ben je gevalt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
erg he?Keek vanochtend uit 't raam en zag alleen de XT staan.. en daar heb ik lang niet zo'n band mee als met mn Div...
mag m als het goed is wel ophalen vanmiddagen de schade is rijdbaar
dus wie weet morgen een klein ritje
quote:
Lekker geslapen allemaal..?quote:
Uh ja, hoor, gisteren eens een keerquote:
Kwam beetje brakjes uit mn nest rollen..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh ja, hoor, gisteren eens een keer![]()
U?
he bah.. altijd zo'n gezeik als er iets gebeurd, dat is nog het vervelendste. Hopelijk wordt het allemaal wel goed geregeld!quote:
stond tie hier al? En vond ik gewoon tof. Om in zo'n jubileumtopic oude 'fijne' herinneringen op te halenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarom zet je die hier neer? En waarom staat hij dikgedrukt?
Ik had 'm vanochtend al gepost, maar dan zonder FHSquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
stond tie hier al? En vond ik gewoon tof. Om in zo'n jubileumtopic oude 'fijne' herinneringen op te halen
Ik dacht echt "Huh wat heb ik gedaan" ?!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:19 schreef Psychonikeo het volgende:
Daphne schrijft metzonder spelvouten! Deel 4
ook een goeie topicreeks, alleen jammer van haar naam.
toen was ik hier nog nietquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had 'm vanochtend al gepost, maar dan zonder FHS
Pssst, reactie op laatste post vorige pagina?![]()
-8.00 voor beide ogenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoe 'slecht' zijn je ogen nu dan?
Ik heb geen idee, je zou het bijna denken he(ik moest lachen
) ik heb contact opgenomen met hem en de HR manager, mijn begeleider geeft het aan als hij geen tijd heeft om het door te nemen - dan moet ik met de HR manager bellen en zoeken we een oplossing. Mijn senior (die met zwangerschapsverlof) wil mijn scriptie sowieso wel doorlezen, dus ik heb in ieder geval iemand uit het vakgebied die het door kan nemen
dreigmail sturen met verschillende afzenders, maar elke keer met dezelfde schrijffoutenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik dacht echt "Huh wat heb ik gedaan" ?!![]()
![]()
En wat is 'officieel slechtziend' dan? Ik ben daar niet zo thuis inquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
toen was ik hier nog niet
over het hoofd gezien.. excuses
[..]
-8.00 voor beide ogen![]()
Maar gaat dat nog op tijd lukken om de grote diplomauitreiking te halen? Wat ik wil je niet wegjagen natuurlijk en het zal best demotiverend zijn, maar anders zou ik toch aanraden om nu gewoon te zorgen dat je wel je scriptie perfectioneert. Of zeg ik dan iets geks?
Regel het lekker zelfstandig. Voor welke functie is het precies? Stage is leuk, meelopen voor ervaring ook, maar als je er niet van rond kan komen, moet je met ze om tafel gaan om te overleggen hoe je elkaar kan treffen. Betwijfel of de IB-groep je iets aanvullends geeft als je niet ingeschreven bent bij een school..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:23 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ik vraag het eerst maar even hier, anders open ik wel een apart topic
Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek voor een stage. Maar nou ben ik in principe al afgestudeerd (moet de laatste cijfers nog terugkrijgen, maar ga er wel vanuit), dus zou ik die stage gaan doen nadat ik mijn bachelor behaald heb. Is het dan verstandig om de stage toch via de universiteit te regelen (maar dan moet ik waarschijnlijk collegegeld betalen terwijl ik geen vakken volg) of gewoon op eigen houtje regelen? Aangezien ik de stage niet ga doen om studiepunten te behalen o.i.d., maar meer gewoon voor mezelf om ervaring op te doen...
En weet iemand hoe dat zit met geld? Het is een fulltime stage met een kleine stagevergoeding, maar niet genoeg om rond te komen. Weet iemand of er toch een manier is om een uitkering te krijgen/bij de IB groep iets te regelen o.i.d.?
Alvast bedankt!
das een lastige. Maar waarom ga je dat dan als stage doen? Kan je het niet gewoon als een normale baan doen? Gewoon een normaal half jaar contractje regelen ofzo.. Ik denk dat met de IB groep weinig te regelen valt als je al afgestudeerd bent.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:23 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ik vraag het eerst maar even hier, anders open ik wel een apart topic
Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek voor een stage. Maar nou ben ik in principe al afgestudeerd (moet de laatste cijfers nog terugkrijgen, maar ga er wel vanuit), dus zou ik die stage gaan doen nadat ik mijn bachelor behaald heb. Is het dan verstandig om de stage toch via de universiteit te regelen (maar dan moet ik waarschijnlijk collegegeld betalen terwijl ik geen vakken volg) of gewoon op eigen houtje regelen? Aangezien ik de stage niet ga doen om studiepunten te behalen o.i.d., maar meer gewoon voor mezelf om ervaring op te doen...
En weet iemand hoe dat zit met geld? Het is een fulltime stage met een kleine stagevergoeding, maar niet genoeg om rond te komen. Weet iemand of er toch een manier is om een uitkering te krijgen/bij de IB groep iets te regelen o.i.d.?
Alvast bedankt!
Maar dat heb ík niet gedaan, slimpiequote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dreigmail sturen met verschillende afzenders, maar elke keer met dezelfde schrijffouten
uhm.. ik deed ff googlen, maar ik kreeg dus: "Als je iets pas van 3 meter afstand kunt zien, wat andere mensen al op 10 meter afstand zien, ben je slechtziend."quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En wat is 'officieel slechtziend' dan? Ik ben daar niet zo thuis in.
Ben ik ook mee bezig. Ik moet maandag weer iets inleveren en dat ben ik nu aan het aanpassen. Ik heb alleen vanochtend wel een paar uur besteed aan het bellen en mailen van verschillende mensen ivm de persoonlijke omstandigheden van mijn begeleiderIk moet en zal bij die diplomauitreiking zijn. Ik heb geloof ik maximaal 1,5 week ofzo om alles te perfectioneren, maar het zal me lukken, al is het het laatste wat ik doe
Twee klasgenootjes hebben gisteren gekeken naar haar opmerkingen op mijn scriptie, en zeiden "Ik had meer opmerkingen en krabbels erbij staan als ze bij jou heeft neergezet" dus ik heb nog goede hoop
oh ja.... nu snap ik hetquote:Frictiekosten zijn omschreven als: extra kosten die uitgaan boven het regulier beschikbare budget voor
reguliere werkzaamheden als gevolg van het optreden van tijdelijke fricties ten opzichte van de normale gang
van zaken,
duhquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar dat heb ík niet gedaan, slimpie
Ik dacht dat iemand een topic over mij had aangemaakt ofzo
Ik heb een hele tijd een motor waar allemaal (kapottequote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
erg he?Keek vanochtend uit 't raam en zag alleen de XT staan.. en daar heb ik lang niet zo'n band mee als met mn Div...
mag m als het goed is wel ophalen vanmiddagen de schade is rijdbaar
dus wie weet morgen een klein ritje
Frietje stoofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |