Zo lul je je er niet uit schatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Misschien typ jij wel verkeerd wat je bedoelt
Nou ik schijn je telkens verkeerd te interpreteren, maar misschien ligt het niet aan mij, maar aan jou en ben jij gewoon niet duidelijk genoegquote:
En hoe ging het bij de opticien?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaaa.. moest even naar de opticien vanochtend.
jij bent druk met je scriptie zie ik?![]()
Jij bent blijkbaar de enige die mij structureel verkeerd interpreteert, en dan ga jij mij daar de schuld van gevenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ik schijn je telkens verkeerd te interpreteren, maar misschien ligt het niet aan mij, maar aan jou en ben jij gewoon niet duidelijk genoeg![]()
Duhquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar de enige die mij structureel verkeerd interpreteert, en dan ga jij mij daar de schuld van geven![]()
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nou lenzen zitten nog goed. Mijn lenzen zouden nog een kwartje sterker kunnen, maar dat is (nog) niet noodzakelijk. (Fijn nog slechterquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En hoe ging het bij de opticien?
Heb je gelezen wat er nou weer aan de hand is?![]()
Ik had verdorie nog zo tegen OA gezegd dattie uit moest kijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:15 schreef Isdatzo het volgende:
Ben ook een keer bijna dood gereden door een opel corsa... 3 keer raden waar ik zelf in rijd.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:58 schreef MPG het volgende:
Jubileum![]()
Koffie:
[ afbeelding ]
Vlaai:
[ afbeelding ]
Bier:
[ afbeelding ]
Borrelnootjes:
[ afbeelding ]
Tieten:Dat kopje koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah okeequote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou lenzen zitten nog goed. Mijn lenzen zouden nog een kwartje sterker kunnen, maar dat is (nog) niet noodzakelijk. (Fijn nog slechter) Maar verder dus een nieuw setjes voor een half jaar opgehaald.
uhm.. nee, moet ik teruglezen of krijg ik een samenvatting?![]()
Ik ken het gevoelquote:
Nou ja.. Veel slechter kan het niet meer voor ik officieel slechtziend benquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah okeenou ja een kwartje is toch niet veel slechter? Het had erger gekund!
Samenvatting: Begeleider vanuit bedrijf heeft persoonlijke omstandigheden en waarschijnlijk dus niet genoeg tijd om mijn scriptie te lezen (ook al heeft ie die al gelezen - zei hij zelf), feedback te geven en me te beoordelen. Alstie me niet beoordeelt kan ik niet afstuderen
erg he?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.
Ook als je er helemaal niet op van plan was te rijden binnenkort.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:13 schreef Monitor het volgende:Top 100 van donderdag 4 juni 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
06. 159 Psychonikeo
13. 142 FunkyHomosapien
18. 126 Isdatzo
19. 123 Daph_
30. 113 Luctor.et.Emergo
78. 071 Californium
89. 068 Bootje84
92. 067 PieterBas
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
Hoe 'slecht' zijn je ogen nu dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou ja.. Veel slechter kan het niet meer voor ik officieel slechtziend ben
mijn god. is er een complottheorie om jou gewoon niet te laten afstuderen ofzo?Maar hoe gaat dit dan opgelost worden? Gaat het sowieso later worden nu dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |