Die ziet er iig uit alsof ie nog wel even meegaat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:43 schreef sanger het volgende:
Iets boven je budget, maar wel een erg fijne auto die heel lekker rijdt![]()
[TK] Deawoo Nubira 2.0 16v CDX uit 1998
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:50 schreef Nexie het volgende:
[..]
Die ziet er iig uit alsof ie nog wel even meegaat.
Wie zegt dat je waterpomp ook mee moet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:07 schreef Chinless het volgende:
zn distributieriem moet elke 80.xxx vervangen worden dus rekenuit. Het is alleen duurder dan 200 euro (eerder 350, omdat je waterpomp etc ook mee moet).
Als het een motor is waarbij het lastig is om de waterpomp te vervangen, wordt deze vaak gelijktijdig met de distributieriem vervangen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:05 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wie zegt dat je waterpomp ook mee moet?
Ik laat dat zelf vaak zat doen, meteen met sportieve nokkenassen e.d. heb je een blok dat weer zgan is en snellerquote:Op zondag 7 juni 2009 01:50 schreef Sjibble het volgende:
Die Golf in haarlem is crap, nieuwe apk, maar gereviseerd blok.
Dat is m'n punt dusquote:Op zondag 7 juni 2009 01:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als het een motor is waarbij het lastig is om de waterpomp te vervangen, wordt deze vaak gelijktijdig met de distributieriem vervangen.
Overigens is een waterpomp zelf niet zo duur maar is het vooral het uurloon dat het duur maakt als je een half jaar na je distributieriem alsnog de waterpomp moet vervangen.
Bij m'n Volvo 740 is het niet veel werk, daarom heb ik hem destijds niet vervangen.
Overigens moest de waterpomp een jaar later alsnog omdat het lager eruit lag.
Omdat ik het zelf doe kosten de uren me sowieso niets
Een waterpomp voor m'n Volvo kost 42 euro incl.
Een paar tips:quote:Op maandag 8 juni 2009 19:02 schreef Sjibble het volgende:
We zijn 16 posts verder en ik heb nog steeds niks nuttigs?
Heb je zelf al gezocht op autotrack/autoscout24? Een beetje zelf zoeken kan natuurlijk geen kwaadquote:Op maandag 8 juni 2009 19:02 schreef Sjibble het volgende:
TS is een huilliequote:Op maandag 8 juni 2009 19:02 schreef Sjibble het volgende:
Ja, ik zoek me rotquote:Op maandag 8 juni 2009 21:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb je zelf al gezocht op autotrack/autoscout24? Een beetje zelf zoeken kan natuurlijk geen kwaad
Daarom kun je die mensen bellen om een afspraak te maken voor proefrit en een kijk onder motorkap!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:53 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ja, ik zoek me rotKan alleen niet ruiken of de auto die ik zie technisch lang meegaat, om maar een voorbeeld te noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |