers die de ballen verstand van politiek hebben (al is dat bij de PVV significant hoger, maar dat terzijde)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:45 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Normaal gesproken schrijf ik zelden in dit forumdeel, maar hier wil ik wel op reageren.
Hier wordt constant door bepaalde figuren geroepen dat 'PVV stemmers amper weten waarvoor hun partij staat.'
Ik ga hier niet ontkennen dat een heel erg groot deel van het electoraat van Wilders zich inderdaad weinig ingelezen heeft in zijn partijprogramma.
Ik betwijfel alleen of dit aantal bij de PVV nou echt zoveel hoger ligt dan bij de PVDA, het CDA of de SP.
Mensen weten tegenwoordig amper waarop ze stemmen en waarom ze ergens op stemmen. Wilders maakt handig misbruik van de gevoelens van mensen om stemmen te winnen, klopt. Maar het gaat moeilijk worden om een van die 150 te vinden die dat niet doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |