In navolging van de
Deawoo van mijn vrouw nu ook de Clio te koop

Omdat ik een auto van de zaak heb gekregen en we 3 auto's voor deur wat overdreven vonden (en anders de buren wel ivm parkeren) besloten we in eerste instantie om alleen de oudere auto van mijn vrouw te verkopen.
Echter bleek deze Renault Clio in de praktijk toch niet zo praktisch als auto voor moeders de vrouw omdat deze maar 3 deuren heeft. Oftewel, deze staat ook te koop omdat we reeds een 5-deurs auto gekocht hebben
Wel met een beetje pijn in mijn hart, heb er altijd met veel plezier in gereden (en vindt hem eigenlijk lekkerder rijden dan mijn auto van de zaak, maar goed).
De specs:Renault Clio 1.6 16V
Bouwjaar: 2002
Op kenteken sinds: 07/2002
In bezit sinds: 2006
Kilometerstand: 93.xxx
Kleur: groenig (check de foto)
Vermogen: ik dacht 116 pk
Opties:Electrische ramen
Cruise control & snelheidsbegrenzer
Climate control
Stuurbediende audio (geintegreerd)
Extra stabilisatiestang onder de motorkap
Remus sportuitlaat (de originele komt er ook bij)
17-inch lichtmetalen velgen met 1 jaar oude Michelin banden (velgen zijn beschadigd door vorige eigenaar helaas)
Originele velgen (zwart) met winterbanden die 1 seizoen gebruikt zijn
K&N luchtfilter (originele als het goed is er ook bij)
Zootje airbags waarvan de bijrijderskant uit kan (ivm kinderen)
De auto is bij de Renault dealer in onderhoud geweest sinds in hem heb. De vorige eigenaar deed dat helaas niet. Ik heb echter geen boekje (maar kan wsl wel de historie opvragen bij de dealer). Als het goed is heb ik wel alle onderhoudsfacturen erbij.
Zodra mijn vrouw thuis is zal ik een overzichtje maken van het gedane onderhoud 
De foto's:
Er volgen er nog meer. Maar dit zijn de enige foto's die ik nu bij de hand heb. Wensen? Laat het me even weten dan maak ik ze speciaal voor je 
![]()
![]()
![]()
![]()
De prijs:
Zoals gezegd hebben we al een nieuwe auto gekocht. De nieuwe auto komt de 23ste, dus tot die tijd staat deze te koop
Is hij dan niet verkocht ruil ik hem in.
De vraagprijs is ¤ 5.000,=
[ Bericht 1% gewijzigd door sanger op 10-06-2009 12:53:08 ]
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.