abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69733297
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

oh ja.... nu snap ik het
zelfs ik snap het (denk ik)...
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:33:58 #177
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69733300
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

srsly...
Dat ja.

Lees 't vorige topic maar . Volgens mij heb ik er persoonlijk voor gezorgd dat ze hier niet meer willen zeggen wat ze gestemd hebben .
Huilen dan.
pi_69733330
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:25 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Regel het lekker zelfstandig. Voor welke functie is het precies? Stage is leuk, meelopen voor ervaring ook, maar als je er niet van rond kan komen, moet je met ze om tafel gaan om te overleggen hoe je elkaar kan treffen. Betwijfel of de IB-groep je iets aanvullends geeft als je niet ingeschreven bent bij een school..
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

das een lastige. Maar waarom ga je dat dan als stage doen? Kan je het niet gewoon als een normale baan doen? Gewoon een normaal half jaar contractje regelen ofzo.. Ik denk dat met de IB groep weinig te regelen valt als je al afgestudeerd bent.

Uitkering zal ook lastig zijn zou ik denken, maar daar heb ik weinig verstand van.
Probleem is dat het echt een vacature voor een stage is, dus ik weet niet of ze akkoord zullen gaan als ik om meer geld ga vragen of vraag om een 'gewoon' contract, ook omdat het best een gewilde functie is en voor mij 10 anderen, waarschijnlijk. Maarja, anders wacht ik gewoon eerst even het gesprek af donderdag!

Bedankt voor jullie antwoorden iig
"You should never underestimate the predictability of stupidity"
Mijn reviews
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:35:14 #179
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69733331
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
pro-Europa en anti-Europa hebben gewonnen. Dus wat zegt dat?
Dat zegt dat Wilders een populist is waarbij 90% van de aanhang geen flauwe notie heeft van de standpunten van de PVV, laat staan de standpunten van de overige partjien. Wilders praat duidelijke taal en dat willen mensen horen. Hard roepen, inhoud (die vrijwel afwezig is) is onderschikt.
Huilen dan.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:35:15 #180
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69733332
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

zelfs ik snap het (denk ik)...
Kan je dan even uitleggen waar ik het op kan boeken? Want ik ga hiervoor geen aparte grootboekrekening maken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_69733422
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Kan je dan even uitleggen waar ik het op kan boeken? Want ik ga hiervoor geen aparte grootboekrekening maken.
Dat snap ik dan weer niet. Ik dacht dat je gewoon niet wist wat het was, maar dat kon ik wel uit de beschrijving halen. Maar waar je het op kan boeken ofzo heb ik dan helemaaaaal geen verstand van
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:38:47 #182
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_69733437
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

srsly...
Mensen belachelijk maken met alleen een smiley. GG
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat ja.

Lees 't vorige topic maar . Volgens mij heb ik er persoonlijk voor gezorgd dat ze hier niet meer willen zeggen wat ze gestemd hebben .
Ik kom gewoon uit voor mijn keuze. Andere mensen mogen dat best raar/anders/stom/lomp vinden. I dont give a fuck. Blijkbaar ben ik niet de enige die pro-Wilders is. In Rotterdam kreeg hij zelfs de meerderheid..
quote:
De uitslag in Rotterdam (in percentages):
Opkomst: 29
CDA: 10,3
PvdA: 15
VVD: 9,5
SP: 8,6
GroenLinks: 9,6
PVV: 22,5
ChristenUnie-SGP: 4,2
D66: 13,2
PvdD: 4,5
Lijkt me duidelijk dat mensen een verandering willen.. Zeker als zelfs Rotterdam, wat een meerderheid aan buitenlanders heeft, op de PVV stemt
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_69733440
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

uhm.. ik deed ff googlen, maar ik kreeg dus: "Als je iets pas van 3 meter afstand kunt zien, wat andere mensen al op 10 meter afstand zien, ben je slechtziend."

Maar dat is ook niet echt duidelijk. Ik weet het zelf ook niet helemaal, maar ik red het nog best met lenzen, maar zit wel te denken om ooit aan de laser te gaan. Maar dat is nog zo ontzettend duur..

ok ok.. nou ja, succes daarmee dan maar. Vanuit de Stage SC zullen we je in ieder geval ondersteunen en van de nodige afleiding voorzien als je dat nodig hebt
Thanks, dat is lief Ik ga weer even een half uurtje aan de slag, daarna heb ik pauze (bureaulunch, jeweetz ) en kom ik weer even kieken
pi_69733469
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat zegt dat Wilders een populist is waarbij 90% van de aanhang geen flauwe notie heeft van de standpunten van de PVV, laat staan de standpunten van de overige partjien. Wilders praat duidelijke taal en dat willen mensen horen. Hard roepen, inhoud (die vrijwel afwezig is) is onderschikt.
Ik zeg niet dat Wilders goed is, maar hij snijdt dus punten aan waar een groot ding van de bevolking het mee eens is. Wilders heeft geen oplossingen, maar legt wel de vinger op de zere plek.
Dat moet een signaal zijn voor de andere partijen om dus op in te springen. Dat is de enige reden waarom ik het een goede zaak vind dat hij zo gewonnen heeft gister.
pi_69733477
Bootje: mensen die PVV stemmen kan ik helaas niet serieus nemen, sorry.

In slank was gisteren ook al zo'n discussie met 1 PVV stemmer en dat was genoeg voor mij, dus.. je kent de 'vooroordelen' wel,dus doe maar alsof ik die hier post, als je een uitgebreider antwoord wilt
Ja doei.
pi_69733518
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

oh ja.... nu snap ik het
Als ik de omschrijving zo lees zijn het kosten voor de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden, maar die komen bovenop de reguliere kosten voor de dagelijkse werkzaamheden. Klopt dat? Dan zou ik ze boeken op de rekening waarop je normaal de kosten voor dagelijkse werkzaamheden op zou boeken (geen idee wat voor bedrijf of wat dan ook het is)

Dagelijkse werkzaamheden, dagelijkse werkzaamheden, dagelijkse werkzaamheden
pi_69733519
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat Wilders goed is, maar hij snijdt dus punten aan waar een groot ding van de bevolking het mee eens is. Wilders heeft geen oplossingen, maar legt wel de vinger op de zere plek.
Dat moet een signaal zijn voor de andere partijen om dus op in te springen. Dat is de enige reden waarom ik het een goede zaak vind dat hij zo gewonnen heeft gister.
klopt, hij gaat er geen flikker van terecht brengen: wel schreeuwen, geen echt programma hebben

geblaat, wol, bla...

en tsja.. ik hoop dat alle partijen actie gaan ondernemen zodat dat griezelige ventje bij de landelijke verkiezingen in het niet verdwijnt
Ja doei.
pi_69733523
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
Lijkt me duidelijk dat mensen een verandering willen.. Zeker als zelfs Rotterdam, wat een meerderheid aan buitenlanders heeft, op de PVV stemt
Niet alleen in Rotterdam. Ik denk alleen dat de grootste groep stemmers in Rotterdam autochtoon is
pi_69733545
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:38 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Thanks, dat is lief Ik ga weer even een half uurtje aan de slag, daarna heb ik pauze (bureaulunch, jeweetz ) en kom ik weer even kieken
Dan ben ik ook lunchen waarschijnlijk, maar veel succes dan maar
pi_69733574
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:41 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Dan ben ik ook lunchen waarschijnlijk, maar veel succes dan maar
Eetsmakelijk dan alvast
pi_69733593
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:38 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Mensen belachelijk maken met alleen een smiley. GG
[..]

Ik kom gewoon uit voor mijn keuze. Andere mensen mogen dat best raar/anders/stom/lomp vinden. I dont give a fuck. Blijkbaar ben ik niet de enige die pro-Wilders is. In Rotterdam kreeg hij zelfs de meerderheid..
[..]

Ik vind het prima als jij ervoor uit komt... dat is niet raar... net als het niet raar is dat anderen dit niet willen zeggen

Verder gaat het natuurlijk om de Europeese verkiezing van wat dan ook eerlijk gezegd niet in verdiept omdat ik toch niet kon stemmen Maar dan kies je toch voor de partij die jouw mening over de EU vertaalt... Heb me er niet in verdiept... maar ik vind dat we strikt moeten zijn en niet alles moeten laten bepalen door de EU.... Als ik om dit voor elkaar te krijgen op PVV had moeten stemmen... had ik dat gedaan
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_69733596
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

klopt, hij gaat er geen flikker van terecht brengen: wel schreeuwen, geen echt programma hebben

geblaat, wol, bla...

en tsja.. ik hoop dat alle partijen actie gaan ondernemen zodat dat griezelige ventje bij de landelijke verkiezingen in het niet verdwijnt
Het is een democratie en blijkbaar vind een groot gedeelte van de mensen dat de Nederlandse politiek op die manier wakker geschud moet worden. Je kan een hekel aan die man hebben, maar de manier waarop het nu gaat is niet de juiste. Tenminste, dat vind een groot gedeelte van Nederland.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:43:34 #193
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_69733600
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:39 schreef motorbloempje het volgende:

In slank was gisteren ook al zo'n discussie met 1 PVV stemmer en dat was genoeg voor mij, dus.. je kent de 'vooroordelen' wel,dus doe maar alsof ik die hier post, als je een uitgebreider antwoord wilt
Je bent een meisje, dus ik neem je niet serieus.

Wat is dat nou voor kansloos gewouwel?

Je neemt dus de mensen uit Rotterdam en de andere steden waar de PVV gewonnen heeft, niet serieus? Nou, succes dan

Je praat hier over honderdduizenden mensen die blijkbaar een verandering willen, maar goed, jij wil graag de huidige knuffeltactieken uit blijven proberen. Wat jij wil..
Leer spaties gebruiken!
pi_69733601
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:42 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Eetsmakelijk dan alvast
jij ook
pi_69733671
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:39 schreef motorbloempje het volgende:

PVV heeft wel een aantal goede standpunten... En als iemand het met die standpunten eens is kan jij ze niet serieus nemen?
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:45:31 #196
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69733672
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Mwah, het is gewoon een blonde blaaskaak . Wilders heeft geen oplossingen, géén. Echt niet. Vind het schrikbarend dat er zoveel Nederlanders in zijn praatje trappen .

Zoals ik zei: duidelijke taal, geen moeilijke woorden. Dat spreekt de mensen aan. Dat ze niet verder kijken dan die lege huls is alleen zo jammer .
Huilen dan.
pi_69733683
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:43 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Het is een democratie en blijkbaar vind een groot gedeelte van de mensen dat de Nederlandse politiek op die manier wakker geschud moet worden. Je kan een hekel aan die man hebben, maar de manier waarop het nu gaat is niet de juiste. Tenminste, dat vind een groot gedeelte van Nederland.
dit dus!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:46:52 #198
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69733710
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:45 schreef Californium het volgende:

[..]

PVV heeft wel een aantal goede standpunten... En als iemand het met die standpunten eens is kan jij ze niet serieus nemen?
Paar pareltjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar blijven de oplossingen van Wilders, ik zie ze niet !!
Huilen dan.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 11:47:04 #199
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_69733715
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mwah, het is gewoon een blonde blaaskaak . Wilders heeft geen oplossingen, géén. Echt niet. Vind het schrikbarend dat er zoveel Nederlanders in zijn praatje trappen .

Zoals ik zei: duidelijke taal, geen moeilijke woorden. Dat spreekt de mensen aan. Dat ze niet verder kijken dan die lege huls is alleen zo jammer .
Waarom stemmen er dan ook veel hogeropgeleiden op Wilders? Die kijken heus wel verder dan hun neus lang is.. De mensen die hier het hardste schreeuwen dat Wilders een simpele ziel is, zijn mensen die alleen kunnen kankeren en zelf geen oplossing bieden. Uiteindelijk zijn jullie dus net zo erg, als je het zo bekijkt...
Leer spaties gebruiken!
pi_69733756
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik ga mezelf niet blijven herhalen. Kijk maar naar de post die Cali quote..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')