Een familieslot is dat je vanuit (meestal achterin) de auto de deuren niet zomaar open kan doen. Zodat de kids niet uit de auto vallen doordat ze achterin zitten te kloten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:26 schreef JumpingJacky het volgende:
KM-stand bijvoorbeeld? Bouwjaar? En wat is een familie-slot? Daar kan je je familie mee opsluiten?![]()
denk dat hij kinderslot bedoelt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:26 schreef JumpingJacky het volgende:
KM-stand bijvoorbeeld? Bouwjaar? En wat is een familie-slot? Daar kan je je familie mee opsluiten?![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:31 schreef Bambooo het volgende:
Een familieslot is dat je vanuit (meestal achterin) de auto de deuren niet zomaar open kan doen. Zodat de kids niet uit de auto vallen doordat ze achterin zitten te kloten.
Ramen toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:31 schreef fraggie1975 het volgende:
het niet van binnuit kunnen openen van deuren
quote:
Voor het bouwjaar zie de TTquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:26 schreef JumpingJacky het volgende:
Goede vraagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:35 schreef Geckoo het volgende:
tvp voor foto's
welke is het trouwens de hatchback of de sedan?
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:11 schreef JumpingJacky het volgende:
Volgens mij heeft die blauwe auto een lekke voorband
Ca. 1 op 10. Maar dat hangt volledig van je rijstijl afquote:
Dan moet ik eerst een tweede gezin stichten. Nee, dank je, ik sla even overquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:50 schreef sanger het volgende:
Ideaal als tweede gezinsauto
Zijn anders mannen zat die dat wel doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een tweede gezin stichten. Nee, dank je, ik sla even over
Voorzichtig hoeft niet hoorquote:
Had inmiddels het bericht geupdatequote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Voorzichtig hoeft niet hoorHij bijt niet
quote:
Antwoordjes:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:10 schreef Sjowhan het volgende:
Voorzichtige interesse. Even TVPtje.
Vraagjes vanuit mijn interesse;
- Sinds wanneer is de auto in jouw bezit?
- Had/Heb jij de onderhoudsboekjes/history nog van de vorige eigenaar?
- Heb je al een grote beurt laten uitvoeren?
- Heb je de historie nog wel wat gedaan is door jullie garage zodat ik wel dit kan bekijken? (dit zodat ik bvquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:24 schreef sanger het volgende:
Antwoordjes:Hij is in eerste instantie op mijn naam gezet, en twee weken later op mijn vrouw haar naam (ze kon niet mee met ophalen enzo). Hij staat sinds 12 juni 2007 op haar naam. Ruim twee jaar in ons bezit dus. Die hebben we erbij gekregen destijds ja. Deze is echter niet bijgewerkt door "onze" garage.
quote:Tijdens de APK is er een kleine beurt uitgevoerd
Uiteraard is een proefrit geen probleem etc.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
- Heb je de historie nog wel wat gedaan is door jullie garage zodat ik wel dit kan bekijken? (dit zodat ik bv
weet dat de distributieriem vervangen moet worden)
- Bij welke kmstand hebben jullie de auto in bezit gekregen?
[..]
.
Nog even ter info; vrijwel alle onderdelen komen van Opel afquote:Op zondag 7 juni 2009 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb vandaag 't draadje doorgestuurd naar mijn broertje die wat meer kennis heeft van auto's.
Mocht hij er inderdaad ook wel een goed gevoel bij hebben, zal ik contact opnemen om naar de auto te komen kijken danwel een rit in te maken
Ik heb nog geen enkele keer roest gevondenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:29 schreef Sjowhan het volgende:
Zo maar een vraagje wat bij mij nog binnen schoot; is er roest te vinden op het carrossie?
En waar woont je huis? (). Dit aangezien ik zelf in de bollenstreek woon..
Yesh! Thanks.. Was nog ff gezellig babbelenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:32 schreef sanger het volgende:
Deze mag op slot.
Sjowhan; veel plezier met de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |