En dus net zo goed niet kan stemmen, omdat het evenveel invloed heeft. Jottem..quote:
oh, ik stem niet blanco hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:06 schreef Bootje84 het volgende:
Verder snap ik dan nog steeds niet wtf je moet met een blanco stem.. "kijk mij, ik heb blanco gestemd".. Kan je dus net zo goed niet stemmen.
Mensen die niet stemmen of die blanco stemmen moeten beide hun mond houden imo. Het heeft evenveel effect, maar als je blanco stemt mag je ineens wel kankeren?
Ik heb helemaal niet blanco gestemd, ik zeg dat als je een proteststem wil uitvoeren je blanco stemt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:06 schreef Bootje84 het volgende:
Verder snap ik dan nog steeds niet wtf je moet met een blanco stem.. "kijk mij, ik heb blanco gestemd".. Kan je dus net zo goed niet stemmen.
Mensen die niet stemmen of die blanco stemmen moeten beide hun mond houden imo. Het heeft evenveel effect, maar als je blanco stemt mag je ineens wel kankeren?
10 % van de PVV stemmers heeft HBO/WO gedaan volgens EenVandaag.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:08 schreef Bootje84 het volgende:
Maar isdatzo, zie je nou dat er wel hoger opgeleide mensen stemmen op Wilders? Je kan dan leuk lallen dat je die mensen niet serieus neemt (al zegt MoBlo dat, jij dóet zo) maar dan neem je blijkbaar een hoop hoger opgeleide mensen niet serieus...
Please, houd op over dat hoger opgeleid.. neem m'n simpel rekensommetje nog eens door.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:09 schreef Bootje84 het volgende:
Besides. Hoger opgeleide mensen weten heus wel het verschil tussen een duidelijke stem of een blanco stem. Waarom ouwehoeren mensen dan dat ze het doen [i]uit protest[i]? Die weten dat een blanco stem evenveel uithaalt om hun op het feit te wijzen...
Ik schaar mezelf ook niet als hoger opgeleid. Heb nog geen HBO-diploma..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
jij wist het verschil eerst ook niet Bootje
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Please, houd op over dat hoger opgeleid.. neem m'n simpel rekensommetje nog eens door.
Das ineens 5x zoveelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
10 % van de PVV stemmers heeft HBO/WO gedaan volgens EenVandaag.
hoger opgeleid betekent niet per definitie dat men ook 'slim' isquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
10 % van de PVV stemmers heeft HBO/WO gedaan volgens EenVandaag.
dat 10 % van de stemmers van de pvv hoogopgeleid is zegt niet dat 10% van het totaal aantal hoogopgeleide stemmers op hun heeft gestemd...quote:
Jij hebt rekenen op de basisschool gehad?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik schaar mezelf ook niet als hoger opgeleid. Heb nog geen HBO-diploma..
[..]
[..]
Das ineens 5x zoveel
dat wist ik ook welquote:
ik mag hopen dat ze daar inmiddels, na deze schandalige uitslag, een boodschap aan hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef Californium het volgende:
[..]
dat wist ik ook welblanco is altijd beter dan niet... maar denk jij ECHT dat politieke partijen daar een boodschap aan zullen hebben?
Volgens mij begon dat beself al wat langer een beetje door te dringen. Zou wel tijd worden thoughquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze daar inmiddels, na deze schandalige uitslag, een boodschap aan hebben.
heb een paar lijsttrekkers al angstvallig deze belofte zien doen op tv. Dus het is te hopen dat ze het ook na zullen komenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij begon dat beself al wat langer een beetje door te dringen. Zou wel tijd worden though.
tis geen schandalige uitslag: NEDERLAND heeft deze uitslag bepaald....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze daar inmiddels, na deze schandalige uitslag, een boodschap aan hebben.
het is ook allemaal zijn schuldquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:17 schreef Isdatzo het volgende:
En nu heb ik deze hele ochtend nog niks uitgevoerd.. 't wordt tijd dat Geert dáár eens KAMERVRAGEN over gaat stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |