Ja, die post zag ik. Je gaat me toch niet vertellen dat de manier van Wilders wél de juiste is? WIl je een punt maken en tégen de huidige gevestigde politiek stemmen.. dan stem je blanco, niet op Wildersquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet blijven herhalen. Kijk maar naar de post die Cali quote..
dit dus..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, het is gewoon een blonde blaaskaak. Wilders heeft geen oplossingen, géén. Echt niet. Vind het schrikbarend dat er zoveel Nederlanders in zijn praatje trappen
.
Zoals ik zei: duidelijke taal, geen moeilijke woorden. Dat spreekt de mensen aan. Dat ze niet verder kijken dan die lege huls is alleen zo jammer.
Niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom stemmen er dan ook veel hogeropgeleiden op Wilders?
Ik zeg niet dat ik overal hapklare oplossingen voor heb, maar Wilders al helemaal niet.quote:Die kijken heus wel verder dan hun neus lang is.. De mensen die hier het hardste schreeuwen dat Wilders een simpele ziel is, zijn mensen die alleen kunnen kankeren en zelf geen oplossing bieden.
Oja, want?quote:Uiteindelijk zijn jullie dus net zo erg, als je het zo bekijkt...
Ik zeg ook niet dat het over oplossingen gaat? maar verder ben ik bijvoorbeeld wel eens dat turkije iig VOORLOPIG nog niet in de EU hoort.... Misschien over een paar jaar wel... maar er zijn nog genoeg diingen die in dat land gebeuren die niet bij de EU horen... En goed misschien geen oplossingenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Paar pareltjes:
[Waar blijven de oplossingen van Wilders, ik zie ze niet!!
Turkije komt voorlopig ook niet in de EU, ongeacht welke partij je stemt. En ja, er moeten dingen veranderen.. het is duidelijk dat de huidige gevestigde politiek er op een aantal fronten een zooitje van gemaakt heeft, maar wil je een protest-stem uitbrengen, stem blanco.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het over oplossingen gaat? maar verder ben ik bijvoorbeeld wel eens dat turkije iig VOORLOPIG nog niet in de EU hoort.... Misschien over een paar jaar wel... maar er zijn nog genoeg diingen die in dat land gebeuren die niet bij de EU horen... En goed misschien geen oplossingenmaar er zijn wel een aantal andere dingen die goed zijn.... En zoals al eerder genoemd... Er moet iets veranderen... Misschien doet hij het dan niet... maar kunnen andere partijen dit als licht zijn dat de bevolking iets anders wil
neeeeee.. dat zeg ik niet.. en ik heb dus al een paar gezegd dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, die post zag ik. Je gaat me toch niet vertellen dat de manier van Wilders wél de juiste is? WIl je een punt maken en tégen de huidige gevestigde politiek stemmen.. dan stem je blanco, niet op Wilders.
Tja, je kan je afvragen wat mensen beweegt om Wilders te stemmen maar ik denk dat het is omdat het 'eindelijk' een politicus is die ze begrijpen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
neeeeee.. dat zeg ik niet.. en ik heb dus al een paar gezegd dat het niet zo is.
Maar blijkbaar vind ik een overgroot deel van de Nederlandse bevolking dit de manier om tegen de huidige gevestigde orde te stemmen.
My bad misschienquote:Het lijkt er onderhand op alsof je meer bezig bent met Wilders-bashen dan dat je mijn reacties ook echt leest.
We zijn er dus over eens dat het in Nederland iets moet gaan veranderenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Turkije komt voorlopig ook niet in de EU, ongeacht welke partij je stemt. En ja, er moeten dingen veranderen.. het is duidelijk dat de huidige gevestigde politiek er op een aantal fronten een zooitje van gemaakt heeft, maar wil je een protest-stem uitbrengen, stem blanco.
In een Nederland waar Wilders het voor 't zeggen heeft wil ik niet wonen. Vrijheid is een belangrijk goed, met Wilders aan de macht blijft daar niks van over.
Vrijheid en het verbieden van boeken, het moet niet veel gekker worden.
Er is een tekort aan cellen.. Daarom komen er Belgen in Nederland in de gevangenis..quote:Wat vinden jullie van de strafmaat op dit moment?
Veel mensen vinden dat criminelen te lage straffen krijgen opgelegd. Dat idee komt niet geheel overeen met de werkelijkheid. De rechters zijn de laatste jaren hele zware straffen gaan opleggen voor zware misdrijven zoals ernstige geweldpleging, doodslag en moord. Er wordt de laatste jaren zelfs regelmatig levenslang opgelegd. Het tekort aan cellen wordt voor een dele veroorzaakt door de langere straffen die worden opgelegd. Nederland stond in vergelijking met andere Europese landen in het begin van de jaren negentig nog onderaan in het lijstje met gemiddelde straffen. Tegenwoordig worden in Nederland bijna de zwaarste straffen opgelegd van alle landen in de Europese Unie.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet. niet? uh huh.. http://www.nujij.nl/hoogopgeleiden-stemmen-op-wilders.5642686.lynkx
http://www.dag.nl/binnenl(...)leide-kiezers-230683
http://www.telegraaf.nl/b(...)emmen_Wilders__.html
[..]
Ik zeg niet dat ik overal hapklare oplossingen voor heb, maar Wilders al helemaal niet.
Wat ik doe is minder erg wat hij doet. boehoehoe
[..]
Oja, want? veel brullen, maar geen oplossingen bieden
Blanco stemmen betekend dat de grootste partij de stemmen krijgt, nee dát is pas protestquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Turkije komt voorlopig ook niet in de EU, ongeacht welke partij je stemt. En ja, er moeten dingen veranderen.. het is duidelijk dat de huidige gevestigde politiek er op een aantal fronten een zooitje van gemaakt heeft, maar wil je een protest-stem uitbrengen, stem blanco.
In een Nederland waar Wilders het voor 't zeggen heeft wil ik niet wonen. Vrijheid is een belangrijk goed, met Wilders aan de macht blijft daar niks van over.
Vrijheid en het verbieden van boeken, het moet niet veel gekker worden.
quote:Tijdens verkiezingen voor de gemeenteraad, Europese Unie et cetera kan er ook blanco gestemd worden. Een blanco stem wordt in Nederland wel meegerekend in het opkomstpercentage, maar heeft geen invloed op de uitslag van de verkiezingen. Een blanco stem wordt namelijk gezien als een ongeldige stem.
het valt onder de salariskosten, dus heb het al op 4000 (salariskosten) geboekt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als ik de omschrijving zo lees zijn het kosten voor de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden, maar die komen bovenop de reguliere kosten voor de dagelijkse werkzaamheden. Klopt dat? Dan zou ik ze boeken op de rekening waarop je normaal de kosten voor dagelijkse werkzaamheden op zou boeken (geen idee wat voor bedrijf of wat dan ook het is)
Dagelijkse werkzaamheden, dagelijkse werkzaamheden, dagelijkse werkzaamheden
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Blanco stemmen betekend dat de grootste partij de stemmen krijgt, nee dát is pas protest
[..]
bron: wikipediaquote:Het grootste misverstand over de blanco stem is dat het een geldige stem zou zijn en dus zou meewegen in de uitslag. De ene verklaring is dat de stem uiteindelijk naar de 'winnaar' van de verkiezingen zou gaan, terwijl anderen juist beweren dat een zetel bij genoeg blanco stemmen leeg zou moeten blijven. De uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen 2006 in Delfzijl, waar ca. 20% van de stemmen blanco was, wees uit dat het niets uitmaakt voor de uitslag.
Lezenquote:
@ cali en bootje: dat dus.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
Blanco stemmen is wel op komen dagen en laten zien dat je het belangrijk vindt dat je het recht hebt om te stemmen, maar dat je je in geen van de agenda's van de politieke partijen kunt vinden... of je niet genoeg verdiept hebt, dat kan ook nog
Ah okee, ja dat kan ik niet zien vanaf hierquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het valt onder de salariskosten, dus heb het al op 4000 (salariskosten) geboekt.Het gaat om een bedrag van zo'n ¤ 90,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |