ik rij niet eens een wagenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:24 schreef damsco het volgende:
[..]
TS rijdt tenminste geen kankerbak zoals jij
Dat is een Audi 80, geen A8quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die Audi's van 20 jaar en ouder zijn best te betalen hoor.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:29 schreef Siniti het volgende:
Omg waarom ben je niet door die portal op die linker parkeerplaats gegaan??? Wie weet waar je terecht was gekomen!
Wat versta jij dan onder auto'squote:
quote:
Surequote:Op donderdag 4 juni 2009 21:23 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, dat is een voorbijganger die boos is om mijn parkeerstyle.
Een motor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
SureEn wat is dat mooie rode ovale rondje aan de linkerkant?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:24 schreef Druktemaker het volgende:
Foto's van je Audi?
Met of zonder stukjes noot?quote:
Dat was vandaag op onze Nederlandse kamperzender te zienquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:45 schreef hugecooll het volgende:
http://www.tommyteleshopping.com/product_info.php?products_id=1105&osCsid=b24739365be8b438f4eea0944e515545
Met een redelijk inkomen en veel geleend geld kun je ook goed autorijdenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:40 schreef MervinMinky het volgende:
Hij heeft de lotto gewonnen een paar maanden geleden wisten jullie dat niet?
Hoe kom je anders aan een A8 in dit land.
Lindi ga werken ofzo, misschien dat je dan ooit nog een A8 kan kopenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:40 schreef MervinMinky het volgende:
Hij heeft de lotto gewonnen een paar maanden geleden wisten jullie dat niet?
Hoe kom je anders aan een A8 in dit land.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:45 schreef LIMIT-AR het volgende:
[..]
Lindi ga werken ofzo, misschien dat je dan ooit nog een A8 kan kopen
Ja mensen, ik heb vandaag een dag vrij. Dus geen bs over waarom ik niet aan het werk ben.
Hoezo weet die Chinees dat ik moet werken? Ik ken mijn eigen werktijden welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:59 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
![]()
Junk, ga werken, je moest werken vandaag zei Chinees in de auto (collega dus)Ik ben hard aan het werk/Fok!/YouTube! wat denk je.
Niks mis met lil waynequote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:28 schreef piekartz87 het volgende:
iemand die zo weinig smaak heeft dattie lil wayne luistert kan geen A8 hebben
die zelfverzonnen topics van die klapjosties de laatste tijd ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |