Microfoon.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:34 schreef MadGuy het volgende:
Wat heeft Froukje nu aan haar gezicht hangen? Een microfoon of zo?
Om Froukje geen domme vragen te laten stellenquote:
Dat vond ik wel erg triest eigenlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:56 schreef Mechamage1982 het volgende:
... Ow Art, don't diss your guests...
De officiele reden is een keelontsteking gecombineerd met stemproblemen en iets met een kies. Dus geen beroerte... HOOP ik tenminste voor 'mquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:59 schreef henkde_j het volgende:
Heeft Piet een beroerte gehad ofzo?De laatste dagen lijkt hij steeds kneiter lam
Gelukkig is er dan een Bennie Jolink die Froukje weer op d'r plek weet te zetten... "En Bo Diddley, maar ja, toen was jij nog helemaal niet geboren"quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:02 schreef henkde_j het volgende:
Die uitgeschreven teksten van Froukje vallen ook niet op ofzo
Bij gebrek aan beter, hierbij een bijdrage om dit topic een positieve wending te gevenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Mechamage1982 het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan een Bennie Jolink die Froukje weer op d'r plek weet te zetten... "En Bo Diddley, maar ja, toen was jij nog helemaal niet geboren"
Zo te zien erg goed... Ku-dos!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:10 schreef henkde_j het volgende:
Oei eens kijken hoe ze dit gaan opvangen
Ik zag juist oprechte emoties.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:11 schreef golfer het volgende:
Die zwaar overdreven theatrale reacties van die ex-verslaafde.
Ik neem aan dat ie iemand anders bedoelt. Jij hebt het over presentatoren, hij over een gast.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef Mechamage1982 het volgende:
[..]
Nee, dat is W-wa-wal-demar. Dit is Art.
En Art doet het nu best oké.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef Mechamage1982 het volgende:
[..]
Nee, dat is W-wa-wal-demar. Dit is Art.
Ik vind Keith ook wel oprecht. Mooi programma, dat Family Matters. Beetje Amerikaans wel, maar hij wist wel tot de kern te komen. "Kankuw!".quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag juist oprechte emoties.
Of ben ik weer te naief ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |