ik rij niet eens een wagenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:24 schreef damsco het volgende:
[..]
TS rijdt tenminste geen kankerbak zoals jij
Dat is een Audi 80, geen A8quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die Audi's van 20 jaar en ouder zijn best te betalen hoor.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:29 schreef Siniti het volgende:
Omg waarom ben je niet door die portal op die linker parkeerplaats gegaan??? Wie weet waar je terecht was gekomen!
Wat versta jij dan onder auto'squote:
quote:
Surequote:Op donderdag 4 juni 2009 21:23 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, dat is een voorbijganger die boos is om mijn parkeerstyle.
Een motor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
SureEn wat is dat mooie rode ovale rondje aan de linkerkant?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:24 schreef Druktemaker het volgende:
Foto's van je Audi?
Met of zonder stukjes noot?quote:
Dat was vandaag op onze Nederlandse kamperzender te zienquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:45 schreef hugecooll het volgende:
http://www.tommyteleshopping.com/product_info.php?products_id=1105&osCsid=b24739365be8b438f4eea0944e515545
Met een redelijk inkomen en veel geleend geld kun je ook goed autorijdenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:40 schreef MervinMinky het volgende:
Hij heeft de lotto gewonnen een paar maanden geleden wisten jullie dat niet?
Hoe kom je anders aan een A8 in dit land.
Lindi ga werken ofzo, misschien dat je dan ooit nog een A8 kan kopenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:40 schreef MervinMinky het volgende:
Hij heeft de lotto gewonnen een paar maanden geleden wisten jullie dat niet?
Hoe kom je anders aan een A8 in dit land.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:45 schreef LIMIT-AR het volgende:
[..]
Lindi ga werken ofzo, misschien dat je dan ooit nog een A8 kan kopen
Ja mensen, ik heb vandaag een dag vrij. Dus geen bs over waarom ik niet aan het werk ben.
Hoezo weet die Chinees dat ik moet werken? Ik ken mijn eigen werktijden welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:59 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
![]()
Junk, ga werken, je moest werken vandaag zei Chinees in de auto (collega dus)Ik ben hard aan het werk/Fok!/YouTube! wat denk je.
Niks mis met lil waynequote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:28 schreef piekartz87 het volgende:
iemand die zo weinig smaak heeft dattie lil wayne luistert kan geen A8 hebben
die zelfverzonnen topics van die klapjosties de laatste tijd ook
onverkapte "kijk mij eens geen ferrari hebben" postquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:48 schreef valek het volgende:
TS rijdt net zomin een audi a8 als dat ik een ferrari heb. Je liegt dat het barst. En als het wel waar is, net goed. Alleen al omdat je afca onder je nick hebt staan.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:48 schreef valek het volgende:
TS rijdt net zomin een audi a8 als dat ik een ferrari heb. Je liegt dat het barst. En als het wel waar is, net goed. Alleen al omdat je afca onder je nick hebt staan.
Als je dat filmpje waarin hij gitaar "speelt" fantastisch vind, raad ik je aan zelfmoord te plegen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:19 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Oh man ik vind het fantastisch.
Zit nu weer zijn laatst uitgebrachte album te beluisteren, met koptelefoon.
Ik krijg geen genoeg van die beats! En die ietwat rare stem van hem, heerlijk![]()
Ook fijne muziek voor in de auto, met subwoofertje.
Whehehehehe jouw last.fm link werkt nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:20 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
Audi A8
ik rij tenminste in een fatsoenlijke auto
Hoe weet je of hij d'r nog zo uitziet? (Foto is ruim 4/5 jaar oud)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:16 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Jij hebt lang viezig haar, draagt zwarte shirts en speelt gitaar, dus dit heeft verder geen zin.
Gitaarmuziek
Nee, ik heb andere openingen gevonden voor deze wonderbaarlijke muziekcultuur, en volgensmij was die site er ook mee gestoptquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:54 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
maar je hebt nu je leven verbeterd?
Et laat je tot rust komen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:16 schreef Siniti het volgende:
Ik vraag mij echt af waarom sommige mensen R&B als goede muziek bestempelen. Het is niet origineel, het heeft geen geweldige instrumentatie, geen geweldige beats, klinkt allemaal hetzelfde en de vibrato's stijgen de pan uit.
quote:
Wordt er door middel van kunstzinnige belijning een gratis verbetering aangebracht op een audi, gaat men daarover zeuren op Fok!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:36 schreef drumstickNL het volgende:
Liegen over je auto:
Als TS echt een A8 had zat hij niet op fok.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:29 schreef Siniti het volgende:
Omg waarom ben je niet door die portal op die linker parkeerplaats gegaan??? Wie weet waar je terecht was gekomen!
Guttegut, dat je dit topic nog open laat ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Kappen met die Lil Wayne en andere negermeukmuziek discussies.
Dat was niet de strekking van dit topic (wat wel en niet goed is), dus blijf binnen de grenzen.
Tnx.
quote:Op maandag 8 juni 2009 08:11 schreef Roscovitch het volgende:
Buffalo-Soldier propz voor jou menn (y) Lil Wayne
Het is een schande! Beauretard, doe er wat aan!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Guttegut, dat je dit topic nog open laat ook.
Ventjes als damsco leiden een onwijs prachtig leven in hun hoofd, maar begrijpen nog steeds niet dat de 'buitenwereld' niet zit te wachten op beschrijvingen van dat fictieve leventje.
En wat doe jij?! Jij biedt fantasten als TS een podium!
DAT PROBEER IK OOK!11!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Het is een schande! Beauretard, doe er wat aan!
Die vibratoquote:Op maandag 8 juni 2009 00:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet niet chille muziek vinden man
Dat luisterde mn oude collega altijd in de werkautoquote:Op maandag 8 juni 2009 19:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die vibrato
Ik raad je aan wat Pink Floyd oid te gaan luisteren. Dat is pas echt goede muziek.
Hij luisterde vast de commerciële Pink Floydquote:Op maandag 8 juni 2009 21:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat luisterde mn oude collega altijd in de werkauto![]()
Maar dat is opzich wel chil ja
Nee was niet commercieel want er waren ook stukken van 5min ofzo die eigenlijk niet eens op de normale cd staan zei diequote:Op maandag 8 juni 2009 21:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hij luisterde vast de commerciële Pink Floyd
Luister dit eens: http://video.google.com/videoplay?docid=1447901706634101739&ei=JGMtSrm6LMv3-AaQl8SuCQ&q=pink+floyd+echoes
Als er 1 ding in de muziek is die ik haat, zijn het vibrato's. RnB heeft teveel vibrato's. RnB van een Luther Vandross kan ik echter wel weer waarderenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee was niet commercieel want er waren ook stukken van 5min ofzo die eigenlijk niet eens op de normale cd staan zei die![]()
Maar ik snap niet dat je zon rnb haat hebt man
Laat de haters haten, they can't feel the luvquote:Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee was niet commercieel want er waren ook stukken van 5min ofzo die eigenlijk niet eens op de normale cd staan zei die![]()
Maar ik snap niet dat je zon rnb haat hebt man
Luther Vandross - dance with my fatherquote:Op maandag 8 juni 2009 21:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als er 1 ding in de muziek is die ik haat, zijn het vibrato's. RnB heeft teveel vibrato's. RnB van een Luther Vandross kan ik echter wel weer waarderen
Hihi;$ L0vE J0eEwW:$:$quote:Op maandag 8 juni 2009 21:22 schreef damsco het volgende:
[..]
Laat de haters haten, they can't feel the luv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |