Een familieslot is dat je vanuit (meestal achterin) de auto de deuren niet zomaar open kan doen. Zodat de kids niet uit de auto vallen doordat ze achterin zitten te kloten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:26 schreef JumpingJacky het volgende:
KM-stand bijvoorbeeld? Bouwjaar? En wat is een familie-slot? Daar kan je je familie mee opsluiten?![]()
denk dat hij kinderslot bedoelt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:26 schreef JumpingJacky het volgende:
KM-stand bijvoorbeeld? Bouwjaar? En wat is een familie-slot? Daar kan je je familie mee opsluiten?![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:31 schreef Bambooo het volgende:
Een familieslot is dat je vanuit (meestal achterin) de auto de deuren niet zomaar open kan doen. Zodat de kids niet uit de auto vallen doordat ze achterin zitten te kloten.
Ramen toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:31 schreef fraggie1975 het volgende:
het niet van binnuit kunnen openen van deuren
quote:
Voor het bouwjaar zie de TTquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:26 schreef JumpingJacky het volgende:
Goede vraagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:35 schreef Geckoo het volgende:
tvp voor foto's
welke is het trouwens de hatchback of de sedan?
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:11 schreef JumpingJacky het volgende:
Volgens mij heeft die blauwe auto een lekke voorband
Ca. 1 op 10. Maar dat hangt volledig van je rijstijl afquote:
Dan moet ik eerst een tweede gezin stichten. Nee, dank je, ik sla even overquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:50 schreef sanger het volgende:
Ideaal als tweede gezinsauto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |